Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over het zwembad
bij Riva Goldcoast - The Boutique Hotel

Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Expedia.com
Travelocity
Orbitz.com
Agoda.com
Hotwire.com
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van zwembadbeoordeling
... om te ontspannen op plus een douche. Handdoeken voor het zwembad zijn verkrijgbaar bij de receptie. Ontbijt. . . bedienend...
Google
... wil, heb ik niet nodig dat iemand me belt. Nooit gebruikt zwembad als te klein maar we wisten dat maar dat deel stoorde ons...
Google
... maar konden niet buiten zitten omdat het te klein was. Het zwembad is in de buurt van de lobby (niet buiten) beetje...
Google
Uitgelichte zwembadvoorzieningen
Buitenzwembad

Beoordelingen waarin zwembad genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
We bekeken dit hotel maart 2018, met het oog op een verblijf hier november, we waren onder de indruk van wat we zagen, en het is waar voor uw geld.
We zijn vandaag aan het uitchecken na 3 weken maar gaan voor de laatste week naar de Acacia.
Ik zal een openhartige eerlijke beoordeling van de Riva geven.
Het grootste verkoopargument is de locatie, centraal voor alles. De grootste teleurstelling voor ons was het personeel van de receptie, (3 jonge mannen) gezien ze je 1 straat contactpunt met dit hotel zijn, communicatie en probleemoplossen geen rol spelen in hun functieomschrijving, een basisniveau van begrip Engels is zeker een must als de meerderheid van uw klanten Engels is, door dit te zeggen, lijkt de lange heer bij de receptie het meest behulpzaam, we hebben geen namen gekregen omdat ze zichzelf niet hebben voorgesteld.
Als je mobiliteitsproblemen hebt, is dit hotel niet voor jou, de lift is niet in orde en er lijkt niets in het plan te zitten om het snel te laten repareren, er zijn bedden en tassen opgestapeld voor de liftdeuren op elke verdieping, blijkbaar heeft het nog geen 3 maanden gewerkt, mijn man is op krukken en niet in staat om trappen te beklimmen, de oplossing ontvangst kwam toen we aankwamen, we geven je een volledige terugbetaling en je kunt ergens anders heen gaan, precies wat je wilt na een vlucht van 10 uur en een geweldige start van de vakantie. We eindigden op de 2e verdieping, maar na 2 dagen van worstelen receptie vroeg een ander stel op de 1 straat verdieping als ze niet verwisseld, niet echt ideaal voor hen en ons erg slecht voelen. Vrienden van ons hebben hun boeking in maart geannuleerd omdat ze de trap niet op kunnen.

Het hotel. Perfecte locatie, we zijn in een superior deluxe kamer (110) extreem grote kamer, heeft een king size bed, een kleine koelkast, een bank, veel kasten, badmeubel, tv, thee / koffie-en theefaciliteiten, 2 gratis flessen water, thee koffie en suiker, airconditioning, plafondventilator, klein juliette balkon niet groot genoeg om op te zitten en uitzicht op keuken naast de deur. Er zijn 4 superior deluxe kamers, en ze zijn enorm, de andere kamers zijn net zo mooi, maar vrij klein. Mooie moderne badkamer met waterval douche, gratis shampoo / conditioner / douchegel / body cream. Het water was meerdere malen koud, maar het is India dat deze dingen gebeuren, ik veronderstel dat iedereen die tegelijkertijd doucheerde niet hielp. Gratis wifi

Housekeeping. . . Kan niet klagen over de kamers netheid, de huishouding is van een hoge standaard, 2 jonge mannen die verantwoordelijk zijn voor het schoonmaken van kamers en een zeer behulpzame dame toezichthouder, niets is te veel moeite en al het huishoudelijk personeel is vriendelijk en beleefd. (Ik denk dat ze moeten alle beddengoed en handdoeken weggooien, ze waren schoon, maar zeer bevlekt en zag er gewoon vies en aftands

Pool. . . Hoewel klein is het erg mooi, zeer schoon en erg koud, maar leuk om terug te keren na een warme dag, 2 ligstoelen om te ontspannen op plus een douche. Handdoeken voor het zwembad zijn verkrijgbaar bij de receptie.

Ontbijt. . . bedienend personeel is prachtig en zeer behulpzame gelukkige jonge mannen. ontbijt bestaat uit 4 Indiase gerechten, eieren hoe dan ook je wilt ze, toast, pap. Er is een prachtig koffiezetapparaat, maar ze hebben geen koffiebonen in de 1 straatweek en ze zijn niet vervangen, het ontbijt is 8 - 10, je krijgt een telefoontje om 9 om je eraan te herinneren. De obers informeren om 10 uur voor het opruimen. Kunststof servies

Ik denk dat de Riva een goede keuze is als je op zoek bent naar een redelijk geprijsde vakantie. Eenvoudig maar schoon.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kamer erg klein, maar bed was comfortabel, maar onhandig om aan de linkerkant te komen doordat je vlak naast het raam slechts één lade aan de rechterkant van het bed had, want alle kledingopslag is in de kast en daarom is de hangruimte niet lang genoeg voor een knielengte jurk gewoon blij dat ik inpakblokjes had. Douche goed, maar probleem met handdoeken weggenomen en niet vervangen moest bijna elke dag naar beneden rinkelen om wat te krijgen. Kamers worden dagelijks schoongemaakt, maar het beddengoed werd na een week vervangen, maar werd niet gedaan, gaf uiteindelijk wat geld aan een schoonmaker en daarna werd het gedaan. Een van de meest vervelende dingen was dat ze je 's morgens voor je ontbijt rinkelden. Ik ben op vakantie en daar om te ontspannen en op te staan als ik wil, heb ik niet nodig dat iemand me belt. Nooit gebruikt zwembad als te klein maar we wisten dat maar dat deel stoorde ons niet als gebruik het strand. Geen kluis in de kamer en na een paar dagen vragen en verteld te zijn, zullen we het morgen oplossen, we gaven het op. Voor een nieuw hotel verwachtte ik betere niveaus van netheid en voorzieningen. Bijna alle hotels hebben nu een kluis
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2018Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik ben net thuis van twee weken thuis in dit prachtige hotel. Kamers waren erg mooi en groot, badkamer was groot en douche was uitstekend en fantastische airco. We hadden een klein balkon maar konden niet buiten zitten omdat het te klein was. Het zwembad is in de buurt van de lobby (niet buiten) beetje teleurstellend maar je kunt afkoelen na een dag in de hitte is er een doucheruimte naast zwembad ook. Het ontbijt is eenvoudig maar goed. Het personeel probeert je te plezieren. Alle medewerkers waren zeer gedienstig niets teveel moeite. Er zal binnenkort een restaurant op het dakterras zijn, wat een grote troef zou zijn voor dit hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.