Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over het zwembad
bij Verginia Sharm Resort

Zwembad & strand (127)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
US$ 53
Aanbieding bekijken
Agoda.comUS$ 53
TripAdvisorUS$ 53
Expedia.com
Hotels.com
Nustay.com
Otel.com
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van zwembadbeoordeling
... in eten is over het algemeen goed. Tussen haakjes is het zwembad klein, maar als u Sharm bezoekt, moet u in de Rode zee...
Google
... bezocht en het was oke. niet slecht echter: het animatieteam is leuk, het ontwerp ervan is gezellig. het zwembad is ok.
Google
... De receptionist is niet gastvrij, hij is een disater. De locatie is goed met een mooi zwembad  en een goed animatieteam.
Google
Uitgelichte zwembadvoorzieningen
Buitenzwembad
Zwembadbar
Zwembad voor volwassenen

Beoordelingen waarin zwembad genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We hebben het hotel geboekt voor een verblijf van 10 dagen met de functie 'All inclusive'. Het eerste om te onthouden is dat 4-sterren hotel hier niet hetzelfde is als bijvoorbeeld 4-sterren in Europa. Dus de kamer was een beetje oud, en degene die we krijgen had geen balkon en het was aan de achterkant, maar ze hielden het schoon. Afgezien daarvan is de plaatsing van het hotel goed. We waren ook tevreden met eten, er wordt elke dag vlees geserveerd en de variatie in eten is over het algemeen goed. Tussen haakjes is het zwembad klein, maar als u Sharm bezoekt, moet u in de Rode zee zwemmen, niet in het zwembad.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik raad ten zeerste aan daar niet heen te gaan. hier is waarom:
 1 - het personeel is niet gekwalificeerd of goed opgeleid om met klanten om te gaan. ze zijn arrogant en niet behulpzaam
 2 - de kamers zijn sterk verslechterd, het meubilair, de verf en de badkamer zijn in slechte staat maar toch functionerend
 3 - het eten. . . oh het eten. . . smaak is ok. . niet goed maar niet al te slecht. de variëteiten zijn zeer beperkt en worden eigenlijk herhaald. sommige items vullen ze niet wanneer ze op zijn.
ze serveren slechts 1 soort fruit met een beperkte hoeveelheid, dus als je het niet vroeg krijgt, krijg je het nooit.
 4 - de openingstijden van het restaurant zijn verschrikkelijk, het is beperkt tot 2 uur per maaltijd! ! ! . . dus je moet er op tijd zijn anders verlies je het (meestal gebruiken ze in andere hotels elke maaltijd gedurende 3 uur)
 5 - drankjes? ? alleen cola en sprite in koude dranken en thee en koffie voor warme. geen sappen (vers of ingeblikt) of verschillende soorten warme dranken. Ik drink geen alcohol, dus ik kan er geen commentaar op geven
 6 - All-inclusive:: ik heb geen soorten snacks gezien, alleen de bovengenoemde drankjes en voor een beperkte duur
 7 - Wifi: de slechtste methode om in te loggen die ik ooit heb gezien. allereerst is het alleen toegestaan bij de receptie. ze geven u een gebruikersnaam en wachtwoord die uniek zijn voor uzelf. maar het grappige is dat je ze elke keer moet invoeren als je wilt inloggen.
 8 - ze gebruiken een soort chemische stof voor insecten die gedurende zeer lange tijd erg slecht ruikt.
 9 - de stranden: ik heb alleen het koraalstrand bezocht en het was oke. niet slecht
echter: het animatieteam is leuk, het ontwerp ervan is gezellig. het zwembad is ok.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Zero higiene "ze maken de kamers niet schoon, ze maken de tafels in het restaurant schoon met tissu, dus ik nam altijd het natte servet mee om schoon te maken voor het eten, ze wasten de glazen met water, dus ik kocht glazen van de markt om mijn koffie.
De receptionist is niet gastvrij, hij is een disater.
De locatie is goed met een mooi zwembad
 en een goed animatieteam.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De architectuur van het resort en het design is leuk, het heeft een groot zwembad aan de voorkant en een aantal glijbanen die leuk is. Het keukenpersoneel is erg behulpzaam, maar het personeel van de receptie is verschrikkelijk! !
Toen we aankwamen de roomservice bestelde ons onze tassen de verdieping naar onze kamers te dragen, ik droeg het zonder enige zorg omdat we net landde en ik wilde geen problemen met de roomservice guy maken. Tweede dag, mijn vriend vergat haar sleutel in de kamer (ze geven slechts één sleutel) de receptioniste man vertelde haar: "Ok ik zal het openen maar doe je nooit meer herhalen". Ik weet niet waarom ze niet glimlachen, ze zijn altijd boos. We voelden dat het onze moeder was die ons schreeuwde! Ook in Libanon doen we veel lichaamstaal en tekenen in onze hand. Mr. Room service guy "Mustapha" kwam naar ons toen we met "Imad" de receptioniste aan het praten waren en vertelde ons "dit is onaanvaardbaar het is internationaal bekend dat lichaamstekens slecht zijn en alsof je aangeeft dat Imad zijn zijn niet doet werk goed ". Wat een leuke manier om met gasten te praten! Ik denk dat receptionisten heel open voor klanten moeten zijn en proberen beleefd te praten zonder morele lessen te geven! In godsnaam ga ik voor een vakantie om niet naar deze woorden te luisteren!

Het ontbijt heeft veel variatie maar er was veel achteruitgang in hygiëne. De chef zet de helft van de olie in de pan om het ei te bakken! Ik weet zeker dat de meeste mensen het hotel verlaten met cholesterols.
De kamers zijn niet slecht, de locatie is goed.
Medewerkers moeten massaal leren in klantenservice, omdat ze het helemaal niet hebben.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik ben naar verginia geweest met mijn kinderen eerste indruk komt van het receptiepersoneel was vriendelijk en gaf ons de kamer in een korte tijd
De kamer is standared 4 * hotels schoon zwembadzicht later in het restaurant de kwaliteit van voedsel was voldoende, maar niet de verscheidenheid aan keuzes vanwege de hotelgrootte het personeel verwelkomde ons er in het bijzonder de heer mohamed sadek de assi g manager thaks voor zijn warme gastvrijheid was de eerste keer dat ik hem herkende stuurde hij elke dag fruitschaal en drankjes in de minibar
Animatieteam waren leuke jongens eenvoudig en perfecr! !
Het hotel kijkt niet aan de voorkant, maar geeft de vrije toegang tot het verblijf aan een rotsachtig strand met een prachtig rif met gekleurde vissen
Ik vraag het personeel van vele 5 * hotels waar ik geweest ben om verginia te bezoeken om te trainen hoe om te gaan met gasten en hoe ze te behagen met een paar kosten en minder faciliteiten
Ondanks dat ik de hotels elk bezoek veranderde, maar ik kijk ernaar uit om opnieuw veginia te bezoeken
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige