Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Verginia Sharm Resort

Kamer/suite (91)
12 personen bekijken dit hotel
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
US$ 62
US$ 53
Aanbieding bekijken
PricelineUS$ 62
Agoda.comUS$ 53
TripAdvisorUS$ 53
Expedia.com
Hotels.com
Nustay.com
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... hetzelfde is als bijvoorbeeld 4-sterren in Europa. Dus de kamer was een beetje oud, en degene die we krijgen had geen...
Google
... maken. Tweede dag, mijn vriend vergat haar sleutel in de kamer (ze geven slechts één sleutel) de receptioniste man...
Google
... van het receptiepersoneel was vriendelijk en gaf ons de kamer in een korte tijd De kamer is standared 4 * hotels schoon...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Hot tub
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Verduisterende gordijnen
Haardroger
Wasservice
Inloopdouche
Telefoon
Alle kamervoorzieningen bekijken (34)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We hebben het hotel geboekt voor een verblijf van 10 dagen met de functie 'All inclusive'. Het eerste om te onthouden is dat 4-sterren hotel hier niet hetzelfde is als bijvoorbeeld 4-sterren in Europa. Dus de kamer was een beetje oud, en degene die we krijgen had geen balkon en het was aan de achterkant, maar ze hielden het schoon. Afgezien daarvan is de plaatsing van het hotel goed. We waren ook tevreden met eten, er wordt elke dag vlees geserveerd en de variatie in eten is over het algemeen goed. Tussen haakjes is het zwembad klein, maar als u Sharm bezoekt, moet u in de Rode zee zwemmen, niet in het zwembad.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De architectuur van het resort en het design is leuk, het heeft een groot zwembad aan de voorkant en een aantal glijbanen die leuk is. Het keukenpersoneel is erg behulpzaam, maar het personeel van de receptie is verschrikkelijk! !
Toen we aankwamen de roomservice bestelde ons onze tassen de verdieping naar onze kamers te dragen, ik droeg het zonder enige zorg omdat we net landde en ik wilde geen problemen met de roomservice guy maken. Tweede dag, mijn vriend vergat haar sleutel in de kamer (ze geven slechts één sleutel) de receptioniste man vertelde haar: "Ok ik zal het openen maar doe je nooit meer herhalen". Ik weet niet waarom ze niet glimlachen, ze zijn altijd boos. We voelden dat het onze moeder was die ons schreeuwde! Ook in Libanon doen we veel lichaamstaal en tekenen in onze hand. Mr. Room service guy "Mustapha" kwam naar ons toen we met "Imad" de receptioniste aan het praten waren en vertelde ons "dit is onaanvaardbaar het is internationaal bekend dat lichaamstekens slecht zijn en alsof je aangeeft dat Imad zijn zijn niet doet werk goed ". Wat een leuke manier om met gasten te praten! Ik denk dat receptionisten heel open voor klanten moeten zijn en proberen beleefd te praten zonder morele lessen te geven! In godsnaam ga ik voor een vakantie om niet naar deze woorden te luisteren!

Het ontbijt heeft veel variatie maar er was veel achteruitgang in hygiëne. De chef zet de helft van de olie in de pan om het ei te bakken! Ik weet zeker dat de meeste mensen het hotel verlaten met cholesterols.
De kamers zijn niet slecht, de locatie is goed.
Medewerkers moeten massaal leren in klantenservice, omdat ze het helemaal niet hebben.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik ben naar verginia geweest met mijn kinderen eerste indruk komt van het receptiepersoneel was vriendelijk en gaf ons de kamer in een korte tijd
De kamer is standared 4 * hotels schoon zwembadzicht later in het restaurant de kwaliteit van voedsel was voldoende, maar niet de verscheidenheid aan keuzes vanwege de hotelgrootte het personeel verwelkomde ons er in het bijzonder de heer mohamed sadek de assi g manager thaks voor zijn warme gastvrijheid was de eerste keer dat ik hem herkende stuurde hij elke dag fruitschaal en drankjes in de minibar
Animatieteam waren leuke jongens eenvoudig en perfecr! !
Het hotel kijkt niet aan de voorkant, maar geeft de vrije toegang tot het verblijf aan een rotsachtig strand met een prachtig rif met gekleurde vissen
Ik vraag het personeel van vele 5 * hotels waar ik geweest ben om verginia te bezoeken om te trainen hoe om te gaan met gasten en hoe ze te behagen met een paar kosten en minder faciliteiten
Ondanks dat ik de hotels elk bezoek veranderde, maar ik kijk ernaar uit om opnieuw veginia te bezoeken
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We zijn naar Egypte voor een vakantie. Het was onze eerste reis. We boekten dit hotel over een beroemde reisbureau waarvan wij dachten dat het was relyable. Vergeet niet een bezoek aan deze plek. Geen enkele ruimte was schoon, zelfs niet uw kamer. U krijgt van puky het eten en natuurlijk hygienicstandards arent comperable naar Europese normen. We nieuwe dat vanaf het begin, maar hoopten te vinden overeenkomsten. Na gruweldaad maaltijden en allergieën op de huid hebben we gesproken met de persoonlijke heel vaak. De persoonlijke is prachtig, ze spreken veel talen spraken wij Russische met hen en ze probeerden het op te lossen alles wat we wilden. Mijn man probeerde een ander hotel te vinden bereid om meer te betalen, maar we vonden kreeg hulp met dat van ons agentschap. Probeer te boek reizen van buiten, we probeerde te brengen zoveel mogelijk tijd buiten het resort. We passsed door veel mooie hotels. Egypte en Sharm is prachtig. Alle plaatsen zijn handig en gidsen zullen u helpen. Oceaan en natuur geweldig. Probeer het eens in een ander hotel.
Diensten, personeel en de manager zijn zeer vrienden en heerlijk, maar het concept van het hotel zelf is niet correct. Wij willen niet terugkomen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2018Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Goed ik heb gehad een geweldige vakantie bij Vergina Sharm Resort.

De hele plaats heeft ondergaan een facelift in zowel mensen als gebouw. De nieuwe douches zijn al in sommige van de kamers en is een aan - gaan project dus ze zullen worden in alle kamers. Alle ruimtes, slaapkamers, eetkamer, zwembad en terras zijn allemaal erg schoon.

Het bovenste terras bar is nog steeds gingen door de trouwe Mohamad. Hij is zo efficiënt als altijd.

De bar bij het zwembad hebben drie nieuwe medewerkers, die allemaal zijn blij en vrolijk en gemakkelijk bij de hand met drankjes. Ze zou zien mij zwom en mijn drankje klaar. Uitstekende medewerkers.

Het animatie team onder leiding van de mooie Mido was zo fantastisch als ooit, zo'n verscheidenheid van spelletjes, plezier en entertainment. Kon me de plek zonder hem.

Het was altijd spannend om te zien wat een prachtig stuk handdoekkunst gedaan door de schoonmakers zou worden op mijn bed elke dag. Namen foto's van hen allen.

Het zwembad jongen Abdul was briljant in zijn werk. Hij was voortdurend druk, schoonmaak, het opschonen, sorteren handdoeken en algemeen behulpzaam aan mensen.

Het eten is enorm verbeterd en ik heb gemerkt dat er nog verbeteringen in dat gebied te komen.

Deze keer was ik er bijna drie weken en ik was reist. Ondanks het feit dat een vrouwelijke voelde ik ontzettend handig en comfortabel bij het hotel. De algemene sfeer in het hotel is dat van een grote familie.

Het is een hotel dat ik zou aanraden voor mensen om te verblijven. Ikzelf heb al geboekt voor drie weken in november dit jaar.
Kijk erg uit naar het terug bij Vergina Sharm Resort.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2018Reistype: Reisde alleen
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige