Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Ghazala Gardens Hotel

Kamer/suite (308)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... Bay in dit geval). Beide werden bereikt. Algemene mening: Kamer: groot, beetje sjofel, maar het meubilair is maximaal...
Google
... altijd vriendelijk en behulpzaam. Ze helpen ons zelfs om de kamer te veranderen. Ze gaven ons een vriendelijk advies als we...
Google
Eten erg prijzig, roomservice erg snel; restaurant erg opruimen en animatieteam het beste wat ik ooit heb gezien naar mijn mening ...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Kluisje
Wasservice
Privéstranden
Internet
Airconditioning
Gezinskamers
Privébalkon
Rookvrije kamers

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
Na tien jaar hebben we besloten om Sharm el Sheikh opnieuw te bezoeken en kozen voor Ghazala Gardens Hotel. De twee belangrijkste criteria waren: "normaal" strand en nabijheid van het centrum (Naama Bay in dit geval). Beide werden bereikt.
Algemene mening:
Kamer: groot, beetje sjofel, maar het meubilair is maximaal praktisch, elke dag schoongemaakt, evenals de badkamer. Fijn, groot balkon. Onze kamer was niet met uitzicht op de zwembaden, dus we hadden volledige rust.
Zwembaden: interessant, (zeer) warm water, eigenlijk meerdere kleinere zwembaden met elkaar verbonden, met kleine houten bruggen en bar en restaurants geïnterpoleerd. En er is een klein, kunstmatig zandstrand binnen. Er zijn tal van solide, houten ligbedden met dikke kussens en veel parasols. Handdoeken - de service werkt goed.
Het strand: behoort eigenlijk tot het zusterhotel Ghazala Beach, en is niet zo dicht bij de tuinen. Het is groot, acceptabel schoon (slechts twee dagen lang zweefden transparante kwalletjes rond, volledig ongevaarlijk). Voor all-inclusive gasten van de Ghazala-tuinen is vanaf 10 a een kleine bar bij de ingang van het strand beschikbaar. m. tot 5 p. m.
Hier komen we aan animatie. Eigenlijk vinden alle programma's, behalve sommige avondevenementen, plaats op het strand en 's avonds in de Ghazala Beach Club. Voor avondprogramma's moeten gasten van de tuinen drankjes betalen, omdat de strandgasten alleen op basis van halfpension zijn! Logisch, maar de gasten van de tuin moeten daar meteen van op de hoogte zijn. Aangezien we bijna geen leden van het animatieteam hebben gezien, kunnen we ze niet beoordelen.
Het eten was gemiddeld, niemand zou hongerig of dorstig blijven, maar sommige gerechten waren over - gezouten (voor tenminste smaak).
Het personeel is over het algemeen ok, vriendelijk, acceptabel behulpzaam, maar kamer - schoonmakers, jongens helpen rond het zwembad en vervoerders verwachten tips de hele tijd.
Er was bijna geen water bijna de hele dag, maar het lijkt erop dat het slechts een sporadisch probleem was.
Als we weer zouden komen, zouden we dit hotel opnieuw kiezen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Upon coming, look all over the room and ask for a change at once, if necessary.
Bekijk meer kamertips
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik ben teruggekomen van de Ghazala-tuin en ik kan zeggen dat ik gemengde vullingen heb. Over kamers en over het algemeen heeft dit hotel een fatsoenlijke renovatie nodig. Het is allemaal oud. Meubilair, deuren enz. ligbedden,. . Airconditioning is zo luid dat je niet kunt slapen. Over eten hebben we alle 5 dagen hetzelfde eten. De hoeveelheid is geen probleem, maar de verscheidenheid aan voedsel is wet. De zwembaden moeten vaker worden schoongemaakt. Anders is het spul altijd vriendelijk en behulpzaam. Ze helpen ons zelfs om de kamer te veranderen. Ze gaven ons een vriendelijk advies als we alleen de oude markt willen bezoeken. Het strand is dichtbij genoeg om te wandelen. Als je all-inclusive hebt, is er geen probleem voor een drankje. Niet wachten op een drankje. Als je op reis wilt gaan. Zoek naar lokale tours waar ze eerlijk zijn en voor je zorgen. Op het strand en in de zwembaden zijn voldoende ligbedden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met vrienden
Kamertip: Suit with direct pool
Bekijk meer kamertips
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Eten erg prijzig, roomservice erg snel; restaurant erg opruimen en animatieteam het beste wat ik ooit heb gezien naar mijn mening omdat ze heel grappig en behulpzaam en vriendelijk zijn zo veel? goed gedaan jongens en hou het alsjeblieft op - we houden allemaal van jullie
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik moet u zeggen dat ik ben echt teleurgesteld na een weekje in dit hotel. Ik verwachtte niet veel, omdat ik weet dat het Egypte en hun 4 * hotels zijn zelfs niet in de buurt van Europese 4 sterren maar anyway, onze vakantie waren onder alle verwachtingen.
Eten was smakeloos en we kregen allemaal vertering problemen. Het ontbijt was elke dag hetzelfde, lunch was eetbaar alleen in " Mexicaanse " en " Italiaans " restaurant maar er u kunt bestellen alleen junk food zoals pizza, frites en hamburgers. . . Porties in Mexicaanse waren klein zoals op kind menu. We kregen één of twee mini hamburgers en enkele franse frietjes, dus meestal werden we hongerig na maaltijden. Als we bestelden nog een portie de barman was boos en vertelde ons te wachten dat alle anderen windstoten in restaurant tot finish hun maaltijden en als er geen eten vertrokken, we kunnen meer krijgen. . . Ik bedoel dit niet aanvaardbaar is in all inclusive hotel. . . Wat is het punt als we kunnen niet eten of drinken dat, hoezeer wij willen?
Personeel en service was onbeleefd, meestal in a la carte restaurants. Elke keer als ik kwam in restaurant ik had gevoel dat we niet uitgenodigd en we zijn ze te storen. Zoals ik al zei, ze waren onbeleefd, alles was moeilijk voor hen alsof ze niet wilde bundelen twee tabellen omdat er 6 of 7 van ons die eanted samen te eten en ze evev ons niet naar om dat in plaats daarvan. . . Ze brengen warme drankjes en natuurlijk kun je een fatsoenlijke cocktail/drinken alleen als je betaalt. Drankjes in de restaurants voor het diner (behalve het hoofdrestaurant) zijn niet inbegrepen. Ze namen onze platen voordat we eindigden onze maaltijden, gewoon omdat ze vond ik dat we klaar zijn. Ik bedoel, het was echt niet een mooie omgeving om te eten uw maaltijd op vakantie. Gelukkig Naama Bay is daar en je kan buiten eten - maar u dit geen binnenkort wanneer betaalt u voor all inclusive. Personeel bij de receptie en kamer herbergiers waren echt leuk (en ze schoon uw kamer beter als u tips. . . ) .
Strand is leuk, maar je moet lopen naar de bar de hele tijd, omdat de belangrijkste bar op het strand is niet inbegrepen en u moet betalen voor een drankje. . . Het all inclusive bar is uit strand en ze ook serveert warme drankjes.

Na alle, zoals ik al zei was ik echt dissaointed. In één week heb ik net gedroomd om fruit of iets dergelijks, en eenmaal een hotel guy bracht me een wattermellon op het strand (en ik heb niet besteld! ) hij was gewoon wandelen rondom het strand met bord verse wattermellon. En ik nam een stuk van het en hij wachtte tot ik putted het in mijn mond en dan zei hij dat het kost 2 EUR. . . Het gaat niet om 2 EUR, maar toch. . . WTF : ) waarom hij niet kon vertellen wat voor? Het is niet leuk om peel toeristen op elke milimeter voor elke cent die ze hebben. En we konden niet eens eten in vrede, want de hele tijd is iemand storend u met verkoop excursies en zelfs je leuk te vertellen dat u niet geïnteresseerd bent, ze zijn blijven komen in te duwen u te betalen. Op het strand, in de restaurants, in de lobby. . . overal, de hele tijd en na enkele dagen is het echt storend.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2018Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Do not take a room in ground floor!
Bekijk meer kamertips
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik haat schrijven slechte recensies, maar dit keer denk ik het is niet alleen een beoordeling, maar een waarschuwing voor anderen. Voordat ik bezocht dit hotel ik lees veel goede recensies op tripadvisor en geloofde hen. Nu dat ik terug kwam, en ik nam wat tijd om profielen van mensen die hen schreef en besefte, de meeste van hen zijn nep.
Dit hotel waarschijnlijk vroeger zeer goed, de gebouwen zijn mooi maar de service is heel erg slecht.
1 . Het zwembad - ze hebben ernstige problemen met het zwembad schoonmaakte. We waren er 14 dagen, rechterkant van het zwembad was schoon terwijl de linker was erg vies, op een bepaald moment kon je niet zien de bodem van het zwembad - de kleur was groen. Hetzelfde geldt met het zwembad waar de superior kamers zijn (directe toegang tot het zwembad vanaf de kamer) waar ze uitgeschakeld het zwembad voor 3 dagen hoewel de gasten meer geld betaalden voor deze kamer, ze niet konden gebruiken.
Ook is er niemand die zou zorgen juiste gedrag bij het zwembad. Jumping rondom het zwembad, dronken mensen puring hun cocktails in het zwembad etc.
2 . Eten - ik heb niet veel verwachten, maar dit was nog steeds onder ieders verwachtingen. Het eten was smakeloos en de verscheidenheid van het eten was echt slecht. Iedereen in onze groep had de vertering problemen. Ontbijt is elke dag hetzelfde, lunch is ok in de " Mexicaanse " of Italiaanse restaurant waar je mini hamburgers, frietjes en pizza's, diner is slecht. Gelukkig Naama Bay is daar en je kan buiten eten - maar u dit geen binnenkort wanneer betaalt u voor all inclusive
3 . SERVICE - is echt slecht. Ik ben niet zeker of het personeel is het probleem of gewoon extreem slecht beheer. Ze nemen borden en glazen voordat u klaar bent, breng warme drankjes en natuurlijk kun je een fatsoenlijke cocktail/drinken alleen als je betaalt. Drankjes in de restaurants voor het diner (behalve het hoofdrestaurant) zijn niet inbegrepen.
Het ergste is de " Mexicaans restaurant " , waar ze probeerden om ons nog minder eten dan op het menu en vervolgens vechten met ons. Ze weigerden om een ander gedeelte van ex. hamburger. Vele malen, met veel gasten.
4 . SCAMS - wist niet dat dit kon gebeuren in een hotel dat je voor betaald maar ze zijn op zoek naar allerlei manier om meer geld van u. Het all inclusive cockatils ondrinkbaar zijn. Ze maken echt een aantal leuke exemplaren hoor, gaan rond de bar en zwembad en bieden u een. Ze wachten voor je naar smaak en dan rekenen u 4 euro/cocktail. Hetzelfde geldt met fruit. Ze brengen je een stukje watermeloen, bieden aan u en wacht u te bijten - dan 2 euro.
5 . Gedoe - verwacht ik gedoe op de straten, maar niet in het hotel. Hun personeel proberen te verkopen hun extra diensten de hele tijd ongeacht wat je aan het doen bent - en de meest onbeschofte - ze komen naar je tafel terwijl je eet. Serieus?
6 . Hygiëne - we hadden een mooie man die onze kamer schoongemaakt voor de eerste paar dagen (had zwanen, set bloemen etc. ) . Na hem kregen we een andere één die zou het geld dat we vertrokken voor de tip en nauwelijks aanraken van de kamer. We hadden zelfs naar de receptie voor handdoeken en toilette papier. In gebouw # 4 was er een rat by the way.
7 . Het strand - het strand is OK, maar 2 dagen konden we zelfs niet gebruikt omdat alle ligbedden vol waren. Ook waren de glazen zodat geen drankjes ofwel en de handdoeken. Ook moet u weten dat op het strand er heeft een zeer kleine kiosk waar drankjes voor Ghazala Gardens gasten tot 17:00 uur. De wachtrij voor drankjes kunnen worden lange. De Vismarkt restaurant serveert lunch van 12 . 30 tot 14 . 30 .
8 . Animatie - er is niemand. Soms animatie van Ghazala Beach komt, nodigen u uit om hun evenementen, maar je moet betalen. Ook zijn er sommige gebeurtenissen in Ghazala cafe op het strand, maar dat doen ze niet serveren drankjes voor gasten van Ghazala Gardens na 5 p. m. Goed ze doen, voor een goede prijs.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met een partner
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige