Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij King Tut Aqua Park Beach Resort

Kamer/suite (66)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Expedia.com
Hotels.com
Otel.com
US$ 103
US$ 44
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 59
Booking.com
Nustay.com
eDreamsUS$ 103
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... we hebben problemen met de maag, de geur in de kamer is walgelijk ruikt naar urine, veel mensen waren...
Google
... bijgewerkt naar Sphinx hotel, dat 5 * is. We gingen naar de kamer met 2 eenpersoonsbedden, koelkast en kluis werkte niet en...
Google
... laat als gevolg van vertragingen op de vlucht. We kregen kamer die absoluut walgelijk was. De douche was beschimmeld en...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Kluisje
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Airconditioning
Flatscreen tv
Gezinskamers
Rookvrije kamers

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Eten is verschrikkelijk, we hebben problemen met de maag, de geur in de kamer is walgelijk ruikt naar urine, veel mensen waren teleurgesteld over dit hotel, de meest vreselijke vakantie in mijn hele leven, internet werkt niet, je moet extra betalen geld als je wilt, dit is geen 4-sterren hotel dat ik maar één ster gaf.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We kwamen rond 22.00 uur aan in het King Tut hotel. We kregen geen eten aangeboden dat we sinds die ochtend niet meer hadden gegeten en moesten wachten tot de volgende ochtend.
Daarna hebben ze ons bijgewerkt naar Sphinx hotel, dat 5 * is. We gingen naar de kamer met 2 eenpersoonsbedden, koelkast en kluis werkte niet en de voordeur had moeite om te openen en te sluiten en de kastdeur hing eraf. We gingen toen naar de receptie om van kamer te veranderen, wat ze deden.

Het eten was erg slecht en er was geen variatie en eten was ook koud. We zeiden erover tegen de chef zodat de volgende dag eten verbeterd was, maar de volgende dag was weer erg slecht. We moesten 10 dagen op 14 uit eten omdat het niet eetbaar was. Dit kostte ons ook meer omdat we taxi's moesten krijgen omdat alles niet op loopafstand was. Toen we probeerden iets te eten te krijgen in het hotel, werd er veel geduwd en geschoven. Het personeel moet proberen ervoor te zorgen dat er ook een wachtrij wordt gevormd.
 
We waren altijd plat geserveerd (geen fizz) drankjes zoals cola, Fanta etc. Ook bestelden we alcoholisch bier en we kregen niet-alcoholisch bier geserveerd dat mijn partner slecht maakte.

Toen we boekten, was er gratis wifi, maar we hadden echt moeite om door te gaan. Zelfs het hotel bood sims-kaarten aan tegen extra kosten. We hebben voor twee betaald, maar de sims werkten niet in de telefoons, dus boden ze ons een rooter voor 1000 Egyptenaren, dat is 50.

De tweede week dat we er waren, kwamen de lokale bewoners voor het weekend, zodat reddingswerkers ons uit het zwembad probeerden te krijgen, zodat de lokale bevolking erin kon gaan.

We hebben 14 dagen betaald, maar hebben slechts 12 dagen gebruikt, omdat we niet te laat aankomen. Ook op de laatste dag stopten ze onze bands om 12 uur, dus we konden 6 uur niets eten of drinken omdat we pas om 18:00 uur werden opgehaald omdat onze vlucht om 21:00 uur was tenzij we betaalden.

 24 uur voordat we naar het bord keken voor transfertijden, was het onze niet daar, dus vroegen we bij de receptie en kregen we te horen of 'je weet het niet, dan weten we het niet'. ’Dus we keken opnieuw naar het bord op de dag van vertrek en onze namen stonden er nog steeds niet op. We zijn erin geslaagd om de reisdienst van de kapitein te bellen om onze vertrektijd te achterhalen. De transfer kwam niet op tijd aan, dus we vroegen bij de receptie wat ze erg onbeleefd waren, maar gelukkig kwam de transfer opdagen en konden we op tijd op de luchthaven zijn.

Dit is veruit het slechtste hotel waar we ooit zijn geweest en het was zo stressvol van begin tot einde. We gaven heel veel geld uit aan eten toen het all-in was. We hebben een rapport teruggegeven aan de manager.
 De enige reden waarom het een ster krijgt, is vanwege het uitzicht rondom het hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleef een week in dit hotel met mijn vriend. We kwamen laat als gevolg van vertragingen op de vlucht. We kregen kamer die absoluut walgelijk was. De douche was beschimmeld en slijmerige en er was vlekken op het beddengoed. Ik heb geklaagd bij de receptie waren ze lieten ons een andere kamer die net zo slecht was. Ze vervolgens verhuisden ons naar de zusterhotel Sfinx die een 5 -sterrenverblijf was dit was schoon, maar klein. We hadden de hele week geen warm water in de douche. In de all-inclusive bar was het bier niet alcholic maar ze hebben dit niet aangegeven we water in een waterdispenser die warm was moest krijgen. Hierdoor zijn zowel mij als mijn partner slecht geëindigd. Er is ook toilet begonnen te lekken in theroom die niet gerepareerd kregen hoewel we het meldden. Het personeel bij de receptie was erg onbeleefd. We waren ook de enige Engelsen in het hotel. Het entertainment 's nachts was vreselijk en ook in het Russisch probeerden ze niet eens te vertalen, zelfs al waren ze nieuw, we waren Engels. Je kon hier het entertainment de hele nacht van zijn hotelkamer die verschrikkelijk was. Het enige hoogtepunt van dit hotel was de obers in het restaurant in het sfinx hotel ze was erg behulpzaam en vriendelijk. Ik zou geen Engels aanraden om dit hotel te gebruiken omdat ze zeer discriminerende richting Engelse toeristen zijn.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
King TUT hotelresort.
Dus bij aankomst werden we begroet door luide toeristen klagen bij de receptie na het invullen van onze papieren we naar onze kamers liepen en wat een zicht was het de kamer zag eruit alsof het door een storm ging alle deuren waren scheef, de balkondeur wouldn ' niet goed sluiten en soms de hele dag door enigszins opengaan en rammelen als het winderig is.
Nadat we die kleine nachtmerrie kamer waren tegengekomen gingen we naar beneden voor het avondeten EN DAT was een horror show op zich.
* Het eten was flauw nauwelijks warm en
* de keuze was hopeloos en het constante duwen en duwen van de onbeleefde gasten die het hotel domineerden, hielp op sommige dagen het voelde alsof je door een veldslag heen moest om een enkele lepel te krijgen.
* er was nooit genoeg lepels en vorken
* het hotel was vies, het had de aanhoudende geur of voedsel slecht en gemorste alcohol en alle oppervlakken waren plakkerig en er was letterlijke vogeluitwerpselen op de tafels en stoelen buiten waar mensen aten.
* het strand was rotsachtig en er was een bord verscholen in de hoek van het strand dat zegt dat slippers gedragen moesten worden om verwonding te voorkomen (wat resulteerde in een ongeluk omdat we niet op tijd informatie kregen)
* de watermachines op het strand hadden schimmel op de kranen en in het water

Eigenlijk is dit hotel een ramp en een echt GEZONDHEIDSGEVAAR en de manager heeft het lef om naar u toe te komen en u papieren te geven om te tekenen dat u in kleine lettertjes zegt dat u tevreden bent met de hotelservices en dat u geen klachten zult posten mijn honingmaan draaide zich om in een lange, nooit aflatende nachtmerrie en ik zou sterk aanraden om deze plaats koste wat het kost te vermijden en als je er nog steeds niet van overtuigd bent dat God met je is, wens ik je geluk dat je het nodig hebt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: sea view rooms face the bar. very loud
Bekijk meer kamertips
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wij kwamen voor de 6e keer in hurghada, en wij kiezen elk jaar een ander resort uit.
Helaas voor ons sloegen wij hiermeecdit jaar finaal de plank mis!

De aankomst was prima, we kregen gelijk een kamer in het naast King tut gelegen sfinx resort met een fantastisch uitzicht! De kamer was netjes en schoon, tot zover dus prima. Helaas bleek dat ook zo'n beetje het enige te zijn wat goed was, want voor de rest was het drama. Dit resort zit vol mensen uit Wit-Rusland en Oekraïne en het eten en drinken wat geserveerd word is alleen volgens hun maatstaven,: vieze lauwe drankjes, weinig keuze bij ontbijt, lunch en diner( zelfs geen plakje kaas te vinden bij het ontbijt).
Luidruchtige gasten die om 12:00 al ladderzat zijn, of s'nachts met een hoop kabaal naar hun kamer gaan.
De medewerkers in het resort zijn over het algemeen wel vriendelijk, maar het maakte het verblijf daarmee niet beter. Uiteindelijk zijn we bijna elke dag van het resort afgegaan om ergens anders wat te gaan eten/drinken, maar daarvoor boek je natuurlijk geen all inclusive. Ook word je in dit resort veel meer dan in andere resorts lastig gevallen door verkopers. Wat betreft het strand: dit is een mooi plekje maar nauwelijks windschermen wat natuurlijk wel handig is in het winderige hurghada. Kortom: ik raad dit hotel zeker niet aan, wat erg jammer is want het plekje heeft zeker wel potentie gezien de locatie!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.