Het was geen bevredigende ervaring met inchecken. het was een beetje laat toen ik in het hotel aankwam. Maar er wachtten nog steeds mensen op inchecken bij de receptie. Het duurde lang om in de rij te staan en niemand om de bestelling te houden of tot een puinhoop in de lobby. Eindelijk was het mijn beurt, personeel mevrouw Hebe. was bezig met computerwerk van de vorige ingecheckte gast nadat ik haar eraan had herinnerd, maar geen excuses voor het wachten. Na het inchecken kreeg ik de sleutel en zocht ik zelf naar de lift in de lobby, het personeel was toen druk, niemand wilde het me vertellen. Tot mijn verbazing is het Engels van de receptie slecht in een ketenhotel van een internationaal merk tijdens mijn verblijf. Ik denk dat ik niet meer zou komen. Hoewel de kamer comfortabel en gezellig was, is de prijs redelijk genoeg, de faciliteiten werkten behoorlijk goed en het ontbijt was veel beter dan de hotels van hetzelfde niveau.
Dit was een geweldig hotel met leuke voorzieningen en bood een mooie keuken in de kamer, zodat iemand zijn eigen afternoon tea of eten kon maken. Het ontbijt is enorm en heeft veel opties, en het hotel ligt op een mooie rijafstand van de luchthaven.
Ik verbleef hier alleen omdat ik mijn punten moest gebruiken. Een mooi hotel dat niet te ver weg is met de metro. Toen ik incheckte, kende geen van de medewerkers Engels, dus moest ik mijn vertaal-app gebruiken. De hotelwebsite vermeldde slechts vier attracties om te bezoeken, maar vermeldde niet in welke metrohalte ze zaten. Zei ook niet wat metrohalte uitstappen en hoe je naar het hotel. Ze vermeldden ook een shuttlebus, maar het is geen shuttlebus van het hotel. ALS ik hier weer verbleef, zou ik kaarten afdrukken met het verzoek om naar de dichtstbijzijnde metrohalte te worden gebracht en vervolgens terug naar het hotel.
Er is een app genaamd CD Metro die nuttig was bij het navigeren door het metrosysteem, en ook nuttig omdat het hotel alleen een kaart had die je kon bekijken. Het zou leuk zijn als ze een kaart hadden met bezienswaardigheden en metrohaltes.
Ontbijt was bij de kamer inbegrepen en er was een goede selectie aan eten. Er zijn ongeveer 10 - 15 restaurants net buiten de lobby van het hotel en ook een Starbucks. Ik denk dat het beste ding aan het hotel was dat het wasservice met zelfbediening beschikbaar had, en het hotel bood tokens om te gebruiken en ze hadden wasmiddel beschikbaar. De wasruimte heeft een bank en tv, en de wasmachine en droger werkte goed.
Vanwege het ongemak van de metrohalte niet dicht bij het hotel, zou ik hier niet weer verblijven.
De receptie is heel vriendelijk, begripvol en meegaand.
Tom (ik denk dat het zijn naam is) is een van de beste restaurantbegeleider. Mijn familie en ik hebben daar 5 keer ontbeten en zagen hem verder gaan dan het helpen van iedereen - jong, oud, man en vrouw. Hij maakte zelf een groot verschil.
Kamer is groot en schoon. Service is snel en geweldig. Mijn grote duimen omhoog voor de schone bemanning.
Locatie is ook goed.
Mijn enige "klagen" is het weekend Gym hr - - alleen geopend met 10 a. m. Sterk voorstellen om het naar de vroege a te verplaatsen. m. uur.
Was er voor zaken. Locatie dichtbij de luchthaven. Kamers waren groot en schoon, maar luidruchtig. Toen zag ik drie open ramen aan het bovenste deel van de ruiten, waarschijnlijk om de kamer uit te luchten van iemand die rookte in de rookvrije kamer. Beheerd om twee te sluiten, maar de derde zou niet helemaal sluiten. Dus de kamer was nog steeds een beetje lawaaierig van het straatverkeer. Het ontbijtbuffet was niet erg goed in termen van variëteit en kwaliteit.