Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Courtyard by Marriott Shenzhen Bay

Kamer/suite (51)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Nustay.com
Booking.com
FindHotel
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... ontbijt en ik vergat een aantal waardevolle ringen in de kamer en Dennis nemen contact met me op en helpen me het terug te...
Google
Het werd nieuw geopend in 2019 z We verbleven twee keer in dit hotel. Locatie is goed in technologiepark voor zakelijke bijeenkoms...
Google
... redelijk goed met de Instagram - spot vibe in het toilet en kamer met behoorlijke omvang. 24 uur beveiliging is een pre. Het...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Wifi
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Alle kamervoorzieningen bekijken (13)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????? Dennis ??????????????????? kassa ??? ? Dennis ??????????????????????????????????? Dennis ???????????? ????????????????????????????????? Helper? Zeer mooi hotel, geweldig ontbijt en ik vergat een aantal waardevolle ringen in de kamer en Dennis nemen contact met me op en helpen me het terug te vinden. Er is een ring die veel voor me betekent. Heel erg bedankt voor de hulp.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het werd nieuw geopend in 2019 z We verbleven twee keer in dit hotel. Locatie is goed in technologiepark voor zakelijke bijeenkomsten. Heb het restaurant in het hotel niet geprobeerd, maar de maaltijdservices van de executive lounge moeten enigszins worden verbeterd op het gebied van selectie en kwantiteit. Er is een kleine vergaderruimte in de executive lounge voor 8 personen en dient zijn doel. Het algemeen is schoon, veilig en efficiënt zakenhotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Het hotel is als in het midden van nergens tenzij je een zakenreis hebt omdat dit gebied als de Silicon Valley van China is. Niet dicht bij de metro en 30 minuten naar het dichtstbijzijnde winkelcentrum. Bel taxi of krijg een ritje. Je hebt Chinees fastfood en Starbucks tegenover het hotel. Of u kunt eten bestellen bij de Chinese bezorg-app naar het hotel.

De executive lounge biedt in feite niets behalve alcohol, fruit en drankjes. Verwacht geen eten. Het personeel en de manager daar zijn echter aardig. Het personeel is aardig in het algemeen.

Het hotel is erg nieuw en kreeg een beetje geur, maar het ontwerp is redelijk goed met de Instagram - spot vibe in het toilet en kamer met behoorlijke omvang. 24 uur beveiliging is een pre.

Het slechte ding is dat ik om middernacht 1 uur voorzieningen bestelde bij Marriott app en na een uur nog steeds niemand iets aan mij bezorgde en ik opnieuw met ze moest kletsen maar ze vroegen me wat ik opnieuw wilde, hoewel ik het bestelde, dus gaf ik up. 2 personen die in de maar slechts één set van badvoorzieningen verbleven en toen ik het bestelde, komt niemand opdagen zoals ik hierboven vermeldde.

Dit hotel is voornamelijk bedoeld voor zakenreizigers. Als u een toerist bent, raden wij u aan om rond te lopen in het Lo Wu gebied met winkelcentrum en restaurant.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel is slechts ongeveer 6 maanden oud en is erg leuk voor het prijsniveau. Het is een klik hieronder een Marriott / JW Marriott in termen van kamerinrichting en gevoel, ontbijtbuffet, enz., Maar is een fijne plek om te verblijven. Zal hier weer verblijven.

Het trainingscentrum was netjes als de executive lounge.

Locatie zeer centraal in het technische district waar veel in China en de VS gevestigde technologiebedrijven kantoren hebben.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een zakenhotel met weinig voorzieningen. Het is net geopend aan het einde van vorig jaar en de kamers zijn redelijk schoon en nieuw. De keerzijde is de locatie en services. Een nieuwe metrolijn in aanbouw neemt een groot deel van de straat in beslag, waardoor er geen straatactiviteiten in de buurt zijn. Het is 12 minuten lopen naar het dichtstbijzijnde station langs straten zonder mensen. Het is het beste om 's nachts een taxi te nemen. Er is ook een storing in de communicatie tussen de online boeking en het hotel. Ik heb geboekt via de Marriott-app met voorkeuren en aantal gasten in de kamer om extra handdoeken en kussens te vragen. Niets werd verstrekt toen we aankwamen en moet bij de receptie vragen om het extra beddengoed. De meid bracht het beddengoed mee, maar zonder beleefd te zijn, zei hij dat we van het bed moesten stappen zodat ze het kon gebruiken om het dekbed in de hoes te steken. Ze had een stenen gezicht, zelfs toen ik haar de tip gaf.

Natuurlijk zou een attent hotel de keu volgen om hetzelfde na de eerste nacht te regelen, maar teleurstellend waren de volgende twee dagen hetzelfde met alleen genoeg handdoeken en voorzieningen voor slechts twee. We hebben gevraagd om na de eerste nacht en bleven met de slechte service als het een beetje zinloos was. Eerlijk gezegd, het betalen van CNY 1000 / nacht tijdens het laagseizoen is niet wat ik had verwacht.

De minder dan verwachte ervaring werd herhaald tijdens het uitchecken. Met behulp van internet had ik uitgecheckt en verwachtte ik dat ik gewoon de sleutels zou laten vallen en gaan als de boeking via de app werd gedaan met een vooraf goedgekeurde creditcard. De bevestigingsmail van Marriott had ook opgemerkt dat 'Bij het uitchecken wordt uw betaalkaart belast voor het werkelijke bedrag dat u tijdens uw verblijf hebt opgelopen. 'Maar de receptie merkte anders op en was zich totaal niet bewust van hun boodschap aan hun gasten. Na 20 minuten uitleg met hun callcenter kregen we de opdracht om in het hotel te betalen. De manager was beleefd, maar dit is zeker niet een snel en pijnloos uitchecken zoals bij andere hotels, vooral een zakenhotel. Al met al is dit niet één hotel dat ik zou aanraden
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.