Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Mount Royal Hotel

Kamer/suite (42)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
eDreams
Trip.com
travelup.com
Lol.travel
Nustay.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... niet actueel is. Ze vertelden me dat er maar één kaart per kamer is. Toen vertelde de man me voor de douche "hoe dan ook,...
Google
... van cusines, lawaai en stank zijn voor u klaar in deze kamer ( 305 ) de eerste verdieping is luidruchtig ook omdat het...
Language Weaver
... een ruwe deal gekregen na het boeken via de boeking. Com. Kamer te klein met 3 kleine bedden. Vol met kakkerlakken. Moge de...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Kluisje
Wasservice
Geluidsdichte kamers
Telefoon
Koelkast in kamer
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Alle kamervoorzieningen bekijken (22)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Onhygiënisch hotel. We hebben hen verteld om het laken te verwisselen en wat insectenspray in te doen, maar dat hebben ze nooit gedaan.

Zodra ik mijn kaart ergens vergeten ben (vond het toch terug) maar vroeg een van de staf om zijn kaart voor de nacht te leggen, zodat ik tenminste een douche kan nemen. Omdat geen kaart niet actueel is.
Ze vertelden me dat er maar één kaart per kamer is.
Toen vertelde de man me voor de douche "hoe dan ook, het is heet buiten, neem gewoon een koude douche"
Ik bedoel, wat is dit onprofessioneel

Laatste, dit hotel is erg luidruchtig. Je kunt niet snel een pauze nemen met je vrouw op een aparte tafel. Bekijk gewoon de foto van waar ik het over heb.

Dit hotel moet worden verboden voor zijn c - r - p - service en personeel
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Goedkoop hotel betekent niet dat gebrek aan hygiëne & hygiëne
het eerste venster kijkt uit op een drukke straat en het tweede venster op de evacuatie luchtkanalen van cusines, lawaai en stank zijn voor u klaar in deze kamer ( 305 )
de eerste verdieping is luidruchtig ook omdat het restaurant ligt in het midden!
Toen ik de check in bij Sahar hotel Ze sturen me naar een ander hotel (Mount Royal) omdat ze volgeboekt waren! Ze zeiden Mount Royal is horen bij hen. Slecht ontbijt, vond haar in de eieren. Slechte geur in de kamer en toilet erg lawaaierig hotel! U vindt voor hetzelfde tarief beter & stofzuiger hotels.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2018Reistype: Reisde alleen
Kamertip: You can find better option at the same rate
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mijn boeking Ref. 1909536339 verblijf in dit hotel met mijn gezin vanaf 30 december. Tot 7 januari 2018. We hebben een ruwe deal gekregen na het boeken via de boeking. Com.
Kamer te klein met 3 kleine bedden. Vol met kakkerlakken. Moge de eigenaar van dit hotel ons te hulp komen. We verblijven in kamer 321.
Client Relationship Manager help alstublieft, want we hebben geen hulp
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik begrijp dat dit een budget hotel, maar niet hier als je andere keuze. Ik denk niet dat ik ooit een slechtere ervaring had, qua hotel.
Het hotel is vies, stinkt uiterst slechte zowel in de kamer zelf en de badkamer.
Onze kamer raam geleid tot het restaurant en toen probeerde te openen het badkamer raam vonden we een enorme rat staarden recht tegen ons.
Lakens leek redelijk (niet stonk alsof iemand anders hadden ze gebruikt) maar de badkamer was zo vies en stinken dat ik niet kon douche.
Echter, wat mij echt opgestaan dit alles was in de ochtend toen (na het naar bed gaan om 5 a. m. want dit was een transit hotel) we werden gewekt door een luid deurbel (! ! ! ! ! ! ) . De deurbel rinkelde luid en zeer vaak tot we de deur openden (we sliepen en wist niet wat er gebeurde) . Wanneer het beantwoorden van de deur, ze vertelden ons om uit te checken, hoewel het was 10 o'clock en de check out wordt gedaan in 12 .
Ik heb nog nooit in mijn leven verbleven in een hotel waar het personeel wreed maakt je wakker met behulp van een deurbel.
Mijn advies is om hier nooit weer als je andere keuze.
Als u echter hier verblijft u moet weten dat ze alleen nog werken wifi in de kamers en dat ze een winkeltje in de receptie zijn waar u kunt kopen water of een snack.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De locatie is goed en de veevoeders zijn echt behulpzaam .
Aanvankelijk was de gaf me een slechte kamer maar de volgende dag thet verschoven naar een goede kamer. Vermijd om kamer R 2 en R 3 .
De locatie is zeer dicht bij Baniya square station. het ontbijt serveren ze is echt goed .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2017Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12