Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Caesars Resort Bluewaters Dubai

Kamer/suite (46)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Booking.com
Agoda.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... laten weten dat we ons jubileum komen vieren. Het gaf ons kamer met verbindingsdeur naast familie met kinderen die onze dag...
Google
... onze verdieping schoongemaakt en ik moet zeggen dat ze onze kamer vlekkeloos hebben schoongemaakt, we hebben ook een...
Google
... royalty te hebben! We hielden aanvankelijk niet van onze kamer omdat deze een zeer beperkt uitzicht had, maar het...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Alle kamervoorzieningen bekijken (16)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Mensen bij de receptie moeten meer communicatieve vaardigheden hebben, ze moeten weten hoe ze hun woorden moeten gebruiken, zelfs met boze gasten.
Ik heb het personeel van de receptie laten weten dat we ons jubileum komen vieren. Het gaf ons kamer met verbindingsdeur naast familie met kinderen die onze dag als heuvel maakt, zo luidruchtig en vervelend.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verblijven in het cesars resort en ik moet zeggen dat het bijna perfect was.
De kamers zijn vrij groot en zeer schoon, de zwembaden zijn erg mooi en het uitzicht op de oceaan vanaf het strand is adembenemend. Tuisi, Aizada, Pawan en Bala hebben de kamers op onze verdieping schoongemaakt en ik moet zeggen dat ze onze kamer vlekkeloos hebben schoongemaakt, we hebben ook een vriendschap met hen ontwikkeld. Ze hebben ons voortdurend gecontroleerd om te zien of we iets nodig hebben. Ze waren erg aardige zielen en zorgden ervoor dat we ons thuis voelden in onze kamer.

Het eten in het bacchanal restaurant was goed en de medewerkers waren zo aardig, vooral Ethel die elke ochtend zo goed voor ons zorgde bij het ontbijt. . . DANK U ETHEL dat u gemist zult worden:)

We brengen bijna ons hele verblijf (13 dagen) door in het fortuna-zwembad.
Om te beginnen wil ik Prakash & Aman (toezichthouder op het zwembad) bedanken, ze creëerden zo'n leuke sfeer tussen hun werknemers en hierdoor voel je je ook onderdeel van de "cesars fortuna - pool family".
Jelvin maakt echt de beste capuccino in het hele resort
Rashim en Hashaam zorgden zo goed voor ons terwijl we bij het zwembad verbleven.
Of het was aan het controleren op onze waterbox of de umbreally is in de goede richting voor ons. . . .
Deze 2 jongens maakten ons verblijf echt onvergetelijk en perfect. Ze waren zo behulpzaam en aardig. We huilden en lachten samen dat ze me echt aan familieleden deden denken.
Al met al zou ik het hotel volledig aanbevelen, niet alleen vanwege het hotel (het is mooi en adembenemend) meer vanwege de werknemers. . . . . . ze hebben allemaal mijn hart veroverd, allemaal op een andere manier.

ENORM BEDANKT AAN:

tuisi, aizada, pawan en bala uit huishouden
ethel uit bachaanal
prakash, aman, rashim, hashaam en jelvin
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Had het genoegen om in dit resort te verblijven voor onze trouwdag. Vanaf het allereerste begin kregen we het gevoel royalty te hebben! We hielden aanvankelijk niet van onze kamer omdat deze een zeer beperkt uitzicht had, maar het management loste dit probleem onmiddellijk op en verplaatste ons naar een kamer met een spectaculair uitzicht op zee!
In tegenstelling tot wat ik online had gelezen, waren de kamers vrij ruim met veel opslagruimte. Ze waren ook erg schoon en het huishoudpersoneel werd minstens twee keer per dag bijgewoond om ervoor te zorgen dat alles perfect was.
We hebben vooral geluncht bij Cleo en avondeten bij Bachanal. Beide restaurants waren geweldig met een verbazingwekkende verscheidenheid aan eten en een uitzonderlijk leger van medewerkers die een geweldige aandacht voor detail vertoonden en onze ervaring zo veel aangenamer maakten!
Naar mijn mening is het personeel van het hotel hun grootste troef. Ik kan geen enkel lid van het team bedenken dat hun 1000% niet heeft gegeven. Hoe graag ik ook al hun namen had willen weten, het lukte me er maar een paar te krijgen en het klopt dat ik ze hier noem:

Mustafa - Onderdeel van het lobbyteam van het hotel, die ervoor zorgde dat we onze perfecte kamer kregen. Hij was ook extreem vrolijk en was altijd bereid om te helpen.
Huni - Receptie. Deze heer deed de moeite om achter me aan te rennen en me bij de lift te pakken om precies te weten welk type kamer ik leuk zou vinden en zocht er vervolgens een voor ons op.
Stanley, Umar, Shahbaz & Zahid - leden van het parkeersysteempersoneel. Altijd blij om te helpen en nam ons heen en weer tussen het paleis en het resort! Zeer vriendelijke en bescheiden individuen.
Ravi Kumar, Ingrim & chef viblesh bij Bachanal - Dankzij jullie had onze tweejarige een fantastische tijd. Jullie zorgden voor hem en zijn voedingsbehoeften en zorgden ervoor dat hij bezig was zodat mijn man en ik in vrede konden eten. Zowel ontbijt als diner keer waren absoluut perfect!
Jessie & Alina bij Cleo - geweldig serviceniveau en Alina, heel erg bedankt voor het doorbrengen van tijd met onze zoon! Ik weet zeker dat hij je echt gaat missen!
Puneet - huishoudteam. Veel aandacht voor detail en een zeer bescheiden heer. bedankt voor al het harde werk dat je erin steekt!
Fidelis - restaurant aan het zwembad. Geweldige service bij het zwembad. bedankt voor die geweldige Mojito's!
Mohammed, Noor & Nevin Kumar in Roman Lounge (paleis) - bedankt voor het zorgen voor mijn man tijdens zijn late shisha-sessies. Hij is erg onder de indruk van je toewijding aan klantenservice.

Het spijt me dat ik niet alle namen heb gekregen van alle geweldige personen die hebben geholpen dit verblijf voor ons onvergetelijk te maken, maar het spreekt voor zich dat jullie allemaal een uitzonderlijk stel zijn en we zullen zeker terugkomen!

nogmaals bedankt!
Mr & Mrs Ahmad (& baby Faris)
Kamer 613
 28 juli - 3 augustus 2019
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Onze ervaring was geweldig! We hebben echt genoten van de plaats, het strand en het weer. Zoals alle plaatsen, voors en tegens hieronder weergegeven.

Pluspunten: vriendelijk personeel, schoon, ruiken lekker, plaats decoratie en verlichting zijn geweldig, goede faciliteiten, mooi strand en zwembaden, goed eten, kluis, kamers uitzicht is geweldig.

Nadelen: * Slechte AC, alle kamer ingesteld op 24 c. * Ac-consolelamp was vervelend, kan daardoor niet slapen. * Services in zwembaden was slecht, er is niet genoeg obers er, slechts één geserveerd meer dan 60 personen! Ook de gemiddelde tijd van de bestelling is 45 - 60 minuten. * Kamers geluidsisolatie is slecht. * Dure diensten en entertainment, 100 $ voor 15 minuten jetski!

Ik heb echter al deze nadelen gedeeld met hotelmanager Muhsen. Hij is echt goed in wat hij doet. Hij weet alles van het hotel en was geïnteresseerd om van ons te horen. Ik feliciteer Caesars om zo'n goede manager te hebben die altijd respect toont en de bewoners met een glimlach behandelt.

Ik hoop alle nadelen te schakelen naar professionals in ons volgende verblijf Ensha'Allah.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
mooie kamer met een aparte stort douche en bad.
heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet
meerdere restaurants
zwembaden en aan het strand
super vriendelijk en behulpzaampersoneel
Bleu Marina en JB op loopafstand
Geweldig mooi resort een echt aanrader
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019Reistype: Reisde voor zaken
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van CaesarsPalaceBW, General Manager bij Caesars Resort Bluewaters Dubai
Gereageerd op 15 feb. 2019
Dear HanneV1970, Thank you for sharing such a lovely review following your recent stay at Caesars Resort Bluewaters Dubai. I am glad you had an overall positive experience and found our room facilities to be exceptional. It is also pleasing to hear you enjoyed our food and I appreciate your compliments on the service delivered by my colleagues. Here in Caesars, we pride ourselves in delivering the very best of experiences to all our guests and it is encouraging to know we have delivered on this occasion. On behalf of all my colleagues, thank you once again for such a great review, and we look forward to welcoming you again very soon. Warm Regards, Vincent McGrath Area General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12