Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij OYO 101 Click Hotel

Kamer/suite (8)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... ervaring voor mij in dit hotel. Ik dacht dat ik een mooie kamer kreeg met een betaalbare prijs. Eerst gaven ze me een...
Google
... hotel niet goedmaken. Alles is vies, van de lobby tot de kamer. Overal stof. De laatste druppel was het toilet en bad, ik...
Google
... en liep toen terug naar het hotel. We waren voorzien van kamer 401 en 408. Onze kamer 408 airconditioning werkte niet...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Wasservice
Airconditioning

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
Het was een vreselijke ervaring voor mij in dit hotel. Ik dacht dat ik een mooie kamer kreeg met een betaalbare prijs. Eerst gaven ze me een kamer met stank, sigarettengeur en het was sterk. Het laken en kussen ze veranderden niet en het heeft vlekken en haren over het bed. Lampenkap werkt niet, douche is vuil en toiletpot. En er is vlieg in de kamer. Waterkoker was ook roestig. Ik bel vaak de receptie (Indiase man) en hij was erg onbeleefd, zelfs niet na de juiste telefoonetiquette bij het beantwoorden van de telefoon. Ik heb hem een paar keer over de telefoon geklaagd en hij klinkt erg onbeleefd en boos. Ook was de huishoudster onbeschoft. Ze controleren de kamer en zien de vlekken en vlekken. Uiteindelijk brachten ze me naar een schone kamer die ze in de eerste plaats eerder moesten geven. Zal zeker niet terug naar deze plek gaan.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Zelfs de locatie kan de spijtige staat van dit hotel niet goedmaken. Alles is vies, van de lobby tot de kamer. Overal stof. De laatste druppel was het toilet en bad, ik kan doen met vuile lobby en stoffige lift maar het toilet? Ik boek dit hotel nooit meer, gelukkig dat het maar voor één nacht was. Er zijn beter geprijsde hotels in Dubai die netheid en hygiëne niet over het hoofd zien.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik moest normaal inchecken, maar onze tour duurde meer dan verwacht en we informeerden het hotel dat we laat zouden inchecken (we hadden twee kamers geboekt). We bereikten en zoals vermeld in uw website voor dit specifieke hotel, hadden ze geen parkeerfaciliteiten. Besteed 30 tot 40 minuten daarvoor en liep toen terug naar het hotel. We waren voorzien van kamer 401 en 408.

Onze kamer 408 airconditioning werkte niet (mijn vriend kamer 401 werkte), we belden de receptie en ze zeiden: wacht alsjeblieft 30 minuten, het zal cool worden of anders bel ons terug.

we hebben 30 tot 40 minuten gewacht en we hebben ze gebeld. ze informeerden binnen twee minuten dat ze zouden reiken. wachtte 10 minuten zonder antwoord en toen hebben we ze opnieuw gebeld, toen hij aankwam (houd er rekening mee dat dit allemaal om 12.00 uur gebeurt)

Dit was zijn antwoord op waarom de airconditioning niet cool is.
* Verschillende kamers hebben een ander type airconditioning, zodat de koeltijd kan variëren.
* mijn kamer is kleiner, dus de airconditioning zal de kamer snel koelen
* Kamertemperatuur was 29. 5 graden toen hij kwam, door de twee minuten toonde het 29. 4, dus volgens hem werkt airconditioning.

Ik heb hem vriendelijk op de hoogte gebracht, voordat je nog meer lome excuses geeft. Houd in gedachten dat wij allemaal MEP-ingenieurs zijn die in verschillende adviesbureaus werken. Toen zei hij dat de airconditioning niet werkt zoals zou moeten werken. Hij zei dat hij geen andere mogelijkheid heeft om te voorzien, en er is geen onderhoudsteam beschikbaar 's nachts en dat hij geen andere kamer te bieden heeft.

We belden de OYO-ondersteuning, die uitstekend was en het hotel dwong om ons een alternatieve kamer te geven. De persoon van het hotel die naar ons kwam gids voor nieuwe kamer (dezelfde persoon die eerder kwam) toonde geen moeite om zijn woede en ongemak voor het veranderen van de kamer te verbergen. en hij voorzag kamer 308 die helaas geen betere kamer was zoals we verwachtten. Al die tijd mijn vrienden kamer was erg koud en comfortabel om te blijven.

Wat betreft de kamer van het hotel, wil ik graag een aantal dingen benadrukken.
* er zijn scheuren aan de muur, het is slecht gerectificeerd of helemaal niet gedaan.
* het nachtkastje ontbrak met een glazen bovenblad (de ander had geen andere)
* vuile lampdoek.
* schakelaar / stopcontact was van zeer slechte kwaliteit (het bleef vallen toen we de mobiele oplader trokken)
* stoffige en muskusachtige geur in de kamer (zoals iemand daar eerder rookte)
* vuile ramen.
* badkuip had geen afvoerafdekking.
* wasbakafvoerhefboom is van onderaf gebroken.
* haardroger stopt na enige tijd werken.
* het batterijklepje voor de deursluiting blijft vallen (geen schroef)

De lijst gaat en gaat, ik ben het ermee eens dat het goedkoop is, maar er is een minimale verwachting.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met vrienden
Kamertip: stay away from the hotel
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het hotel is schoon en mooi. Ik verbleef een paar dagen verblijf, maar het personeel is niet opgeleid om beleefd te zijn. Ik heb nog nooit zo'n arrogantie ervaren. Eén staf riep mijn vriend op en zei hem botweg - "je betaalt alleen dit bedrag voor deze kamer. Verwacht geen privileges of wat dan ook." Ik heb hetzelfde meegemaakt toen me werd verteld dat je niet luidruchtig moest zijn omdat je hotelverblijf is alleen complementair. Of het nu is of niet, gasten verdienen het om gerespecteerd te worden. Dat is waarom je in de horeca zit. Dit is een basisetiquette en moet niet worden verwaarloosd in uw functieomschrijving.

Dit is de slechtste ervaring die ik tot nu toe heb gehad. Ik moet mijn andere vrienden verwijzen om hier te blijven, maar ik ben van gedachten veranderd.

Ik zal dit hotel niet aanbevelen of terugkomen voor een andere boeking.

De manier waarop gasten werden behandeld, is onaanvaardbaar.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik boekte dit hotel in oktober 2018 en toen ik aankwam om in te checken na een lange vlucht vanuit Zuidoost-Azië op 8 maart kreeg ik te horen in de receptie dat mijn boeking werd geannuleerd. Toen ik vroeg wie het had geannuleerd kreeg ik geen antwoorden. 'S Avonds laat in een land waar ik nog nooit was geweest, moest ik proberen een nieuw hotel te vinden.
Bovendien had de kamer die ik had geboekt een annuleringsbeleid dat zei als geannuleerde betaling voor 1 een nacht. Ze hebben me toch niets in rekening gebracht dus dat was prima.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12