Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Peninsula Boutique Hotel

Kamer/suite (12)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
US$ 72
Aanbieding bekijken
Orbitz.comUS$ 72
Expedia.comUS$ 72
TravelocityUS$ 72
Hotels.comUS$ 72
PricelineUS$ 72
CheapTicketsUS$ 72
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Het ontwerp van de kamer is heel romantisch. De kwaliteit van het meubilair is goed. De smaak van koffie is ook erg sterk en we...
Google
Super mooie luxe grote schone kamer. Prima service van receptioniste en bediening in restaurant. Hotel ligt op zo'n 200 meter...
... maar ontbreekt in verschillende gebieden. Ik verbleef in kamer 401 voor een lang weekend. Terwijl Engels hier wordt...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Badjassen
Haardroger
Wasservice
Geluidsdichte kamers
Telefoon
Internet
Alle kamervoorzieningen bekijken (19)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Het ontwerp van de kamer is heel romantisch. De kwaliteit van het meubilair is goed. De smaak van koffie is ook erg sterk en we vinden het lekker. De locatie is uitstekend en tientallen zeer goede restaurants zijn in de buurt van het hotel. Het strand is een beetje verder (10 - 15 minuten), en de weg is niet erg welkom, maar dichtbij genoeg.

De diensten waren het slechtste deel van deze reis. Ze waarschuwden me dat ze een hoeveelheid geld van mijn kaart zullen terugtrekken en het bij mijn aankomst zullen teruggeven. Dit is echter niet wat er is gebeurd. Ik wacht nog steeds op mijn blokkerende geld (100 euro) en het kon ze niet schelen. De badkamertegel was geneigd en het water altijd op de vloer. Ook komt er een vreselijke geur uit pijpen. Het ontbijt werd niet geserveerd op het aangegeven interval (07: 30). Op een dag aten we om 8: 20. Bovendien sliep een van de obers op de bank toen we het restaurant binnenkwamen.
De check-in is om 18.00 uur, wat mij absurd lijkt.
We blijven drie nachten en voor een 4 - sterrenhotel is het verschrikkelijk om het beddengoed niet te verschonen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met een partner
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Super mooie luxe grote schone kamer. Prima service van receptioniste en bediening in restaurant. Hotel ligt op zo'n 200 meter van het strand, ideaal! 'S avond kun je gezellig op het terras zitten. Ontbijt wordt geserveerd na het maken van een keuze op de menu kaart. Wij kozen het intercontinentale ontbijt en een omelet, dit voldoet ruim aan de verwachtingen. Leuk en mooi hotel!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is geen 4-sterren hotel, het is dichtbij, maar ontbreekt in verschillende gebieden.
Ik verbleef in kamer 401 voor een lang weekend. Terwijl Engels hier wordt gesproken, raken veel dingen verloren in de vertaling. Bij aankomst om middernacht werd mij gevraagd hoe laat ik ontbijt wilde. . . Ik begreep dat het tussen bepaalde uren wordt geserveerd en ik zal gaan wanneer ik wil, niet om bij het hotel te passen.
De kamer was op de zolderverdieping, wat betekent dat je naar de derde verdieping gaat en het laatste niveau loopt, wat OK is.
De kamer was erg schoon en gastvrij. Toen we laat aankwamen, was het meteen naar bed. De kamer was echt warm van temperatuur en we hadden moeite om de airconditioner te krijgen om de temperatuur te verlagen en dat hebben we nooit gedaan gedurende de hele duur van ons verblijf. De enige manier om de kamer af te koelen was door het ene venster op het zolderplafond, de bedieningselementen waren aan de muur maar geen details over hoe het volledig moest worden bediend, het kostte ons twee dagen om het uit te zoeken. Als je het raam open hebt, wees voorzichtig, je ruikt naar nabijgelegen eetgelegenheden, zeemeeuwen aan het plafond scharrelen rond en helaas de discomuziek van de hotelbar op de vrijdagavond. Proberen in slaap te vallen werd verergerd door de keiharde kussens die je nekpijn bezorgden. De matras was zeer comfortabel, moet ik zeggen.

We vonden een ernstig gebrek aan elektrische punten in de kamer om telefoons, tablets, enz. Op te laden. We moesten de bedlampjes ontkoppelen om deze op te laden, niet erg goed doordacht in de huidige tijd. Het stopcontact aan de balie wordt ingenomen door de minikoelkast, de telefoon en de waterkoker.

De badkamer was groot, maar mist een vaste douchekop, er is een handzame slang die op heuphoogte zit, dit heeft de neiging om irritant te zijn en zou zo snel kunnen veranderen. Het hotel biedt geen gezichtstissues, dat is jammer voor zo'n plek. Er zijn wandtegels achter de deur van de badkamer die getallen hebben, ik neem aan voor de persoon die ze op de muur heeft geplakt. Er is een verwarmd handdoekenrek, dat je kunt inschakelen, maar na een tijdje gaan de pijpen knallen en moet je het uitschakelen. Er is gebrek aan rekken in de badkamer om al je spullen die je meeneemt kwijt te raken.

Bij het eerste ontbijt arriveerden we rond 09: 30 uur, we bestelden het Engelse ontbijt, OMG, het is vreselijk. Waar in de wereld kwam iemand op het idee dat een stapel komkommerbatons deel uitmaakt van het Engelse ontbijt. . . Het spek was in een enorme hoeveelheid grote bonen in blokjes gesneden, de eieren druppelden in olie, we konden het niet eten. Je kunt de helft van de ingrediënten op het bord halen, het beter koken, jezelf een hoop geld besparen en je klanten blij maken. Het personeel leek niet al te geïnteresseerd in het aanbieden van een dienst en bracht het grootste deel van hun tijd op hun mobiele telefoons.

Na het ontbijt, we passeerde de receptie en werden gevraagd hoe laat we huishouding wilden. . . Dus het kwartje viel, het gaat allemaal om wat het hotel wil en niet de klant.
Omdat ik niet echt een tijd had, vroeg ik om verse handdoeken, die naar behoren aankwamen en een voor een werden geruild.

Ik zocht naar extra kussens in de kamer en vond ze onder de tv, maar ze hadden geen kussenslopen op hen, dus ik moest het vragen.
In de enige kledingkast waren er twee paar wegwerpslippers, één badjas en één condoom, iemand heeft hier zijn prioriteiten verkeerd. . .

Bij het verlaten van de kamer voor mijn eerste dag in het gebied, sloot ik de kamerdeur en merkte dat het niet gelijk met de deurpost sluit, dus er was een opening die je in de kamer kunt zien, zie de bijgevoegde afbeelding. Ik meldde het bij de receptie en het was niet erg serieus genomen. Dit is een probleem met de privacy en moet meteen verholpen zijn of een andere aangeboden kamer.

Tweede ochtend, opnieuw vroeg hoe laat we huishouding wilden, dit is zo verkeerd dit te vragen. . . . We hebben het ontbijt overgeslagen, ook al zit het in de kamer, maar we konden niet stoppen met denken aan die van gisteren.

Dus ging ik mijn spullen opbergen in de kluis voor vandaag, het staat in de kast, dus ik sluit het op, maar raad eens, het is klein genoeg om op te pakken en naar buiten te gaan, het is nergens aan vastgemaakt, wat is het punt? Hilarisch. . . .

Onze laatste nacht 1 straat april was roomservice omdat we veel tijdens de dag hadden gereden. Pizza, wijn en een dessert. . . Het ging prima totdat ik het productielabel op de bodem van mijn dessert zag, dus ik eet iets dat bijna een week oud is. . . . geweldig, ik voel me nu geweldig. Zie bijgevoegde foto.

Er is een bord in de kamer over NIET TOEGELATEN om uw eigen eten en drinken in de kamer te nuttigen. Hallo, dit is 2018, dit teken is volslagen onzin en past niet in uw klantenprofiel. Ik krijg de reactie van roken, maar kom op. . .

Er zijn veel goede dingen over deze plek, de locatie, gebouw, kamers, de bar en parkeren buiten. Deze zijn in de steek gelaten door de andere items die ik hierboven heb gedeeld.
Ik zou terugkeren, maar nu weet ik wat ik moet doen en niet wat ik moet doen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2018Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel kamer was nieuw en schoon met super comfortabel bed. Personeel was erg gastvrij en vriendelijk en spraken goed Engels. Restaurant en terras zijn gezellig ligt in de hoofdstraat. Alles is zeer dichtbij (geweldige cafés, strand, musea) .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.