Welnu, ik ben een TripAdvisor-persoon en zal altijd de beoordelingen lezen voordat ik het hotel bezoek. Tijdens het lezen van de Amara Singapore, merk ik dat de naam Raymond vaak wordt genoemd in beoordelingen van gasten. Dus mijn partner en ik boeken een verblijf van 2 nachten in dit hotel.
Bij het inchecken werd ik bediend door Judy, die ik vraag wie Raymond is. Gewoon leuk dat hij naar buiten kwam en een praatje met ons maakte. Ik moet zeggen! Deze man weet zijn service aan te passen aan de verwachtingen van de gast. Hij is zeer deskundig en zal heel goed voor je zorgen vanaf het moment dat je incheckt tot je laatste dag.
Het lukt ons om een foto van hem te maken! Zie bijlage ! Hulde Raymond! Uw service is van wereldklasse!
De kamer was gezellig! Mijn favoriet was de shampoo met citroengrasgeur! Bad was schoon en het huishouden was efficiënt!
Zwembad was erg mooi?! Fitnessruimte was ruim en goede uitrustingen!
Eten en drinken was oke. . . Gebak voor het ontbijt kan beter. Ik zou de Nasi Lemak aanbevelen! alamak! Het was DE BESTE NASI LEMAK die ik in mijn hele leven heb geprobeerd!
Bedankt Amara Singapore voor het goed ontvangen van ons!
Veel liefs van Faizz & Halil
Datum van verblijf: maart 2022Reistype: Bezocht met een partnerKamertip: I think the payment gateway is new. Try to bring your physical card when you do direct booking...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.