Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij ibis Singapore Novena

Kamer/suite (268)
3 personen bekijken dit hotel
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
ibis
US$ 93
Aanbieding bekijken
Trip.com
US$ 96
US$ 92
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 4
Hotwire.com
US$ 93
Aanbieding bekijken
Booking.comUS$ 93
Agoda.comUS$ 93
ZenHotels.comUS$ 96
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
kamers zijn erg klein en dit hotel is te duur. Ze hebben niet eens een zwembad omdat ze zeggen dat het een 3 - sterrenhotel is. Er...
Google
Hotel is erg goed. locatie is het beste punt. het ligt in het centrum van Singapore. Kamers zijn goed. Eten is ook goed. Zwembad o...
Google
... AC. Con's - neem je eigen bagage mee naar de kamer, breng je eigen eten mee naar de kamer in het geval van...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Kluisje
De kamers zijn van normaal formaat, schoon en voorzien van handige zaken als wifi, een kluisje en thee/koffiezetter.
Wifi
Wifi doet het goed, wat ook fijn is.
Schoonmaakservice
Verduisterende gordijnen
Haardroger
Wasservice
Alle kamervoorzieningen bekijken (20)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
kamers zijn erg klein en dit hotel is te duur. Ze hebben niet eens een zwembad omdat ze zeggen dat het een 3 - sterrenhotel is. Er zijn veel betere hotels in de buurt van Little India die betere faciliteiten bieden voor dezelfde prijs. Ik zou aanraden dit hotel niet te boeken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel is erg goed. locatie is het beste punt. het ligt in het centrum van Singapore. Kamers zijn goed. Eten is ook goed. Zwembad ontbreekt. maar over het algemeen voldoet het hotel voor alle punten aan de bovenstaande basiscriteria
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We boekten dit hotel wetende dat het merk IBIS maar het weerspiegelt helemaal niet het merk. Het was net als elk ander 2 * / 3 * -bezit. Pluspunten - schone kamers, eenvoudige toiletartikelen, AC. Con's - neem je eigen bagage mee naar de kamer, breng je eigen eten mee naar de kamer in het geval van roomservice, 2 lege 1/2 lit. glazen flessen r die we moeten vullen als n wanneer nodig van koeler op elke verdieping, geen extra voorzieningen, ontbijt is elke dag hetzelfde, geen Indiase eten opties, gratis shuttle bus beschikbaar, maar het zal niet wachten, zelfs geen minuut extra dus als je mist het ofwel wacht je nog een half uur of ga je naar het dichtstbijzijnde MRT-station - Novena (wat we meestal deden), de laatste shuttle is om 7 uur. 15 n tegen die tijd keert niemand praktisch terug, omdat de meeste punten ten minste vóór 21/10 zouden terugkeren, dus de shuttle is niet beschikbaar. Geen ophaalservice op de luchthaven. Geen eerste hulp of enige andere basis / noodhulp-back-up. Voedselkwaliteit, smaak n locatie is ok ok. Over het algemeen is het een eenvoudig hotel. We verbleven in 3 * hotel voor de 1 straat tijd dus niet zeker of dit gebruikelijk is voor 3 * hotels zo verward over waardering 3 * / 2 *? Ik zou echter Aqueen, Hotel Boss willen voorstellen over deze accommodatie. Dit is een typisch bed & breakfast, maar toch worden er volledige servicekosten in rekening gebracht voor de minimaal mogelijke service die ze bieden. Little India is een betere plek om te wonen voor Indiërs omdat het veel Indiase restaurants heeft. .

Dank U.

Vriendelijke groeten,
Ashwini Yelgaonkar
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het hotel is zeer goed gelegen. Van inchecken tot uitchecken werkte alles erg goed. Omdat ik een Silver Card heb, gaven ze me een upgrade kamer. De kamer was schoon, helder, met een groot raam. Het ontbijt kan beter. De prijs was duur.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Een van de slechtste hotelervaringen tot op heden. Welk hotel annuleert uw reservering 4 dagen voor uw reis? Zonder voorafgaande informatie?
Het slechtste hotelmanagement en klantenservice. Boek nooit uw kamer hierin, want u weet nooit wanneer zij uw boeking zullen annuleren.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige