Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij The Lind Boracay

Kamer/suite (429)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
We verbleven hier als een gezin en we vonden het geweldig. Kamers zijn zeer schoon, modern en ruim. Resort heeft het beste ontwerp...
Google
... eten bij het ontbijtbuffet. Middagkoekjes worden op onze kamer bezorgd. Het was een geweldige ontsnapping uit de metro.
Google
... ons altijd op de hoogte van updates over hoe laat onze kamer beschikbaar zou zijn. Ze verwelkomde ons met een innemende...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Bureau
Wasservice
Telefoon
Koelkast in kamer
Alle kamervoorzieningen bekijken (29)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We verbleven hier als een gezin en we vonden het geweldig. Kamers zijn zeer schoon, modern en ruim. Resort heeft het beste ontwerp, esthetisch ontspannend en ruimte - gewijs, met veel ruimtes om te loungen. Ik hou van alle zwembaden, vooral het infinity-zwembad met het meest geweldige uitzicht. Locatie was ook geweldig in het rustige deel van het eiland maar recht tegenover het strand. Onze jongere kinderen genoten van de kinderkamer. We hielden allemaal van het ontbijt verspreid. We komen zeker terug. Het enige ding is dat eten ala cart opties in de resto aan de prijzige kant zijn, maar ik denk dat dat bij het territorium hoort. Misschien moeten ze lichtere maaltijdopties bevatten voor meer variatie in termen van prijs en keuzes. Al met al een heerlijke plek, onze nieuwe favoriet!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
We boekten voor een kort verblijf van 4 D 3 N met mijn zonen.
Van onze aankomst tot vertrek, het was een geweldige ervaring!
Personeel diensten hoffelijk en zijn lovenswaardig. Ik hou ervan hoe de bewakers overal zijn en ze observeren en controleren (als we iets achterlaten) elke keer als we uit het openbaar vervoer stappen. Kamers zijn schoon. Geweldige selectie eten bij het ontbijtbuffet. Middagkoekjes worden op onze kamer bezorgd.
Het was een geweldige ontsnapping uit de metro.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2019
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mijn vrouw en ik besloten terug te keren naar Boracay en na ons laatste verblijf in 2017 in The Lind te blijven. Ik heb ook het hotel bezocht toen het in 2015 werd geopend, maar verbleef in Discovery Shores omdat het nog niet volledig operationeel was.

Oh wat twee jaar echt kan doen aan een vooruitstrevend hotel dat nooit zelfgenoegzaam is en een superieur verblijf wil bieden aan zijn gasten / vaste gasten.

Moises onze chauffeur van en naar de luchthaven werkt sinds 2015 bij het hotel en hij is altijd behulpzaam, aangenaam en attent geweest sinds ik hem voor het eerst ontmoette in 2015.

Loreale, onze receptie medewerker die assisteerde bij het inchecken, hield ons altijd op de hoogte van updates over hoe laat onze kamer beschikbaar zou zijn. Ze verwelkomde ons met een innemende glimlach, drankjes en een verandering van kamer in een kingsize bed (per ongeluk een kamer geboekt met twee aparte bedden).

Kort na onze betrokkenheid bij het incheckpersoneel benaderde de heer Zsolt Siket (de nieuwe algemeen directeur) ons en begroette ons met een warm welkom. We waren echt onder de indruk van hoe hij was bijgewerkt met de details van onze vorige verblijven hoewel hij niet de GM was in die tijd. Ik heb het geluk gehad om verschillende soorten accommodaties te ervaren, maar laat me je vertellen dat Mr. Siket ons oprecht als gast heeft laten voelen - er was geen enkele dag dat we niet zouden controleren of alles goed was was perfect. Ik ben blij dat hij zijn energie en enorme ervaring en aandacht - tot - detail van internationale hotel koplopers kan brengen om The Lind te verheffen. Mijn vrouw en ik hebben talloze gesprekken met hem gehad over veel dingen, en we zijn blij dat we een vriend hebben gevonden in Mr. Siket.

Tijdens ons laatste diner in het resort zorgde Rommel Morales, die naar mijn mening een van de supervisors is, ervoor dat alles perfect was. Tot mijn verbazing gaf hij een onderzoek aan dat ik tijdens het diner had gedaan en zei hij gewoon: "Laten we herinneringen maken." Ik ben geen ontbijtman, maar het ontbijt is gewoon enorm, indrukwekkend en overheerlijk. Nogmaals, het personeel Kevin Dordas zorgde ervoor dat mijn vrouw en ik het naar mijn zin hadden.

Dit is een van mijn bezoeken aan Boracay waar mijn vrouw en ik hebben afgesproken om gewoon in het resort te blijven en te genieten van de faciliteiten en het strand. Tijdens een van onze luie momenten op het strand benaderde Aylene (van The Spa) mij en vroeg of ik een gratis massage van 5 minuten wilde. De massage van 5 minuten voelde zeker als een eeuwigheid, omdat ze zoveel stress uit mijn rug kon halen. De ervaring was gewoon een bonus op wat al een perfecte dag was. Andere opvallende personeelsleden waren Dudong Mellomida tijdens het uitchecken.

Echt onder de indruk van dit verbrede strand van dit resort omdat het met meer dan het dubbele groeide! Mijn oprechte dank aan The Lind voor het maken van deze reis naar Boracay een speciale en onvergetelijke ervaring!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het is onze tweede keer in The Lind Boracay en ze hebben het ongetwijfeld opnieuw gedaan! Service was geweldig. De kamer was altijd schoon, had een middag traktaties die mijn kinderen zo veel genoten. Peter Luma - ad die hun F & be beheren was zeer meegaand. Elke keer dat we 7 dagen ontbijt hadden, was hij zeer behulpzaam, niet alleen voor ons, maar de meeste gasten van het hotel. Hij heeft ons ook geholpen toen we wat problemen hadden met het reserveren van de shuttle. Echt zullen we teruggaan naar het Lind en misschien verblijven voor 2 weken de volgende keer.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Check-in was een eitje. Bedankt Argie. Kamers waren schoon en fris het is alleen dat je kunt het geluid van andere kamer en dat is de enige hik maar algemene ervaring was uitstekend. Bedankt Keshie voor je glimlach als ik in het restaurant ben voor mijn ontbijt. Jerome bij de zwembadservice is behulpzaam. Ik en mijn vrienden hebben hun happy hour geprobeerd 50% korting op cocktails, bieren en wijnen. Ik zou ook Guilbert willen prijzen op het strand dat u koude handdoeken en wat sappen serveert op een warme dag.
Tot slot wil ik nog een petje af voor Rommel om altijd te controleren hoe onze maaltijd was en hoe was onze dag. Die kleine dingen maakten ons verblijf aangenaam en een onvergetelijke ervaring. Bedankt Lind. . . er zijn zoveel zeer goede personeel dat ik kan me hun namen herinneren maar ik zal snel terugkomen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige