Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Nueve Malioboro Hotel Yogyakarta

Kamer/suite (25)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Booking.com
US$ 29
Aanbieding bekijken
Orbitz.com
US$ 28
Aanbieding bekijken
Agoda.com
US$ 29
US$ 22
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 7
TravelocityUS$ 28
Hotels.comUS$ 28
Expedia.comUS$ 28
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... geboekt, ze bevinden zich op de 3e verdieping. De eerste kamer - gezien de prijs die we betaalden - is gewoon oke, maar de...
Google
Eerst krijgen we niet de kamer die we geboekt hadden van OTA ze geven ons een andere kamer zonder balkon. . . de mannelijke...
Google
... Malioboro) Comfort Warme douches, schone moderne badkamer Kamer grootte zindelijkheid zwembad Snelle wasservice voor...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Bad/douche
Alle kamervoorzieningen bekijken (15)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik hou van de locatie van dit hotel, zeer dicht bij Malioboro Street. Ik hou van het feit dat het hotel een zwembad heeft. Ik denk dat het een heel mooi budgethotel kan zijn, als ze alleen maar beter voor de kamerconditie zorgen.

Ik heb twee van hun kamers online geboekt, ze bevinden zich op de 3e verdieping. De eerste kamer - gezien de prijs die we betaalden - is gewoon oke, maar de tweede kamer was dat niet. De kamer was vies, met spinnenwebben op de hoeken, oude handdoeken en stinkende badkamer, en wat het nog erger maakte, de airconditioner in de tweede kamer werkte niet goed, gelukkig kan de technicus van het hotel het eindelijk laten werken net voor 7 p. m.

Over het algemeen had het een heel leuk budgethotel in de buurt van Malioboro street kunnen zijn, ALS ze de kamercondities beter hadden beheerd.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Eerst krijgen we niet de kamer die we geboekt hadden van OTA ze geven ons een andere kamer zonder balkon. . . de mannelijke receptie was zeer behulpzaam, hij probeerde het echt goed te maken. . om naar Malioboro en het treinstation te gaan, het is slechts 7 minuten lopen. . ontbijt niet goed. . .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2018Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Ik bleef twee nachten om Borobudur te gaan bekijken.

Voors:
Geweldig, uitstekend, vriendelijk attent personeel
Prijs
Locatie (dichtbij Jalan Malioboro)
Comfort
Warme douches, schone moderne badkamer
Kamer grootte
zindelijkheid
zwembad
Snelle wasservice voor geweldige prijzen

nadelen:
WiFi (niet sterk op de tweede verdieping)
Ontbijt (er is voldoende eten, maar niet veel opties.) Geen ontbijtbuffet in westerse stijl, rijst, noedels, soepen, kip, brood, jam, hagelslag, thee, koffie, sap, water)

Als de wifi beter werkte, zou dit 5 sterren zijn. Sterk aanbevolen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2017Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Niet nodig om meer te praten. Simpelweg dit hotel geboekt en u zult versteld staan ​​van hun kamer, eigendom en services.
Zacht bed, kamervoorzieningen zijn inclusief gratis wifi, toiletartikelen, roomservice voor warm water, koffie en thee, een flatscreen-tv en een geweldig kanaal, alles wat u vraagt ​​voor een 4-sterrenhotel in dit 3-sterrenhotel. plus zwembad voor de kinderen kunnen ze nooit weerstaan.
Zo dicht bij Malioboro, zo precieze locatie om je reis binnen yogyakarta te beginnen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik kwam tot de aanbeveling van een collega. Verwacht te hebben een goede kamer met een bank. De collega is een lokale, twee keer bezocht. Blijkt dat ik betaalde de prijs vermeld op de site nog niet ontvangen 75 % van de voorzieningen? Hoe is dat fair?

Misschien is het niet het personeel bij storing.
1 . Ik kreeg een nieuwe kamer in de onlangs uitgebreid blok. De kamer had geen bedzijde lamp, de draden waren weggelaten. Er was geen waterkoker. Ik ging naar de receptie om het te vragen, ze zeiden dat ze moeten controleren of er beschikbaar waren sets van andere onbewoond kamers. Ik begrijp niet waarom dat was mijn probleem. Het was niet aangekomen. Ik moest gaan slapen gevoel koud. Ze hadden de regen - douche maar geen douchemuts. Ik wilde niet dat mijn haren nat, uiteindelijk kon ik niet douche. Er was geen kluis in de kamer. Er was geen kast op de kamer. Er was geen telefoon in de kamer. De luchtkwaliteit was echt slecht bcos van alle bouwwerken. Mijn vriend had bijna een astma-aanval. De WiFi was slecht. Redding was het bed was comfortabel.

2 . Ontbijt was 6 am - 10 am, we gingen voor het op 8 : 15 am, het eten was gewist. Er waren slechts 7 % van het eten liet in elke lade. Dus ik had vettige plantaardige, geen fruit. Sinaasappelsap dat kon worden toegediend bcos de pulp vastzaten in de dispenser. Ik moest duidelijk tafels om mezelf een stoel. De server is de chef-kok. Hij kwam met rubberen afdichthoezen wis om de tafel. De serveerster was overweldigd. Ik heb geprobeerd om naar de basic sunny - kant - up ei, ze konden enkel. Er was geen receptie nota te nemen van welke kamer ik kwam uit. Het was teleurstellend. Redding was dat er geen insect in het eten.

Misschien was ik pech hebben om hier te zijn terwijl ze waren upgrade. Ik hoop dat het beter wordt wanneer de upgrade was gedaan.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige