Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over het zwembad
bij Discovery Ancol

Zwembad & strand (46)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Expedia.com
Booking.com
US$ 62
Aanbieding bekijken
Trip.com
US$ 127
US$ 52
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 75
TravelocityUS$ 61
Orbitz.comUS$ 61
Otel.comUS$ 127
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van zwembadbeoordeling
... gezellige sfeer, geweldige faciliteiten, heel mooi zwembad, kinderclub, zeer divers ontbijt en heerlijke, schone...
Google
... en het diner in sunda resto heel goed wilden lopen en het zwembad in het hotel was goed voor kinderen en activiteiten, maar...
Google
... kamer was oke, op de 3e verdieping met uitzicht op het zwembad, roken beschikbaar, voorzieningen, toilet met douche maar...
Google
Uitgelichte zwembadvoorzieningen
Buitenzwembad
Sauna

Beoordelingen waarin zwembad genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Het hotel is geweldig, warm personeel, gezellige sfeer, geweldige faciliteiten, heel mooi zwembad, kinderclub, zeer divers ontbijt en heerlijke, schone kamer, badkamer. Kamer ruim. Het personeel was behulpzaam en warm.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vakantie in ontdekkingshotel was leuk en toen we naar dufan wilden gaan en het diner in sunda resto heel goed wilden lopen en het zwembad in het hotel was goed voor kinderen en activiteiten, maar dat hotel, net renovatie, als we daar naartoe gaan bracht de auto geen chauffeur, we moet rond om parkir te vinden bij de besememt, maar was nog steeds goed en mijn dochter vindt het leuk.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ik heb twee kamers geboekt voor twee overnachtingen, FO personeel heeft zich zo goed geregistreerd

mijn kamer was oke, op de 3e verdieping met uitzicht op het zwembad, roken beschikbaar, voorzieningen, toilet met douche

maar mijn vrienden waren niet goed, op de 2e verdieping, helemaal geen zicht, er is een soortgelijk raam maar wanneer het wordt geopend, is er een uitlaat en maakt soms lawaaiig, indien mogelijk niet die kamer verkopen aan gasten

het zwembad is leuk voor kinderen of familie, omgeven door bomen, erg leuk, dicht bij het zwembad is een fitnessruimte

op mijn tijd ervaringen, TV had geen signaal voor zeer lange uren, dienstdoend manager zei dat het gebeurde met hele kamers, dat is niet goed, alsjeblieft moet anticiperen en herstellen sneller

ontbijt op 1 straat verdieping, Kembang Goyang Resto, grote zaal, de meeste lokale (Djakarta / batavia) eten, continentaal ontbijt beschikbaar, heel lekker ontbijt

gelegen in het gebied van Taman Impian Jaya Ancol (TIJA - Ancol Recreation Center) en op slechts twee stappen van Dunia Fantasi

vergeet niet FO-bal te vragen voor een gratis toegangsticket van de TIJA-poort tijdens uw verblijf in het Discovery Hotel

voor familie-uitstapjes ten zeerste aanbevolen
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2018Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ongelooflijk onprofessioneel en zeer teleurstellend.

Boekte 2 deluxe suite en 1 familiekamer voor een familiebijeenkomst event op 14 e - 15 e juli 2018 . Hier zijn enkele van de problemen mijn familie en ik keek uit over ons verblijf:

1 . Er was slechts 2 balies geopend voor check in die allebei erg lang. We het niet erg om te wachten, maar de tijd brachten slechts voor de check-in was ongewoon lang genoeg om ons teleur. Blijkbaar waren we niet alleen als een andere bezoeker dat was voor ons in de lijn de receptioniste vertelde hij lang genoeg gewacht.

2 . Zodra we de kamer binnenkwamen het uitzicht dat we kregen was niet zo hoe ze vermeld op hun website, die zegt: " . . . ramen kijken uit op de adembenemende Dunia Fantasi gebied, zwembad of city view " . In plaats van die standpunten wat we kregen was bouwers werken buiten onze kamer! ! Vandaar, we kunnen niet open onze gordijn tenzij we vinden het niet erg onze privacy gedeeld met deze bouwers (zie bijgevoegde afbeelding)

3 . Het probleem was niet gestopt. Als er waren bouwvakkers werken letterlijk buiten onze kamer, hun werk veroorzaakt onrustwekkend luide geluiden. Tot overmaat van ramp, er was geen aankondiging voor renovatiewerkzaamheden die dag. Goed er was 1 in de kamer, maar dat was voor woensdag, 11 juni op DAWN (zie bijgevoegde afbeelding) . Had ik al gezegd dat dag dat ik aankwam was weekend middag? ? ?

4 . We later belde de operator en gegeven aan onze bezorgdheid. We lang genoeg gewacht (ongeveer 1 uur) met geen oplossing gegeven door hotelmanager. Maar hij vertelde ons te wachten terwijl ze zullen proberen te achterhalen een oplossing voor ons. Tijdens het wachten op hun oproep, kregen we een telefoontje van onze 2 andere gasten (die we betaalden hun kamer voor) CIRKELT AL 1 . 5 uur in te checken en wachten nog steeds in verwarring over de front office zei dat we nog niet klaar met de betaling (die ja we deden toen we incheckten) . Woede, want er waren 2 ouderen onder onze gast, mijn vader ging naar de front office en schold de hotel manager dat maakte onze gast wacht 1 , 5 uur voor het hotel is wanbeleid.

5 . Toen mijn vader ontmoette de hotel manager in persoon, manager vertelde ons te wachten voor 30 minuten terwijl ze zoeken een andere kamer voor ons. 1 uur verstreken en geen gesprekken kregen. We besloten te geven en net verbleven in die kamer als echter, de luidruchtige veroorzaakte geluiden uit de renovatie is gestopt. Ongeveer 45 minuten later, piccolo belde onze kamer en vroeg ons beleefd als we willen verhuizen naar een andere kamer. We beleefd afgeslagen want het was al nacht en we waren te moe om te verhuizen want we hebben niet rustte sinds we aankwamen. We waren teleurgesteld omdat het hotel manager wist niet eens de drang om ons gezicht in persoon te verontschuldigen (hij net verzonden dat piccolo zonder zelfs bellen/ga naar onze kamer) . Hoe onprofessioneel.

6 . Er waren ook andere kleine vervelend dat ons ooit is overkomen, bijvoorbeeld zowel tv afstandsbediening werkte niet, de warmwaterboiler die kapot waren en de zeer minim variatie van ontbijtmenu voorzagen ze (zelfs wij niet te bestellen onze eigen aangepaste omelet? ? ? ? ) . Goh, moet ik zeggen dat het voor een 4 - sterren hotel hun service was vreselijk slecht.

7 . En hier komt de ergste problemen van alle. . . . . . WE WAREN GEBRACHT meer dan de correcte prijs. Mijn moeder is iemand die zeer grondig met onze uitgaven (vooral met creditcard) . Na opnieuw - berekening van onze kamer betaling realiseerde we waren gebracht ca. IDR 1 . 500 . 000 meer dan de correcte prijs. En de oplossing boden ze? Wij betalen de juiste prijs, en wij de betaling ontvangen binnen 2 weken. Natuurlijk weigerden we omdat we niet willen leveren extra betaling nadat we ben geweest extra in rekening gebracht. We hebben aangedrongen om onze terugbetaling van de extra kosten onmiddellijk.

Het was een schande dat ondanks de mooie inrichting en de medewerkers beleefdheid, het hotel management was vreselijk slecht.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2018Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Pluspunten:
De locatie is letterlijk naast Dunia Fantasi Ancol, op slechts korte loopafstand. Het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. Ze waren in staat om ons verzoek (2 superior kamers met verbindingsdeur) . Internet / WIFI waren snel in onze beide kamers.

Grote selectie van ontbijt eten en smaakte echt goed - het hoogtepunt van dit hotel. Gezellige lobby en restaurant. Goed zwembad & kids play room - mijn kinderen waren erg blij.

Nadelen:
één van badkamer had slechte geur & haar toiletpapier raakte / werden niet vervangen door een nieuwe. Ook kregen we kamer zonder uitzicht (maar echt niet klagen want we kregen gereduceerde prijs & de kamer dat we wilden niet beschikbaar waren op die dag & niet meer wijzigen/upgrade op die dag.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2017Reistype: Reisde met familie
Kamertip: Upper level has better view - but be careful some of rooms have parking building wall view,...
Bekijk meer kamertips
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige