Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Aston Rasuna

Kamer/suite (153)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Booking.com
US$ 80
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 27-11-19
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
US$ 80
US$ 63
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 17
Gratis annuleren tot 24-11-19
Trip.com
US$ 78
Aanbieding bekijken
Expedia.comUS$ 78
Hotels.comUS$ 78
eDreamsUS$ 80
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Uitstekende plek, goed voor vakantie en goede plek voor familie. Ze hebben een sportterrein en een speeltuin voor kinderen. Zwemme...
Google
voor kamer alles is goed, maar voeg alsjeblieft televisie toe in de eerste slaapkamer en voor WiFi in de kamer niet genoeg...
Google
... me dat dit hotel een heel goedkoop hotel is. Kies een kamer met uitzicht op het zwembad. het is een goede kamer en...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Kitchenette
Roomservice
Wasservice
Internet
Airconditioning
Wifi
Magnetron
Flatscreen tv
Gezinskamers
Alle kamervoorzieningen bekijken (13)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Uitstekende plek, goed voor vakantie en goede plek voor familie. Ze hebben een sportterrein en een speeltuin voor kinderen. Zwemmen poll, tennis gebied en ze hebben een fitnessruimte en spa-ruimte voor privé. Veel glimlach en goede gastvrijheid.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
voor kamer alles is goed, maar voeg alsjeblieft televisie toe in de eerste slaapkamer en voor WiFi in de kamer niet genoeg sterk en erg laag, controleer nogmaals met je IT.
voor eten of ontbijt is alles goed en zeer uitstekend.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik wil je een suggestie geven. Mijn vrienden vertelden me dat dit hotel een heel goedkoop hotel is. Kies een kamer met uitzicht op het zwembad. het is een goede kamer en goed uitzicht. kies ook voor een hoge verdieping. je kunt Rasuna apartemen zien. ik denk dat je alle torens kunt zien.
Maar het missen was dat de AC te oud was. lek ergens
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019Reistype: Reisde met vrienden
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Slechte ervaring verblijf gedurende 5 dagen in hun 2 slaapkamers (2802) en 3 slaapkamers (1002) appartement als beide kamers teleurstellend waren. Bedframes, kledingkasten, keukenkasten, tv-consoles - zeer stoffig. De toiletdeur van de servicekamer was stuk en de vloer daar is smerig vies. Lekkende airco in de slaapkamer en een andere slaapkamer gedurende mijn verblijf. Toen het onderhoud werd opgeroepen en in Bahasa werd gesproken, duurde het erg lang om de technici te sturen. Toen we echter de tweede keer belden en in het Engels spraken, kwamen technici meteen, maar hielpen niet veel omdat de airco daarna nog steeds lekte en de slaapkamers onder water kwamen te staan. Verstoorde slaap - werd midden in de nacht wakker van het geluid van het druipende water. De vloer was nat en glad, gelukkig viel niemand neer toen hij uit bed stapte. Geen kleerhangers in alle slaapkamers - moet je aanvragen. Een halve dag weg, wachtend op de levering van de wasmachine en toen het aankwam, werkte de wasmachine niet goed - leek niet goed te spoelen en te draaien. De huidige kopjes en gebruiksvoorwerpen zijn meestal bevlekt en zien er erg oud uit - sommige gebruiksvoorwerpen ontbreken! Zelfs het ijzeren bord is heel, heel oud en extreem versleten. Het wordt hoog tijd dat Aston Rasuna deze spullen vervangt en een renovatie krijgt. Algemeen - slechte keuze van appartement voor een gezinsvakantie!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde met familie
Kamertip: In view of my bad experience, I don't have a good recommendation.
Bekijk meer kamertips
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Ik heb dit appartement geboekt omdat andere appartementen vol zijn voor oudejaarsavond. Had sinds het begin een verschrikkelijke ervaring.

Ten eerste, boekingservaring. Ik koos voor gratis annuleringskosten, maar het hotel vroeg om betaling via een bankoverschrijving die niet restitueerbaar was. Het probleem is opgelost nadat ik contact heb opgenomen met de boeking. com klantenservice om het probleem te melden en ook ruzie maken met de aston-medewerkers over dit probleem.

Ten tweede is het appartement zelf erg verouderd en ruikt het erg slecht. We krijgen de niet-rokende vloer niet, maar het is geen rokende geur. Het is iets dat niet kan worden beschreven. Ik rapporteer het probleem en het lijkt hier een veel voorkomend probleem, omdat ze zeggen dat ze daarvoor de behandeling verzorgen. Ik dacht dat ze een luchtreiniger in het apparaat zouden leveren. Ze spuiten gewoon de kamer uit en openen de balkondeur.

Ten derde is het apparaat vies, alsof het niet grondig is gereinigd. Draag sandalen of de onderkant van je voet wordt zwart vanwege het stof. En ik vond overgebleven achter de bank van de vorige gasten. Ze bieden geen bezem en dweil in het apparaat, dus ik moet de huishouding bellen en een tijdje wachten.

Ten vierde is er, in tegenstelling tot andere serviced appartementen, hier geen magnetron (verrassing, verrassing!). In feite is er niets naast beperkte platen en bestek (zal hierna nog zover komen). Ik moet de pan- en rijstkoker vragen zodat ze het in de eenheid kunnen leveren.

Ten vijfde, ze bieden geen dingen volgens het aantal gasten. Dit is een accommodatie met 2 slaapkamers voor 3 volwassenen, maar ze bieden slechts 2 handdoeken, 2 borden, 2 setjes knessels, 2 glazen en 2 kopjes. Toen ik om 1 meer vroeg, zeiden ze dat vanwege een hoge bezetting, de kan niet meer bieden. Hmmmmm zouden 3 gasten geen 3 borden etc moeten krijgen? Ik vraag niet om meer.

Tot slot, als je de foto van de accommodatie bekijkt, verwacht niet dat je de dingen precies hetzelfde zult zien. Vanaf de foto heeft de woonkamer tapijt, dat verschilt van de werkelijkheid. Ik zal een foto plaatsen, maar dit is nadat ik hen heb gevraagd om het op te ruimen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige