Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Harbour Hotel

Kamer/suite (72)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Nustay.com
Otel.com
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... Ook werkt de WiFi van het hotel niet op bepaalde locaties in de kamer. . . vermijd kamer 601 omdat WiFi daar niet echt werkt.
Google
kleine kamer, zelfs de badkamer. kan zelfs helemaal niet bewegen tijdens het baden. Maar als je altijd buiten bent, denk ik dat...
Google
... heb niet het gevoel hier goed. Het is een neerwaartse druk kamer. Het goede ding is de ligging en het vriendelijke...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Internet
Airconditioning
Wifi
Flatscreen tv
Rookvrije kamers
Rookvrij hotel

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
De locatie van het hotel is goed met directe toegang tot de belangrijkste markten en gemakkelijk vervoer. Wachtruimte is goed en het personeel is behulpzaam. . ze lieten me tot laat in de nacht in de wachtruimte studeren.

Aan het hotel was echter bouwwerk gaande, waardoor elke dag tot 18:00 uur een luide aanhoudende herrie ontstond. Ook werkt de WiFi van het hotel niet op bepaalde locaties in de kamer. . . vermijd kamer 601 omdat WiFi daar niet echt werkt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
kleine kamer, zelfs de badkamer. kan zelfs helemaal niet bewegen tijdens het baden. Maar als je altijd buiten bent, denk ik dat dit een goede keuze is, want het is goedkoop. Voor de prijs is de ruimte acceptabel. Het heeft een gratis eenvoudig ontbijt (gekookt ei, koffie / thee, brood)
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De kamers zijn klein, zoals overal. Maar het onderhoud is zeer slecht (zie bijgevoegde afbeeldingen) . Ik heb niet het gevoel hier goed. Het is een neerwaartse druk kamer. Het goede ding is de ligging en het vriendelijke personeel. Maar ik heb betere plaatsen in Hong Kong Island central voor dezelfde prijs of lager.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2018Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit was voor mij een nachtmerrie! Ik checkte in laatste 13 juli , 2017 in dit hotel als ik altijd doen als in HK. Als ik incheckte laat rond 9 : 30 00, er was slechts 1 medewerkers. Hij gaf kamer 602 voor mij. Terwijl binnen de kamer merkte ik dat de airco werkte niet erg goed. Ik belde het personeel en hij ging. Hij vertelde mij om ergens voordat het koud wordt. Hij ging naar beneden en na 30 minuten airconditioning was gewoon fan en geen koelte. Ik belde hem en hij ging en vertelde me haar omdat het toilet deur open was daarom haar niet koud. Weer na 30 minuten ging ik naar beneden om te klagen en hij vroeg de bewaker om te checken en inderdaad airconditioning werkt niet goed. Ik opnieuw gevraagd hem te controleren en hij vertelde me dat hij verblijft in de kamer voor 10 minuten om te voelen, Dus zelfs als het echt warm zou hij me vertellen haar koud voor hem ( is hij de ene om er te slapen? ) . Al deze keer was ik het verzoek dat hij me een andere kamer. Maar hij drong erop aan dat als haar koud voor hem zal niet me overdracht. Dus toen hij voelde dat de kamer was erg warm, hij vertelde me dat hij niet van de kamer zelfs als airconditioning is gebroken omdat ik al gebruikt de badkamer. Wat moet ik er mee doen? Niet wassen mijn handen? Wanneer de volgende shift kwamen ging hij naar de kamer met deze man en dat is toen hij zei dat airconditioning was inderdaad gebroken en ik was overgebracht naar een nieuwe kamer. Dit klagen ging op voor bijna 1 , 5 uur en hij bleef aandringen dat hij zal beslissen of het is koud voor hem of niet. Ik was benieuwd wie er de gast? Mij of hem?

Ik vroeg de volgende shift wat was de naam van dit personeel en hij grof gezegd waarom moet ik weten? Hoe ben ik om te klagen als hij gunnen mij de naam. Hij zei waarom ik nodig de naam kreeg ik de airconditioning nu? De naam van deze volgende shift is Raymund Lee.

Ik heb nog nooit tegengekomen dit personeel onbeschoft dat zij besluiten voor het comfort van de gasten. En ons zelfs verteld dat ik nit hebben gebruikt de badkamer in de eerste plaats.

Dit hotel heeft een goede locatie, maar ik hoop dat het management iets kan doen aan het personeel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De eenpersoonskamer eindigden zodra het begon. Het personeel was ok in ontvangst. De gelijknamige van Haven Kowloon maakte mijn agent boeken. Ik was zeer teleurgesteld door de locatie en sfeer, geen ventilatie.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige