Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Prime Hotel

Kamer/suite (301)
Vandaag een goede prijs-kwaliteitsverhouding
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
TravelocityUS$ 103
Orbitz.comUS$ 103
Hotels.comUS$ 103
Expedia.comUS$ 103
Hotwire.comUS$ 103
Nustay.comUS$ 157
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Centraal gelegen en op loopafstand van vele eetgelegenheden, was dit hotel charmant en gastvrij in elk opzicht. Het personeel was...
Google
... voornamelijk te wijten aan de locatie en het personeel in plaats van de eigenlijke kamer, hoewel dit beter dan gemiddeld was.
Google
We verbleven in dit hotel en boekten een kamer voor drie personen en moesten betalen voor 3 personen. Toen we aankwamen waren er...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Kluisje
Minibar
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Wifi
Flatscreen tv
Alle kamervoorzieningen bekijken (11)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Centraal gelegen en op loopafstand van vele eetgelegenheden, was dit hotel charmant en gastvrij in elk opzicht.

Het personeel was uiterst behulpzaam en deed hun best om ervoor te zorgen dat onze ervaring soepel verliep (iets, ik heb gehoord dat dit een zeldzaamheid is in China).

De kamers waren groot, modern. . hoewel de badkamers een beetje gedateerd lijken en de uitstraling van de rest van het hotel weerspiegelen. Dat feit, was iets waar ik van genoot - het zag er niet uit als een koekje - snijder zakenhotel, dat de meeste moderne etablissementen voor gaan.

Van het personeel bij de receptie tot het uitgebreide ontbijtmenu, tot roomservice - al met al een heerlijk verblijf.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit hotel zag er geweldig uit als de zeer traditionele gevel. Binnen de receptie was modern en schoon. Het personeel hier was veel vriendelijker dan in Shanghai, de schoonmakers zeiden altijd hallo. Kamers zijn van een goede grootte, maar een beetje gedateerd. Badkamer was enorm met een aparte douche en bad en een douche boven het bad. De aparte douchedeurafdichting werkte niet, dus de eerste avond stroomde de vloer over. Daarna gebruikten we die boven het bad, wat prima was. Bedden waren behoorlijk stevig en niet bijzonder comfortabel. Het hotel ligt echter in een geweldige omgeving voor toeristen met winkels en restaurants in overvloed op korte loopafstand. Er is een metrohalte aan de overkant van de weg en tal van kleine supermarkten in de buurt om wat snacks te krijgen. De waardering van zeer goed is voornamelijk te wijten aan de locatie en het personeel in plaats van de eigenlijke kamer, hoewel dit beter dan gemiddeld was.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven in dit hotel en boekten een kamer voor drie personen en moesten betalen voor 3 personen.
Toen we aankwamen waren er slechts 2 bedden en handdoeken voor 2 personen.
Toen we de reden waarom vroegen, zeiden ze dat we een tweepersoonskamer geboekt hadden, dus het was voor 2 personen. dus waarom accepteerden ze de betaling voor 3? ? ? ? ?
Een van de dagen dat ze naar de kamer riepen, vroegen dringend om naar de receptie te gaan.
toen we er gingen ze vertelden ons dat het bedrag dat we hadden geboekt zou worden terugbetaald en dat we zouden moeten betalen bij het hotel.
Resultaat: ik heb 2 betalingen gedaan, heb het reserveringsbedrag niet geannuleerd, we sliepen samen de 3 nadat we de 2 bedden bij elkaar hadden gezet.
het hotel is niet betrouwbaar, het personeel spreekt nauwelijks Engels en ze zijn niet beschikbaar om te helpen.
De faciliteiten zijn vriendelijk, maar het personeel is verschrikkelijk.
Ik adviseer het niet.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met familie
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Het Prime Hotel in Beijing was niet mijn eerste keus, maar een glitch met mijn geboekte hotel betekende een last minute wijziging. De kamerprijs van de speciale aanbieding was van een bekend hotel online bureau en slechts een paar dollars meer voor een centrale locatie, dus ik boekte drie nachten. Ik arriveerde op Beijing Station na een reis met de hogesnelheidstreinverbinding vanuit Hong Kong.

Voor mijn andere hotel had ik al een adres in het Chinees, omdat ik erachter moest komen dat die informatie essentiëler was dan ik me realiseerde. Vanwege het late karakter van mijn boeking kreeg ik niet de kans om dezelfde informatie van het Prime Hotel te krijgen. Na bijna 35 minuten wachten in het station in de rij voor een taxi was het onze beurt, nou het draaide om een beetje een circus met chauffeurs die zich niet konden vinden in de google map en de Engelse naam voor het hotel, de taxi supervisor was ook niet in staat om te helpen, uiteindelijk hebben twee jonge Chinese meisjes die een taxi kregen de hotelnaam in het Chinees vertaald en het probleem was opgelost, bedankt meiden. Zelfs mijn mobieltje was nutteloos omdat ik geen toegang had tot de gratis WIFI (je hebt een Chinees nummerprefix nodig 86) om een vertaler te downloaden. Het was een beschamend moment.

Nu dachten we dat de chauffeur had begrepen dat het Prime Hotel onze bestemming was, dus gingen we op weg. Google Maps had gesuggereerd dat de snelste route 3 was. 1 mijl ongeveer 15 minuten afstand. Zelfs gezien de bijna permanente patstelling op de wegen in Beijing bleven we bewegen, zij het langzamer, naar mijn schatting hebben we minstens twee keer de afstand afgelegd en duurde het 45 minuten om uiteindelijk bij het hotel te arriveren. Op het eerste gezicht dacht ik dat dit het verkeerde hotel moest zijn, want het is een enorm indrukwekkend en duur hotel. Als we een rondreis door Peking maakten om de meter te vullen, weet ik het niet, maar omdat het alleen voor AUD 12 werkte, inclusief fooi, ging ik niet ruzie maken, nou ja, dat kon toch niet.

Mijn twijfels dat dit feitelijk ons hotel was, ondanks de naam Prime Hotel overal en het adres dat instemde met mijn bevestiging, werd verder verbeterd toen de receptioniste mijn naam bleef vragen of een andere naam waar de boeking onder kon vallen. Nadat ze ergens had gebeld, werd mijn boeking bevestigd en toegewezen. Dan is een aanbetaling van AUD 314 voor wat we zouden kunnen eten of consumeren en naar de kamer brengen. Ik was zeker op de markt van mijn gebruikelijke accommodatie keuzes.

De kamer was prachtig, enorm en voor mij luxe, en alles voor AUD 172 per nacht, niet inclusief ontbijt, waarvoor we betaalden want we gingen, het uitstekende ontbijtbuffet was AUD 19 per persoon. De eerste nacht dat ik bleef en ontspannen voor de grote tv-scherm en keken een film op kabel. Ik bestelde roomservice en had een vegetarische pizza (AUD 11) die heerlijk was hoewel een beetje kruiden zou het beter hebben gemaakt. Het hotel gratis WIFI was een beetje temperamentvol maar werkte voor het grootste deel van de tijd behalve Facebook en Google.

Ik had een vroege start op de dag van mijn vertrek, dus ik bestelde een auto van de excursiebalie van het hotel om 06.30 uur voor Beijing Airport, een strategische keuze (wanneer in een land waar je taal niet algemeen wordt begrepen en vervolgens vertrouwt op het openbaar vervoer om je ergens brengen op een tijdkritische basis is geen goed idee), en voor slechts AUD 52 in een limousine was het geen goed idee.

Het was een geweldig verblijf en al het personeel was erg vriendelijk, hoewel niet altijd volledig op de hoogte van mijn jargon. Een ding dat mij irriteert is wanneer hotels een creditcard 'autorisatie' nemen en het blijkt dat ze het niet nodig hebben, ze annuleren het niet onmiddellijk, zodat iemand je geld kan vasthouden tot uiteindelijk je transactie in behandeling is wordt teruggeboekt naar uw account.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde met vrienden
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De locatie van het hotel is goed, er is een metrostation tegenover het hotel. Moet een beetje lopen om bij het restaurant te komen. Er waren twee uitstekende trainees, met name Yang He Long en Liu Yang. Ze waren zeer initiatiefrijk, behulpzaam en vindingrijk. Schoonmaakster was erg vriendelijk en beleefd. Echter, de hotelreceptionist was goed, zou beleefd en geduldig kunnen zijn in het beantwoorden van vragen. Er zijn niet veel zitplaatsen in de lobby om alleen het café te ontspannen. Hotel is een beetje oud, maar de kamer netheid is oke. Bleef voor 6 nachten, maar niet zeker of de lakens is veranderd omdat het nog steeds verfrommeld was nadat de kamer is opgeruimd.

?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde met familie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige