Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Sunrise Hotel

Kamer/suite (9)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Nustay.com
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
De kamer zelf was niet erg slecht. Het was oud en een beetje klein voor de prijs. Maar het geluidsniveau was ondraaglijk. Met...
Google
... een ​​vraag. "Heb je met de huishoudster gesproken die de kamer had voorbereid als hij of zij handdoeken had gehouden? Ik...
Google
... service en kamerinrichting. We verbleven in de beste kamer die ze te bieden hadden ik. e de junior suite. Het was niet...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Wifi
Rookvrije kamers
Rookvrij hotel

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
De kamer zelf was niet erg slecht. Het was oud en een beetje klein voor de prijs. Maar het geluidsniveau was ondraaglijk. Met twee nachtclubs op straatniveau die de hele nacht luide muziek schalden, hielpen oordopjes niet eens. Onnodig te zeggen dat we niet veel geslapen hebben.
Het eten was op zijn best gemiddeld.
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, maar niet op het punt dat het het lawaai en middelmatige restaurant goed maakte.
Ik merkte dat het trappenhuis op de 3e verdieping geblokkeerd was, dus je moest met de lift naar beneden. Dat was een beetje verontrustend om veiligheidsredenen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met familie
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik moest een dag blijven om mijn bus naar de kust te halen de volgende dag, er waren geen handdoeken in de badkamer, ik was gona de receptie bellen om hen te informeren, maar de telefoon werkte niet, ik was moe, ik kon niet naar beneden gaan om te vragen maar. . goed dat ik mijn eigen handdoeken had sinds ik in Qatar overstapte, waar ik verblijf om mijn familie aan de kust te bezoeken. De volgende ochtend na het uitchecken ging ik mijn bus pakken. En uit het niets kwam iemand van het hotel zeggen dat ik handdoeken had gestolen. Ik was geschokt! ! Hoe kon dit imbicle! ! ! Ik moest teruggaan naar het hotel vergezeld door deze lange kerel, en ik stelde hem een ​​vraag. "Heb je met de huishoudster gesproken die de kamer had voorbereid als hij of zij handdoeken had gehouden? Ik was pissig om erachter te komen dat hij dat niet deed en hij belde de huishoudster alleen om erachter te komen dat er geen handdoeken in de kamer waren voordat ik het controleerde in. Dus onprofessioneel personeel, alles aan het hotel is gewoon slecht.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2017Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven in dit hotel vanwege een last minute verwarring. Zeer eenvoudige faciliteit met vrij slechte service en kamerinrichting. We verbleven in de beste kamer die ze te bieden hadden ik. e de junior suite. Het was niet in de buurt van een suite. het enige dat er was, was een groots bed waarvan ze beweren dat het een ingebouwd luidsprekersysteem heeft maar niet functioneel was omdat er draden waren die duidelijk zichtbaar zagen. Problemen geconfronteerd
 1. kamertelefoon werkt niet. dus elke keer dat je van de zevende verdieping naar de receptie moest komen om iets gedaan te krijgen.
 2. extra deken verstrekt na 1 uur. had gevraagd om ongeveer 10: 45 uur eindelijk kreeg het ongeveer 12: 000.
 3. zeer eenvoudig ontbijtmenu en de kers erop was dat ze geen eieren meer hadden, dus moesten ze ongeveer 30 minuten wachten om een ​​omelet te krijgen.
 4. betaling aan het loket moest in USD worden gedaan. ze accepteerden de USD maar met een wisselkoers die 5 Kes minder was dan de markt. ik. e 5% conversiekosten.
 5. er was onvoldoende verlichting in de kamer en de meeste lampen waren buiten gebruik.
 6. klinkt misschien grappig, maar als je wilde dat de lichten uit waren in de slaapkamer, moest je de MCB neerzetten omdat er geen aparte schakelaar was voor de verlichting in de slaapkamer.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2018Reistype: Reisde met vrienden
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De kamer was klein en aan de straatkant, ondanks de 6 e verdieping was zeer luidruchtig (ramen zijn niet afgesloten) en was het onmogelijk om in te slapen.
Het personeel is onbeschoft en iedere gast was klagen voor iets bij de receptie
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik boek Sunrise hotel via hun website of boeking. com, het was geregeld door mijn touroperator voor 2500 Keniaanse shilling voor een nacht omdat ik terug moest blijven om naar Carnivore hotel te gaan.
Purly Budget
Goed voor individuele reizigers
fatsoenlijk continentaal ontbijt
+ Ve - Wifi in de kamer werkt, zelfs tv werkt.
_ves - kleine ruimte op de kamer (hoewel ideaal voor een persoon zoals ik).
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Reisde alleen
Kamertip: hot water can be obtained if you allow the water to flow for a minute or so.
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige