Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij El Mesala Hotel

Kamer/suite (61)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Booking.com
US$ 48
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 16-04-20
Reserveer nu, betaal bij aankomst
US$ 48
US$ 34
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 14
Gratis annuleren tot 18-04-20
Nustay.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... De locatie is om voor te sterven, met een kamer met uitzicht op de Nijl en een balkon, dit kleine juweeltje...
Google
... het hotel een eerste indruk enigszins vervallen te zijn. De kamer die als tweepersoonskamer was geboekt, bevatte een derde...
Google
... of de lobby of op uw balkon. Ik kreeg voor het eerst een kamer op de 2e verdieping met uitzicht op de Nijl. Het lawaai en...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Wasservice
Internet
Airconditioning
Wifi
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Privébalkon
Rookvrije kamers

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Een heel mooi Egyptisch hotel, als je op zoek bent naar Europees, blijf dan op de oostelijke oever.
Een standaard Egyptisch ontbijt wordt aangeboden, met thee of koffie, als je anders wilt, vraag het dan, het is een klein hotel en is geschikt voor een klein klantenbestand. Het wordt door een familie gerund, dus er zit geen groot consortium achter.
Het personeel is briljant, letterlijk, omver te vallen.
Het heeft een klein onverwarmd zwembad, zeer verfrissend om een duik in te nemen, u kunt zonnebaden bij het zwembad, het heeft zonnige en schaduwrijke plekken. U wilt uw eigen muziek, Bluetooth-luidspreker in het zwembad.
Het kan soms een beetje luidruchtig zijn, maar de nacht is over het algemeen rustig.
Eetgelegenheden zijn er in overvloed, van zittende Egyptische restaurants tot straatvoedselverkopers.
De locatie is om voor te sterven, met een kamer met uitzicht op de Nijl en een balkon, dit kleine juweeltje valt op.
We hebben 4 weken geboekt en hopen dat het nooit eindigt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ten eerste is het uitzicht geweldig, de locatie is handig voor activiteiten op de westelijke oever.
Ten tweede is het niet - leidinggevende personeel vriendelijk, aardig en behulpzaam, tenminste voor zover zij begrijpen. Alle negatieve aspecten die ik hierna zal noemen, zijn niet hun schuld.
Ten derde was het ontbijt bevredigend maar niet uitzonderlijk goed.
Dit concludeert helaas de positieve dingen die ik te zeggen heb voor het Al Mesala Hotel na een week verblijf.
Waar te beginnen?
Bij aankomst gaf het hotel een eerste indruk enigszins vervallen te zijn. De kamer die als tweepersoonskamer was geboekt, bevatte een derde bed, waardoor de hele zaak nogal vol was. De eenpersoonsbedden waren zo dicht bij de balkondeur dat je door een opening van minder dan 50 cm op het balkon moest glijden.
De tienerassistent "manager" die ons ontving, beloofde dat het derde bed meteen zou worden verwijderd. De volgende dag en de dag erna herinnerde een andere volwassen assistent-manager geen resultaat. Dus het bed bleef en we drongen er voorbij en klopten af en toe een teen of een knie op het bed.
Ook bij aankomst vertelden we de jonge assistent-manager dat de wc-bril los was. Hij stuurde naar behoren een vriendelijke kerel, die de kapotte stoel zorgvuldig bijstelde zonder hem te repareren. Noch het herhalen van de mislukking voor de "jongen" noch twee verdere herinneringen aan de andere assistent-manager brachten het gewenste resultaat. Dus we zaten heel voorzichtig.
Het ontbijt was bevredigend goed, als je het kreeg. Op een dag vertrokken we om 07.00 uur, dus vroegen we de volwassen assistent-manager om minstens 06:30 uur om tenminste wat thee en brood, wat hij erkende als "geen probleem". De volgende ochtend wandelden we door het verlaten restaurant op het dak, waar we alleen een keuken vonden met vuile vaat van de dag ervoor, maar geen spoor van het beloofde ontbijt.
Dan is er het lawaai. Toegegeven, Egypte staat niet bepaald bekend als een rustig land, zoals ik de afgelopen dertig jaar heb meegemaakt tijdens vele reizen. Gezien de ligging op de eerste rij op de oostelijke oever in combinatie met dunne ramen en deuren slaap je alleen met goede oordoppen. De bussen wachten met motor op groepen van de andere kant en voegen hun lage en indringende brom toe aan de kakofonie.
Vooral opmerkelijk bleek de ontmoeting met de algemeen directeur te zijn. Ik neem tenminste aan dat hij de GM was, aangezien hij achter het bureau zat. En hij zat daar alsof hij was uitgestort.
De dag vóór het uitchecken wilde ik de luchthaventransfer regelen, waarvan ik ten onrechte dacht dat het een service van het hotel zou zijn, net als het ophalen bij aankomst. De heer beantwoordde met tegenzin mijn groet en leek op zijn stoel te zijn gelijmd, wat mij enigszins vreemd leek. Maar in zijn voordeel schreef ik dat het druk was of bezig was.
Mijn indruk van volledige onverschilligheid grenzend aan neutrale onbeleefdheid werd bevestigd toen ik uitcheckte. Terwijl ik vijf minuten in de lobby bij de onbeheerde receptie voor zijn kantoorraam stond, besloot ik dat als de manager niet naar me toe zou komen, ik naar de manager moest gaan.
Opnieuw het aarzelende antwoord op mijn groet, een ietwat geïrriteerde opmerking dat de taxi er zou zijn zoals gepland en de laatste vraag of we vandaag iets van het restaurant hadden. Dat maakte het verblijf af. Geen "bedankt", geen "tot ziens", geen "veilige reis".
Als u van plan bent om een week in het hotel te verblijven, en ze bieden u een luchthaventransfer, moet u eraan worden herinnerd dat dit alleen betekent dat u bij aankomst wordt opgehaald en niet terug voor vertrek. Veronachtzaamd om te beseffen dat ik ondraaglijke 300 LE moest betalen aan de chauffeur op de luchthaven. Had ik het geweten, dan had ik de veerboot naar de oostoever gebruikt en een veel kortere en goedkopere rit gemaakt.
Wat betreft de kamerprijs is 40 € per nacht niet teveel van een koopje gezien het bovenstaande.
Persoonlijk zal ik daar niet een tweede keer verblijven. Kortom, geneigd tot mildheid en veel gewicht geven aan het uitzicht geef ik het oordeel "middelmatig".
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2019
Kamertip: Take a room with river view and bring earplugs!
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleef hier 5 nachten en hadden een geweldige vakantie in Luxor. Management gekoppeld me met een geweldige gids en bestuurder voor een halve dag tours van de tempels, graven en musea. Hotel heeft een goed ontbijt bij de prijs inbegrepen. Het restaurant op de bovenste verdieping is ideaal om aan het eind van de dag een drankje of een biertje te drinken en naar de Luxor-tempel te staren, die 's avonds wordt verlicht. Wifi is beschikbaar in het restaurant of de lobby of op uw balkon. Ik kreeg voor het eerst een kamer op de 2e verdieping met uitzicht op de Nijl. Het lawaai en het licht van de weg en parkeerplaats was te veel, dus ik vroeg om een rustige, donkere kamer aan de achterkant (kamer 206.) Het was veel beter en ik was zeer comfortabel tijdens mijn verblijf. Het hotel ligt in een veilige buurt met goedkope taxiboten altijd beschikbaar als u naar de East Bank wilt gaan. Ik voelde me heel veilig in de buurt en liep zelf rond terwijl ik 's nachts alle winkeltjes bekeek. Er zijn ook verschillende goede cafés in de buurt. De familie die het hotel runt, is zeer bezorgd dat hun gasten een prettige en veilige vakantie hebben, die ik als alleenstaande vrouw die alleen reist enorm op prijs stelde.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde alleen
Kamertip: The road and parking lot in front of the hotel can get noisy, but quieted down later on at night.
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik koos dit hotel na enige aarzeling want het was een van de goedkoopste. Ik besefte dat het een grote fout was. Ik boekte de Nijl tegenover familie suite na het lezen van beoordelingen en verslagen van recente reizigers. Maar bij aankomst kregen we te horen dat de familie-suite was weggegeven aan iemand verkeerd en we zouden later in de nacht worden verplaatst terwijl we onze tassen in een kamer met 2 eenpersoonsbedden gevraagd waren te verlaten. Als we haast hadden vertrokken we. De manager was nergens te vinden bij terugkeer en we moesten onze familie van 4 spullen in deze kleine kamer voor de nacht. De volgende ochtend beloofde hij om iets uit te zoeken tegen de tijd dat we terugkwamen van een bezoek aan de westoever, maar hij bood alleen nog een 2 xsingle slaapkamer aan. Ik bleef aandringen op de kamer die we oorspronkelijk hadden geboekt en hij zei dat we nog steeds de Nijl vanuit het raam konden zien, die uitkwam op een parkeerplaats voor taxi's en minibusjes naast het hotel. Later diezelfde avond bood hij aan om het tarief te verlagen als we de tweede kamer konden opgeven, wat we deden omdat het geen verschil maakte. Ondanks het hotel vóór onze aankomst e-mailen en hen te herinneren aan de kamer die we hadden geboekt en hen te informeren over de tijd dat we zouden aankomen, besloot de manager om ons de kamers die we boekten niet toe te wijzen. Dit was een duidelijke schending van de boekingsovereenkomst. Het ontbijt was schaars en had fuul, falafel, brood, yoghurt, fruit en eieren die laat aankwamen. Koffie was Nescafe oploskoffie. We bleven voor onszelf zorgen en geen aandacht van het personeel dat de hele tijd rond een grote familie leek te klotsen. De tweede ochtend verrassend waren ze zeer attent op ons. Aanbod om aan onze tafel te serveren en ook een glas guavesap opgesmukt waarvan de vorige ochtend geen teken was. Toen realiseerden we ons dat de Europese familie ontbrak. Ze proberen het pand schoon te houden, maar het meubilair is gedateerd en er hing een muffe geur in de kamers. Het water werd koud nadat één persoon zijn douche nam. Er was Shampoo-pakketten achtergelaten in onze badkamer waardoor ik me afvroeg of ze het hadden schoongemaakt. Ik zou deze accommodatie slechts 1 ster geven. De 2e ster is voor het regelen van een boot naar EB tegen Egyptische prijzen - EGP 20 voor een rit over die nominaal en direct beschikbaar is wanneer we de Nijl en hun locatie wilden oversteken - het kon niet beter zijn geweest. Het was veel rustiger dan de East Bank en was ideaal voor ons verblijf.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Reisde met familie
Kamertip: What you book doesn't matter. You'll be given what is available.
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De locatie was geweldig en het uitzicht vanaf de top van het hotel was echt leuk. Het hotel ligt op slechts vijf minuten lopen van de openbare veerboot en op een minuut lopen van een rij restaurants, die allemaal goed worden beoordeeld op TripAdvisor. Een van de kamers waar we in verbleven had een kachel, maar toen we naar een andere kamer werden verplaatst, hadden ze alleen een kachel die de kamer niet verwarmde, maar onze lichamen verhit toen we er recht voor stonden (we bezochten Luxor tijdens de winter) .

Kamers en bedden waren schoon met warm water en goede waterdruk.

Het ontbijt was goed elke ochtend en de porties zijn vrijgevig.

De hotelmanager was bereid om alles wat we nodig hadden (zoals treinkaartjes of ophaalservice vanaf het treinstation) te regelen zonder verborgen kosten. Hij leek ook zijn uiterste best te doen om een persoonlijke relatie op te bouwen met elke gast die in zijn hotel verbleef. Ten slotte was hij altijd in de buurt van het hotel en klaar om elke vraag te beantwoorden of hulp te bieden bij welk probleem dan ook. De service was meer dan wat je bij de meeste viersterrenhotels zou krijgen, en er werd geen fooi verwacht.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Reisde met een partner
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige