Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij 35 Rooms

Kamer/suite (65)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
eDreams
Nustay.com
Lol.travel
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Goede locatie Beetje lawaaierig, omdat het hamra is, maar ze hebben dubbel venster geïmplementeerd om zo veel mogelijk ruis te voo...
Google
We boekten de kamer ongeveer 3 weken voor de incheckdatum en verstrekten alle boekingsgegevens (gasten, kaart enz.) Het hotel...
Google
Het was zeer teleurstellend hoe ze onze reservering afgehandeld. Hoewel ze door middel van boeken ze beweerden dat ze problemen ha...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Kluisje
Minibar
Bureau
Haardroger
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Films on demand
Airconditioning
Alle kamervoorzieningen bekijken (17)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Goede locatie
Beetje lawaaierig, omdat het hamra is, maar ze hebben dubbel venster geïmplementeerd om zo veel mogelijk ruis te voorkomen
Comfortabele bedings
Schone ruimte
Deuren knallen te veel omdat er geen pauze is om het bovenin vast te houden, dan krijg je deuren die elke twee minuten dichtslaan
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Ask for room not on street
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We boekten de kamer ongeveer 3 weken voor de incheckdatum en verstrekten alle boekingsgegevens (gasten, kaart enz.)

Het hotel heeft niet geprobeerd de kaart op het moment van reserveren te machtigen (wat altijd het geval is) om de kaarthouder op de hoogte te stellen van eventuele problemen, zodat hij / zij voldoende tijd heeft om te reageren. In plaats daarvan wachtte het hotel tot 3 uur voor de inchecktijd en stuurde ons een bericht dat ze de kaart niet konden autoriseren en gaf ons slechts 3 uur (wat praktisch onmogelijk is) om te reageren of de boeking wordt geannuleerd.

We kwamen ongeveer 10 minuten vóór de deadline van 3 uur aan bij het hotel (zonder de e-mail van het hotel te zien toen we op reis waren) om te ontdekken dat onze kamer aan iemand anders was gegeven en de receptioniste zei dat ze geen beschikbare kamers hebben!

We hebben bij onze bank navraag gedaan over de geweigerde kaartautorisatie, maar de bank zei dat hun gegevens geen enkele poging tot autorisatie of transactie op de kaart laten zien. In feite loog het hotel daarover.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het was zeer teleurstellend hoe ze onze reservering afgehandeld. Hoewel ze door middel van boeken ze beweerden dat ze problemen hadden met onze creditcards voordat we bij het hotel aankwamen. Onze banken bevestigden geen probleem en we verstrekten 3 verschillende kaarten in het proces. 6 uur voordat we incheckten besloten ze te annuleren onze reservering opnieuw een probleem en laat ons geen ruimte om op te lossen.

We belden het hotel meerdere keren, ze hebben geen antwoord gegeven, boeking belde hen en geen antwoord. Na verschillende pogingen antwoordden ze en waren ze echt niet behulpzaam en afwijzend. De manager aan de telefoon was ironisch voor me, maakte niets op te lossen het probleem slechts enkele uren voordat we aankwamen. Ik bood aan om hem nog een kaart te geven en hij beweerde dat hij niets kon doen en hij vertelde me bijna "pech"!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
we boekten een kamer voor 4 nachten via boeking. Toen we er eenmaal waren, hebben ze ons een upgrade gegeven naar een junior suite omdat de premium kamer niet beschikbaar was. Het uitzicht vanaf het balkon van de kamer is de foto met het verbrande gebouw dat je hier ziet met een vreselijke geur. Ook naast ons balkon was hun een gat op de muur met bedden! ! ! De kamer rook sigaretten, de bank leek niet schoon en over het algemeen niet zoals de foto's in de boeking. Zie de "keuken" op mijn foto en vergelijk deze met de keuken tijdens het boeken. De muren waren vies en de balkons waren verbonden met de volgende kamer. De locatie, een chaos! Verhuisde een straat naar bliss straat op gelijke avond - het verschil was reusachtig! 100 dollar meer, met ontbijt en geweldig uitzicht op zee! !
Boek alleen als u een super-budgetvakantie wilt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het is een OK hotel op een geweldige locatie. De kamer was in orde, niets om over naar huis te schrijven, maar het was schoon en voorzien van een koelkast en een thee / koffie station. De badkamer is uiterst klein en er is geen warm water in de wastafel (warm water werkt prima in de douche wel). Het ontbijt is acceptabel, maar niet de beste selectie. Ik zou terugkeren naar 35 kamers voor het gemak en de locatie.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Reisde alleen
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige