We verbleven in Shani hotel voor een nacht op 2 november tijdens onze reis naar Jeruzalem, onze kamer was perfect en de medewerkers waren allemaal erg behulpzaam. Het hotel ligt op een ideale locatie, dicht bij het centrum van Jeruzalem, dus er waren veel leuke restaurants binnen handbereik en het ontbijt van het hotel de volgende ochtend was geweldig, maar wat mij echt opviel als echt uitzonderlijk was het niveau van klantenservice van het personeel van het hotel. We hebben per ongeluk enkele van onze spullen achtergelaten in het hotel nadat we vertrokken, het waren twee items die heel, heel sentimenteel voor ons waren. Toen we ons realiseerden dat mijn vrouw radeloos was, konden we niet teruggaan, omdat we de volgende dag naar Eilat vlogen en vervolgens de grens met Jordan overstaken voordat we een paar dagen later naar huis naar het VK vlogen. We vlogen over Jeruzalem en keken met grote droefheid naar beneden terwijl we wisten wat we achterlieten. Maar een paar dagen nadat we terugkwamen in het VK stuurde ik het Shani-hotel een bericht via Facebook Messenger om uit te leggen over ons verloren bezittingen en binnen een paar dagen antwoordde het hotelpersoneel terug te zeggen dat ze onze spullen hadden gevonden, en toen maakten ze alle regelingen om ze terug te sturen naar ons in de post. Vandaag heb ik een pakket ontvangen en toen ik het tot mijn vreugde erin opende waren de twee items die we in Jeruzalem hadden achtergelaten. Heel erg bedankt aan de meisjes die in het Shani hotel werken, je bent geweldig, je hebt twee van je hotelgasten inderdaad heel gelukkig gemaakt. Ik zou het Shani hotel ten zeerste aanbevelen aan iedereen die een bezoek aan Jeruzalem plant, en we hopen daar de komende jaren op een gegeven moment terug te gaan, gewoon om het hotelpersoneel persoonlijk te bedanken voor al hun hulp. Heel erg bedankt Shani hotel. - Je bent geweldig.
Steve & Jane
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.