Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Shani Hotel

Kamer/suite (19)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Booking.com
US$ 87
Aanbieding bekijken
Agoda.com
US$ 102
Aanbieding bekijken
Vio.com
US$ 80
Aanbieding bekijken
eDreamsUS$ 87
ZenHotels.comUS$ 117
EtripUS$ 80
alle 10 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... de reservering gemaakt via boeking. com. Ze gaven me een kamer op de zesde verdieping die werd gerenoveerd. om bij de...
Google
Kamer was vies. Nooit schoongemaakt op de vensterbank. Slaapkamerstoel was smerig en viel uit elkaar. Markeringen over muren....
Google
Ik verbleef een nacht in september '22 kamer was schoon, ruim, comfortabele bedden, lekkere warme douche. Overdag veel...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Wasservice
Internet
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Flatscreen tv
Rookvrije kamers
Rookvrij hotel

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Gaby heeft een beoordeling geschreven 11 jan.
Yagur, Israël25 bijdragen28 nuttige stemmen
Ik heb de reservering gemaakt via boeking. com. Ze gaven me een kamer op de zesde verdieping die werd gerenoveerd. om bij de kamers te komen moet je door een openluchtbalkon waar het in de winter erg koud is. de kamer voor één is prima, hoewel ze het voor twee verkopen. Je hebt geen nachtkastje, een andere tafel met stoelen als bureau, geen papier of pen Het lijkt erop dat het een kamer is die ze alleen gebruiken voor promoties voor meer dan de prijs is geen promotie schoonmaak is een ramp omdat ze dat wel doen geen zeep of shampoo bijvullen. en je kunt de haren zien van de mensen die schoonmaken die alleen op de vloer blijven liggen als ik geen andere optie heb, zou ik terugkeren naar dit hotel, anders raad ik het niet aan in ieder geval de kamer die in de aanbieding is
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2023Reistype: Bezocht voor zaken
Kamertip: Don't ask for the 5th and 6th floor rooms
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Deborah M heeft een beoordeling geschreven okt. 2022
Cape Town, Zuid-Afrika3 bijdragen1 nuttige stem
+1
Kamer was vies. Nooit schoongemaakt op de vensterbank. Slaapkamerstoel was smerig en viel uit elkaar. Markeringen over muren. Badkamer vies, vooral rond douchescherm en douchebuis kapot, dus kon geen handdouche gebruiken en regenplaat had onvoldoende druk.
Eethoek trap rook naar riolen.
Televisie werkte niet. Slechts één licht in de kamer. Geen föhn in de kamer
Personeel was niet behulpzaam. Ze vertelden ons dat ze volgeboekt waren, dus we konden onze kamer niet veranderen totdat ik ons geld terug eiste, en toen was er verbazingwekkend genoeg een kamer beschikbaar.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2022Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Don’t stay there ever . No excuse for dirtiness despite star rating.. That only reflects...
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Lemon Drizzle heeft een beoordeling geschreven okt. 2022
1 bijdrage
Ik verbleef een nacht in september '22 kamer was schoon, ruim, comfortabele bedden, lekkere warme douche. Overdag veel natuurlijk licht. Personeel was erg beleefd. Het ontbijt wordt op locatie geserveerd in een plaatselijk café. Toen we echter weigerden vanwege een gebrek aan koosjer - certificering, betaalde het hotel ons onmiddellijk het verschil in contanten terug.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2022
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Cyndi heeft een beoordeling geschreven feb. 2020
Athene, Griekenland16 bijdragen8 nuttige stemmen
De kamer rook naar schimmel. Het tapijt was erg nat voor de minikoelkast, dus het onderhoud stapte op een handdoek en vertrok. Andere mensen in mijn tour klaagden over geen warm water, anderen verbleven niet de nacht.

Het ontbijt was elke dag erg lekker en de locatie was ook goed.

De badkamer zag eruit alsof hij recentelijk was vernieuwd. Ze hadden het oude tapijt tegelijkertijd moeten vervangen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Bezocht alleen
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Steven Young heeft een beoordeling geschreven dec. 2019
1 bijdrage1 nuttige stem
We verbleven in Shani hotel voor een nacht op 2 november tijdens onze reis naar Jeruzalem, onze kamer was perfect en de medewerkers waren allemaal erg behulpzaam. Het hotel ligt op een ideale locatie, dicht bij het centrum van Jeruzalem, dus er waren veel leuke restaurants binnen handbereik en het ontbijt van het hotel de volgende ochtend was geweldig, maar wat mij echt opviel als echt uitzonderlijk was het niveau van klantenservice van het personeel van het hotel. We hebben per ongeluk enkele van onze spullen achtergelaten in het hotel nadat we vertrokken, het waren twee items die heel, heel sentimenteel voor ons waren. Toen we ons realiseerden dat mijn vrouw radeloos was, konden we niet teruggaan, omdat we de volgende dag naar Eilat vlogen en vervolgens de grens met Jordan overstaken voordat we een paar dagen later naar huis naar het VK vlogen. We vlogen over Jeruzalem en keken met grote droefheid naar beneden terwijl we wisten wat we achterlieten. Maar een paar dagen nadat we terugkwamen in het VK stuurde ik het Shani-hotel een bericht via Facebook Messenger om uit te leggen over ons verloren bezittingen en binnen een paar dagen antwoordde het hotelpersoneel terug te zeggen dat ze onze spullen hadden gevonden, en toen maakten ze alle regelingen om ze terug te sturen naar ons in de post. Vandaag heb ik een pakket ontvangen en toen ik het tot mijn vreugde erin opende waren de twee items die we in Jeruzalem hadden achtergelaten. Heel erg bedankt aan de meisjes die in het Shani hotel werken, je bent geweldig, je hebt twee van je hotelgasten inderdaad heel gelukkig gemaakt. Ik zou het Shani hotel ten zeerste aanbevelen aan iedereen die een bezoek aan Jeruzalem plant, en we hopen daar de komende jaren op een gegeven moment terug te gaan, gewoon om het hotelpersoneel persoonlijk te bedanken voor al hun hulp. Heel erg bedankt Shani hotel. - Je bent geweldig.

Steve & Jane
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2019Reistype: Bezocht met een partner
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen