Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Ayasofya Hotel

Kamer/suite (117)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... hij praatte tegen me als afval, daarna liet hij me de kamer zien, maar het was niet de kamer die ik had geboekt, in...
Google
... binnenkwam, kan ik jullie niet vertellen hoe walgelijk de kamer was. Tapijt was smerig, bed was vies en oud, er was...
Google
... waren vanwege Nieuwjaar, hadden we geen keus. Kleine kleine kamer. Geen faciliteiten - water of drankjes. Vuile ketel die we...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Kluisje
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Flatscreen tv
Gezinskamers
Alle kamervoorzieningen bekijken (12)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Nou, we verbleven hier voor een nacht, op het moment dat ik incheckte bij een van de receptionisten was onbeleefd, hij praatte tegen me als afval, daarna liet hij me de kamer zien, maar het was niet de kamer die ik had geboekt, in hotels. com Ik heb een standaardkamer geboekt, maar in het hotel bood hij de economy kamer aan, ik zei hem dat dit niet de kamer was die ik had geboekt en ik liet hem de foto zien, hij zei grof "we hebben geen kamer op die foto" nam hij mijn hand en liep naar een shittier kamer en zei: dit is de economy kamer. Hoe dan ook, hij nam mijn tassen mee naar de derde verdieping omdat er geen lift is, de volgende ochtend vertelde ik hem dat je me alsjeblieft kunt helpen mijn tassen hier beneden te krijgen omdat ik pijn in mijn schouders heb hij zei nee ik kan het niet werd geopereerd, dus ik moest het zelf doen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Oké, ik heb de slechtste ervaring van mijn leven met hen gehad. We boekten 2 kamers, één voor mijn broer en mij en één voor mijn ouders. Toen ik op 28 augustus naar het hotel ging om bij mijn familie in te checken, kregen ze al onze informatie en namen ons mee naar een ander gebouw, dus we waren in de war over waarom de man bij de receptie ons naar een ander gebouw bracht, maar we volgden. Zodra ik dat gebouw binnenkwam, kan ik jullie niet vertellen hoe walgelijk de kamer was. Tapijt was smerig, bed was vies en oud, er was letterlijk niets in de kamer geen raam, geen airco en het rook alsof de kamer eeuwenlang gesloten was. We waren geschokt en vroegen aan de man dat dit niet de kamer is die op de website wordt getoond en hij zei: "Vandaag hebben we gewoon deze kamer niets anders", maar er waren geen manier om daar te gaan slapen. Die kamer was walgelijk en stinkend. De man zei dat ze een fout hadden gemaakt en uiteindelijk onze kamers aan iemand anders hadden gegeven en hij vroeg ons allemaal om één nacht in die stinkende kamer te blijven. We weigerden dus nam hij ons mee naar een derde gebouw dat eigenlijk een ander hotel was. Die vent vroeg ons om daar een nacht te blijven en dat ze onze kamers de volgende dag klaar zouden maken. Op dit punt waren we moe en uitgeput. We vertrouwden deze kerel niet, hij leek erg schaduwrijk. Dus het derde hotel waar ze ons naartoe brachten was ook walgelijk, maar op dit moment waren we klaar om flauw te vallen. Ik vertelde de man dat ze geen andere gast hadden moeten boeken toen we al een reservering hadden gemaakt en hij zei: "Dame stop met klagen, ben je hier om te klagen", ik was geschokt over wat hij zei. Hij liet ons in die kamer met 2 kleine bedden en er vlogen rond in de kamer en schimmel in de keuken. Mijn moeder kon het niet meer aan en uiteindelijk veranderden we van hotel en vertrokken om 4: 00 uur. Jongens, deze jongens zijn leugenaars en schaduwrijk. Boek een beter en betrouwbaar hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Kamertip: scams do not book
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We boekten online (grote fout). Grote moeite met het vinden van deze puinhoop, maar omdat alle hotels in Istanbul vol waren vanwege Nieuwjaar, hadden we geen keus. Kleine kleine kamer. Geen faciliteiten - water of drankjes. Vuile ketel die we vroegen arriveerden onbruikbaar en kapot. Ontbijt was in een ander even walgelijk hotel (Divas) ongeveer een kilometer verderop steile heuvels. Eten is niet te eten. Nergens om te zitten moesten we in de rij staan! Ayasofya probeerde ons elk 25 TL aan te rekenen voor het ontbijt dat we weigerden te betalen. Geen lift, halverlichting op steile trap (een dodelijke val). Echter veel warm water en een goede douche zelfs als de hele badkamer kletsnat was. Goede airconditioning dus het was tenminste warm. Duur en biedt niets. Lange wandeling bergopwaarts naar centrale bezienswaardigheden.
Deze plek zeker niet boeken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We hadden eerder deze maand twee kamers geboekt in het hotel. Een kamer in het bijzonder was erg klein en de douche was eigenlijk geen douche, maar een handbediende doucheslang in de hoek van de zeer kleine badkamer. De kamer was oud en had onhandige reparaties aan de deuren enz. De ramen waren onveilig - ze moesten worden gestut - een bord met vermelding 'pas op guillotine actie' was vastgemaakt aan de muur. Management liet ons weten dat we niet geboekt hadden voor het ontbijt, ondanks dat ons papierwerk iets anders laat zien. Deze meneer was het meest onbehulpzaam tot op het punt onbeschoft te zijn.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2018Reistype: Reisde met vrienden
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik en mijn familie brachten 4 nachten door in dit hotel na het lezen van een aantal zeer positieve beoordelingen, maar helaas moet ik zeggen dat ik wou dat ik niet had.

 Het hotel is ideaal gelegen als u ergens in Istanbul wilt dat dicht bij de bezienswaardigheden ligt. Het ligt in het hart van het historische Istanbul, op een steenworp afstand van de Blauwe Moskee, de Hagia Sophia en de Grand Bazaar. Het is 3 minuten van de tramhalte Sultanahmet.

BUTTTT. . . .

Ik vroeg om een ​​tweepersoonskamer en dat was ik. in plaats daarvan dubbele kamer De kamer die ik ruikte zoooo baaad het is zo smerig, zelfs als we parfums bespoten en lucht frisser beet de geur niet verdwijnt. Ook ruikt de badkamer ver slecht en vies! ! ! Zelfs met al dat ik niet aan het hotel beweren! ! ! De kamer was klein en het leek alsof het werd geleegd voordat we misschien met 1 uur aankwamen. . De man bij de receptie was zo onbeschoft en helemaal niet behulpzaam en je voelt dat het een bende die deze placw run! ! ! Ik kreeg het gevoel dat ze ons erbij konden stelen.

Op de volgende dag van onze eerste nacht. . zoals alle hotels waar je bent geweest, leg je het etiket dat de roomservice vertelt dat de kamer moet worden schoongemaakt. We kwamen laat terug die nacht en ik was geschokt was de kamer niet aangeraakt! ! !

De prijs in vergelijking met de kamer en service is helemaal niet eerlijk. . Er zijn andere hotels in de buurt die meer bieden.

Al met al een zeer teleurstellend hotel. Ik wikk nooit aanbevelen aan iemand! !
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige