Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Grand Bella Hotel

Kamer/suite (315)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
eDreams
Nustay.com
Otel.com
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... check-out, waar we heel laat hebben ingecheckt en nog een kamer hebben geboekt die te laat was. Ze hebben niet eens gebeld...
Google
... van het verstrekken van slechts 2 handdoeken per dag per kamer. Er was geen roomservice. We moesten naar de receptie om...
Google
... andere is niet problerm. ontbijt was tot nu toe zo goed, kamer was schoongemaakt, goede locatie om te winkelen n goedkoop...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Kluisje
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Alle kamervoorzieningen bekijken (14)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Was boete van 600 bhat in rekening gebracht voor late check-out, waar we heel laat hebben ingecheckt en nog een kamer hebben geboekt die te laat was.

Ze hebben niet eens gebeld om te informeren bij het afluisteren en zeiden dat ze hadden gebeld.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleef hier met een bedrijfsgroep. Het personeelsbeleid van het hotel is erg slecht. We vroegen om verse handdoeken van het personeel dat weigerde hen te voorzien van hun zogenaamde "hotelbeleid" van het verstrekken van slechts 2 handdoeken per dag per kamer. Er was geen roomservice. We moesten naar de receptie om flessen water te kopen. We deden zelfs onze was alleen en moesten betalen voor het gebruik van hun apparatuur.
Het ontbijt wordt geserveerd tot 10.00 uur en ze nemen deze tijd vrij serieus. Om tien uur 's nachts gooide het personeel gewoon al het voedsel in de vuilnisbakken, ongeacht of we ze hadden gevraagd om ons te laten eten.
De kamers waren in zeer slechte staat. Het toilet in onze badkamer lekte. De wifi werkte niet goed. Het zwembad ziet er op de foto's erg goed uit, maar het chloor zit zo veel in het water dat je niet langer dan 15 minuten kunt zwemmen.

Over het algemeen was het een zeer slechte ervaring met dit hotel en ik zou echt aanraden hier niet te verblijven. Ik zou dit hotel zelfs geen 1 ster geven.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Please don't stay here
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
voelde gewoon als verblijf in India, want 90% is Indiaas, veel Indiase man (alleen man) in zwembad, andere is niet problerm. ontbijt was tot nu toe zo goed, kamer was schoongemaakt, goede locatie om te winkelen n goedkoop fruit te kopen, in de buurt van Cheung lon Kee
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Geboekt verwacht om vier sterren, maar het is niet meer dan een twee sterren

De kamers zijn heel eenvoudig zonder kledingkast, of ze tasten geen ijzeren kist en plank af om in de kamer te drukken

Voor een kingsize bed hadden ze twee eenpersoonsbedden met lakens

Snel pauzeren is heel gewoon

Staffs zijn echt onbeleefd

Het geld niet waard, en dit hotel een vier sterren noemen is gewoon een bluf
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Het hotel is zeer ruim en de kamers zijn echt licht met een mooi uitzicht op het zwembad. De roomservice is ook snel. Op een rustige plek met een zithoek op het balkon, maar ook niet ver van het strand. Het hotel heeft een apart ontbijtrestaurant voor Indiaas eten, maar het eten was oke. Personeel was erg snel en sommige kennen Hindi zelfs.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige