Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij We Briza Hotel Chiang Mai

Kamer/suite (22)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
US$ 152
Aanbieding bekijken
Nustay.com
Booking.com
US$ 152
Aanbieding bekijken
eDreamsUS$ 152
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... was ok, maar velen van hen spreken geen Engels. Onze kamer was op de 6e verdieping, schoon, de mini-koelkast werkte...
Google
Kamers zijn ok, alles is schoon, mijn kamer had twee kleine bedden, airconditioning en tv. Ook goede wifi-verbinding in het hele...
Google
... tweepersoonskamer en was bitter teleurgesteld toen we een kamer met 2 eenpersoonsbedden ontvingen. De kamer zelf was erg...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Schoonmaakservice
Haardroger
Wasservice
Internet
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Flatscreen tv
Rookvrije kamers
Rookvrij hotel

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Mijn partner en ik blijven 4 nachten in Briza. Het personeel was ok, maar velen van hen spreken geen Engels. Onze kamer was op de 6e verdieping, schoon, de mini-koelkast werkte niet. de keuken is op de 7e verdieping, dus heel vroeg is het niet de ochtend, zoals 5 uur 's ochtends, beginnen ze het ontbijt te bereiden, dus er was veel lawaai. Het zwembad is binnen, dus je kunt geen zon krijgen. Het ontbijt bestaat voornamelijk uit Aziatische gerechten, geen melk of kaas of ham. Gewoon wat eieren en brood. Maar er is veel Aziatisch eten.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Kamers zijn ok, alles is schoon, mijn kamer had twee kleine bedden, airconditioning en tv. Ook goede wifi-verbinding in het hele hotel. Het ontbijt is erg Azië georiënteerd, niet veel opties. Het zwembad is mooi, maar het ligt in de lobby van het hotel, dus niet veel privacy. Het personeel is zeer attent en probeert te helpen, maar ze spreken niet allemaal Engels, geen Spaans. Het hotel ligt echt dicht bij een lokale voedselmarkt, niet echt voor toeristen. En je zou verschillende blokken moeten lopen om naar het centrum te gaan, maar het is een leuke omgeving als je het lokale leven wilt zien.

Het is een goede optie voor de prijs, maar er zijn andere plaatsen in het midden van de stad die misschien beter zijn voor diegenen die een paar dagen Chiang Mai bezoeken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleef hier met mijn partner voor 3 nachten tijdens ons bezoek aan Chiang Mai. Vanaf het begin was alles verkeerd. Allereerst boekte ik een tweepersoonskamer en was bitter teleurgesteld toen we een kamer met 2 eenpersoonsbedden ontvingen. De kamer zelf was erg verouderd. De afvoer voor de douche was aan de andere kant van de badkamer, dus als we douchten zou de hele badkamer onder water komen te staan. Dit was een verschrikkelijk gevaar en ik glipte over de tegels, alleen voor het landen op het toilet zou ik ernstig gewond zijn geraakt.

Er was geen kluis in de kamer, wat een teleurstelling voor ons was toen we met geld en paspoorten reisden. In de kamer was er ook geen waterkoker of koffie- en theefaciliteiten. Om thee of koffie te zetten kostte het 100 baht om een set van het hotel te krijgen. Als een persoon die naar vele hotels in veel landen is geweest, heb ik dit nog nooit eerder gezien.

We kregen slechts 1 sleutel voor de hotelkamer. Als dit werd verloren of misplaatst, was er een boete van 1000 baht. Nog nooit eerder heb ik zo'n gimmick gezien.

Het hotel zelf was ook een ramp. Het zwembad ligt in het midden van de lobby zonder privacy. Het ontbijt bevatte alleen rijst, kip en groenten. Er was geen fruitselectie, brood of ontbijtgranen. De wifi in het hotel was een ramp, elke keer dat we de wifi verlieten en terugkwamen, moesten we het wachtwoord en de gebruikersnaam opnieuw invoeren. Toen was het nog steeds erg traag.

Het grootste nadeel / probleem voor ons was het feit dat we een late check-out vroegen van 12.00 tot 15.00 uur omdat onze vlucht te laat was en ons werd verteld dat dit 500 baht zou kosten. Nooit eerder heb ik een dergelijke oefening vooral in een hotel buiten het seizoen zien plaatsvinden.

Ik ben bitter teleurgesteld over mijn verblijf hier en zal zeker nooit meer terugkomen. Ik zou dit hotel aan niemand aanraden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mooi schoon hotel. Tweepersoonskamer had koelkast en airconditioning. Fruit gemarkeerd 1 minuut lopen van het hotel met heerlijk fruit. Als je niet van wandelen houdt, heb je misschien tuk-tuk of bus nodig om naar de oude stad en restaurants te gaan. Hotel heeft een zeer mooi ontbijtbuffet en vriendelijk personeel. Je kunt ook lunchen in het hotel, maar geen diner. Badkamer is erg schoon maar leidingen lopen over tijdens het douchen. Er was ook wat lawaai 's nachts en' s morgens vroeg. Mensen slaan deuren, luide stemmen dicht en kinderen rinkelen de decoratieklokken die aan de reling hangen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Ik ben een vrij gemakkelijke reiziger en heb de neiging om te houden aan het motto "je krijgt waar je voor betaalt", dus ik had vrij lage verwachtingen voor dit hotel, maar de foto's leken aardig en we boekten last minute in haast dus niet echt tijd om ernaar te kijken.
Ten eerste geven de gebruikte foto's een volledig beeld van hoe het er in werkelijkheid uitziet, de ontvangstruimte is mooi maar dat gaat niet door naar de kamers.
We hadden een tweepersoonskamer op de 2e verdieping voor 4 nachten. De enige pluspunten om op te merken zijn de wifi in de kamer was goed en de bedden waren comfortabel, de kamer zelf was redelijk schoon.
De badkamer aan de andere kant was grimmig, beschimmeld, vies en een douchegordijn dat je doet denken dat een moordenaar er op elk moment doorheen zal snijden. Ook gevaarlijk want de 'natte kamer' loopt niet goed weg dus is dat gewoon een natte kamer, geen antislipmatten zodat je je leven in eigen handen neemt, douchen en hopen niet te vallen en je hoofd open te barsten, er waren ook mieren.
Zonder twijfel is dit hotel letterlijk het nosiest hotel waar ik ooit heb verbleven, ik heb verbleven in een slaapzaal met 24 bedden in een hostel dat rustiger was. Dit is gedeeltelijk te wijten aan gebrek aan aandacht van andere gasten, maar ik ben ervan overtuigd dat de muren van papieren zakdoekjes moeten zijn omdat het geluid belachelijk was, ook het personeel heeft radio's waarvan ik denk dat ze luid genoeg zijn om over het continent te horen en ze schreeuwen ze allen tijd. Ze hebben ook deze heel vreemde geënsceneerde zithoek op verdieping 2, dus als je de moed ophaalt om hier te blijven - ik zou niet - vermijd dan verdieping 2, waar ze generieke pianomuziek afspelen van een stereosysteem van letterlijk 8: 30 uur tot minstens 9 uur 's middags, het inspireert een sinister soort Groundhog Day-gevoel, helemaal griezelig en veel te hard.
Het ontbijt was de ergste die we tot nu toe in Thailand hadden en we zijn hier al bijna een maand, geen ontbijtgranen, toast was muf met een soort van spread die zich voordeed als boter, allerlei warme gerechten maar niet ontbijtgerelateerd of geëtiketteerd dus geen idee wat ze waren. De rijst was leuk en er was meloen die vers was, geen melk of yoghurt, slechts een heel slechte selectie. Veilig te zeggen, daarom aten we niet in het restaurant ter plaatse.
Nu was het bovenstaande misschien te verdragen als de service en de locatie goed waren, maar helaas niet het geval.
Het is vrij ver van het centrum, naast fruitmarkt zo handig voor ontbijt, maar er is niet veel anders in termen van restaurants of iets echt.
We gebruikten Grab naar het centrum van de stad die goedkoop genoeg was dus geen probleem, maar vervelend als u wilt een snack voor een snelle hap te eten. Ongeveer een 15 - 20 minuten lopen van de avondmarkt ook.
Ook kregen we te horen dat het een buitenzwembad had, dus dachten we dat we onze kleur zouden kunnen bijspijkeren en van de zon kunnen genieten wanneer het te warm was om te verkennen, maar nee, het "zwembad" is binnen en in wezen bij de receptie. Ik heb nog nooit zo een hotelzwembad gezien, het ziet er op hun foto's uit als een mooie afgelegen plek, maar het is letterlijk naast de receptie met alle gasten en personeel die langslopen, er is niet echt overal waar je kunt zitten om te drogen, dus je hebt om via het druipnat hotel terug naar je kamer te gaan.
We reisden al geruime tijd voordat we aankwamen op het vliegveld in CM, dus ik heb contact opgenomen met het hotel om te regelen dat ze ons kunnen ophalen, 350 baht, geen probleem. We landden, 15 minuten verstreken en niemand arriveerde, ik belde ze en ze zeiden dat ik de boeking niet had bevestigd, maar ik legde uit dat ik het deed en ze hadden al mijn gegevens zodat ik niet wist hoe het niet werd bevestigd, in plaats daarvan kregen we een taxi van slechts 200 baht, maar geen verontschuldiging van het personeel bij onze aankomst of via de telefoon. Dus toen we gingen inchecken, kwamen we aan als we de landingskaart hadden van toen we aankwamen, legde ik uit dat we het niet deden omdat we het verloren hadden door zoveel rond te reizen, maar ons paspoort was toch met de details gestempeld. Het personeelslid kreeg vervolgens een ander lid van het personeel die ons opnieuw vroeg, opnieuw legde ik uit, we waren ongeveer 4 keer gevraagd voordat we hen uiteindelijk de stempel in onze paspoorten toonde. Het personeel was behoorlijk onbeleefd en erg abrupt, iets dat we nergens anders in Thailand hebben meegemaakt, en we vroegen dat ook nergens anders.
Omdat we niet konden inchecken tot 2 uur 's middags, probeerden we te vragen of er ergens in de buurt te eten was, maar weer werd geen hulp ontvangen. Ik begrijp niet dat iedereen Engels kan spreken, maar een hotel met meerdere nationale gasten zou beter in staat zijn om hun gasten te helpen.
We hebben ook geprobeerd te vragen over late check-out als gevolg van de tijd van onze vlucht en we kregen te horen dat het zou worden 500 baht die bijna een dagtarief was en leek onredelijk gezien de kwaliteit van het hotel.
Over het algemeen was dit de slechtste plaats waar we verbleven tijdens onze hele reis, grondig teleurstellend en natuurlijk zou hier niet opnieuw verblijven het aanbevelen dat iemand anders doet wat dat betreft.
Ik weet zeker dat er betere plaatsen zijn voor dezelfde soort prijs.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2018Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.