Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Lancaster Bangkok

Kamer/suite (84)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
eDreams
Nustay.com
Otel.com
Booking.com
Prestigia.com
FindHotel
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... Het enige nadeel is het uitzicht vanuit de slaapkamer (meestal op een bouwplaats) maar dit heeft niets met het...
Google
... onze reis. De check-in ervaring was snel en we kregen onze kamer in minder dan 15 minuten ondanks veel eerder dan de...
Google
... en alle medewerkers zeer vriendelijke en goede service, kamer zeer schoon, ontbijt veel keuze en goede kwaliteit, zal...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Badjassen
Verduisterende gordijnen
Bureau
Haardroger
Alle kamervoorzieningen bekijken (43)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We verbleven 4 dagen in het hotel - en genoten van de uitstekende service en voorzieningen. Sterk aanbevolen en uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Het enige nadeel is het uitzicht vanuit de slaapkamer (meestal op een bouwplaats) maar dit heeft niets met het hotel te maken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik en mijn partner zijn een week in Bangkok geweest en we verbleven in Lancaster voor de laatste 3 dagen van onze reis.

De check-in ervaring was snel en we kregen onze kamer in minder dan 15 minuten ondanks veel eerder dan de check-in timing. We hadden een heerlijk welkomstdrankje in afwachting van het papierwerk.

Het algehele ontwerp van het hotel, ondanks dat het een beetje oud is, is nog steeds stijlvol en schoon. De kamer was ruim voor onze 4 enorme koffers met voldoende ruimte om te bewegen. De badkamer is ook schoon en ruim met voldoende warm water voor onze douche en bad. Ze hadden zelfs een iPad om de kamerverlichting en airconditioning te regelen, dus we hoefden niet rond te lopen om de schakelaars uit te schakelen voordat we naar bed gingen. Het enige slechte ding is het kussen dat veel te zacht en plat was naar onze smaak.

We hadden 3 dagen ontbijt in het hotel en de kwaliteit en variëteit is acceptabel, alleen dat we ons een beetje verveelden na het zien van dezelfde spread gedurende 3 dagen.

Qua locatie, zou ik zeggen na talloze reizen naar Bangkok, dit is veruit de beste locatie om in Bangkok te verblijven. Ze bieden een gratis pendeldienst naar het station Petchuburi, dat slechts een paar haltes verwijderd is van winkellocaties zoals Siam Area, Talad Rod Fai Ratchada en nog veel meer. Makkasan station is er ook als je de trein naar het vliegveld neemt. Vergeleken met andere hotellocaties in de stad waar ik eerder heb verbleven, is de locatie van Lancaster handig, maar we kunnen alle files vermijden. We namen 's nachts een taxi terug vanaf Talad Neon en de reis duurde slechts 10 tot 15 minuten.

Ten slotte is het uitcheckproces net zo snel als het inchecken. Lancaster is zeker onze bestemming - naar het hotel wanneer we in de toekomst Bangkok bezoeken, omdat we ons zeer comfortabel voelden met het beleefde en altijd glimlachende personeel, de locatie en de probleemloze ervaring .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Receptie en alle medewerkers zeer vriendelijke en goede service, kamer zeer schoon, ontbijt veel keuze en goede kwaliteit, zal mijn vrienden en familieleden over Lancaster Hotel voorstellen. Zal snel terugkomen en zal een beetje langer blijven om de faciliteiten te gebruiken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Redelijke prijs. Ontbijt is goed met gevarieerde keuze en lobby service is ook goed. Hoewel de locatie niet in de buurt is van MRT / BTS, biedt het hotel Chutchut naar het dichtstbijzijnde MRT-station. Voorzieningen op de kamer is niet genoeg voor 3 personen
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Zeer goed hotel - dicht bij treinstation dus neem de flyover-trein vanaf het vliegveld om er te komen - het is een stuk goedkoper dan een taxi nemen zoals wij deden (TIP).

We namen een familiekamer - weer erg leuk met slim ontwerp. De grootte van de woonruimte is begrijpelijkerwijs beperkt, maar het is goed gespreid met stopcontacten met meerdere regio's. Als er één aanbeveling was, is het om de bank te vervangen, omdat deze niet zo comfortabel is met de kussens van de rugleuning.

Het ontbijt is uitstekend met een breed scala aan keukens en smaakopties.

Al het personeel is super beleefd.

We hebben per ongeluk een HDMI-kabel aangesloten op de tv achtergelaten toen we vertrokken. Ik denk dat voor een uitstekende service, het hotel de e-mailcommunicatie zou kunnen gebruiken om dit te erkennen. Het is geen klacht maar eerder een suggestie voor het hotel. Dit gaat natuurlijk ervan uit dat de schoonmakers het hebben gezien!

Het zwembad en bubbelbad was erg ontspannend.

Butterfly erwt & graaf grijze drankjes geserveerd bij aankomst waren niet van deze wereld!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
1234569