Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Sunlodge Hotel

Kamer/suite (14)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
De plaats is afgelegen. Het meubilair is versleten, de kamer is donker. De prijs in de basisprijs is hoog. Maar je kunt hier...
Google
... douche en rust uit voordat je naar het vliegveld gaat. Kamer was prima. Schoon en alle voorzieningen die ik nodig had....
Google
We gebruikten dit hotel voor een medische conferentie voor ongeveer 40 personen, en ongeveer de helft van hen verbleef in het hote...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Bubbelbad
Kitchenette
Roomservice
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Wifi
Rookvrije kamers
Rookvrij hotel

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
De plaats is afgelegen. Het meubilair is versleten, de kamer is donker. De prijs in de basisprijs is hoog. Maar je kunt hier wonen. Het personeel is behulpzaam. Het eten is eentonig en de keuze is niet geweldig, maar alles is vers.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Een plek nodig om te crashen tijdens het wachten op een late vlucht naar huis. Heb een warme douche en rust uit voordat je naar het vliegveld gaat. Kamer was prima. Schoon en alle voorzieningen die ik nodig had. At niet daar maar eten is beschikbaar. Had ik maar geweten dat mijn vlucht zou worden geannuleerd voordat ik vertrok, dan had ik de hele nacht kunnen blijven. . .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2018Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We gebruikten dit hotel voor een medische conferentie voor ongeveer 40 personen, en ongeveer de helft van hen verbleef in het hotel tijdens de training. Aanvankelijk waren we tevreden met het hotel. Het was schoon, comfortabel en de kamers waren ruim met fatsoenlijke badkamers. Ook was het eten iets beter dan wat ik had verwacht. Ook was de conferentieruimte leuk, en het heeft onze doelen goed gediend.

Ondanks enkele goede elementen, waren er enkele belangrijke problemen:
 1) Hoewel het eten fatsoenlijk was, bleven ze uit het tijdens onze maaltijden ondanks iedereen gematigde porties. Ook was het restaurant vaak uit items die we zouden proberen te bestellen dat op hun menu vermeld was (vaak slechts ongeveer 25% van het menu was eigenlijk beschikbaar).
 2) Ze waren grote schilderij in het restaurant tijdens een van onze diners. De dampen maakten het eten bijna ondraaglijk, en ze dachten niet eens te stoppen totdat we hen dat vroegen.
 3) Hun AV-apparatuur was kapot en ze begonnen met het verstrekken van de slechtste wanneer er een betere was die niet werd gebruikt. Maar zelfs deze werkte niet goed.

Er waren enkele andere kleine problemen, maar het gaat er niet om alles uit te zoeken, want geen enkele plaats is perfect. Eerlijk gezegd zou ik daar zijn weggegaan met een 5 van de 10 als dit het was. Het ergste moest echter nog komen.

We kwamen vroeg naar het bureau om onze factuur te regelen. In het begin waren ze niet voorbereid, maar uiteindelijk kregen ze onze rekening. We hadden al een eerste aanbetaling gedaan een maand eerder. We hadden ook het gebruik van onze creditcard enkele weken ervoor bevestigd en ze verzekerden ons dat het geen probleem zou zijn. Toen we echter onze creditcard gingen gebruiken, begonnen de problemen zich te vermenigvuldigen. Ten eerste brachten ze ons nog eens 3% extra in rekening om onze creditcard te gebruiken. Ze hadden ons dit op geen enkel moment voorafgaand verteld, maar ik kan hun reden hiervoor zien. Vervolgens hebben ze onze kaart beheerd en ze zeiden dat de creditcard een pincode nodig had om door te gaan. Dit was razend. Om te beginnen is er geen pincode voor mijn CREDIT CARD (geen betaalkaart). Ik heb mijn kaart over de hele wereld gebruikt en er is nooit om gevraagd, noch heb ik er een probleem mee gehad. We zijn dus overgestapt naar een persoonlijke creditcard die we OP HUN RESTAURANT DE DAG VOORDIEN met succes hadden gebruikt, maar hetzelfde verzoek is ingediend voor een pincode. We verzekerden hen dat hun systeem gebreken vertoonde en we hebben zelfs met onze creditcardmaatschappijen bevestigd dat onze kaarten geen problemen hadden. Maar ze wilden niet luisteren en ze drongen erop aan dat dit normaal was. Normaal? Ik heb deze kaart honderden keren gebruikt in heel Afrika, Azië en Europa (en de VS natuurlijk). Dit was niet normaal. "Genadig" met veel gebonk en rollende ogen kwamen ze overeen om ons het geld te laten bekabelen toen we binnen een week terug waren in de VS. Toen ik echter mijn rekeningen ging verzoenen en de kosten terugstelde in dollars, besefte ik dat ze ons een vreselijke conversieratio van 3 hadden gegeven. 99 Cedi tot 1 USD wanneer het tarief op dat moment 4 was. 3 of beter. Sinds we het geld naar hun bank hebben verbonden, weet ik dat ze er minimaal 4 hebben. 3 Cedi naar de Amerikaanse dollar. Zelfs als u kosten voor overboekingen opneemt en ervan uitgaat dat ze een laag tarief hebben ontvangen en niet de beste, hebben ze ons nog steeds te veel in rekening gebracht met ten minste $ 300 USD. Toen onze leider van Ghana bij hen terugkwam om dit uit te leggen, hadden ze het lef om niet alleen restituties te weigeren, maar ook om te zeggen dat we hen meer geld schuldig waren. Wauw!

Er waren zo goede delen van dit hotel, maar het slechte compenseerde het goede.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De gemiddelde hotel maar voor zwembad liefhebbers, het is een leuke plek. Voor vegetariërs ze hebben niets in hun restaurant menu. Afmetingen zijn te groot. Er is een probleem van Internet. Ze hebben wifi faciliteit maar de meeste tijd zal het niet werken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2017Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleven in dit hotel met een groep van ongeveer 15 personen. Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Wat ik wilde eten of wanneer ik gevraagd om te helpen met mijn tassen, een medewerker was er altijd om te helpen. Het eten in dit hotel was ook vrij goed. Ik bestelde roomservice terwijl ze had een functie in de feestzaal en mijn eten kwam snel en warm. Ik moet zeggen ik was zeer onder de indruk dat ze waren in staat om service de gasten en verzorgen van de feestzaal op hetzelfde moment. Ik verbleef in 4 verschillende hotels terwijl in Ghana voor 2 weken en ik kan gerust zeggen dat de Sunlodge Hotel was absoluut de beste. De kamers waren altijd schoon, goede waterdruk in de douche, en over het algemeen een geweldig verblijf. Geweldig werk!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2016Reistype: Reisde met vrienden
Kamertip: Outdoor pool with poolside bar
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12