Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hotel Sahrai

Kamer/suite (163)
2 personen bekijken dit hotel
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Booking.com
US$ 253
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 217
Aanbieding bekijken
ZenHotels.com
US$ 353
US$ 209
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 144
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Orbitz.comUS$ 217
Hotels.comUS$ 217
getaroom.comUS$ 353
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Het kostte me een paar uur om Sahrai te selecteren en toen boekte ik in de weg. Personeel is erg vriendelijk, vooral receptioniste...
Google
... koffiekopjes en glazen voor de badkamer vragen nadat ze de kamer (niet) hebben schoongemaakt, de toiletartikelen ontbreken,...
Google
De kamer was zeer comfortabel en alles werkte. Voldoende opslagruimte voor kleding en toiletartikelen. Wifi werkte goed in het...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Hot tub
Roomservice
Kluisje
Minibar
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Butlerservice
Bagageopslag
Alle kamervoorzieningen bekijken (19)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Het kostte me een paar uur om Sahrai te selecteren en toen boekte ik in de weg. Personeel is erg vriendelijk, vooral receptionisten. De roomservice is echter niet gemakkelijk te bereiken. Mijn dochter en zoon bleven een dag alleen, ze klagen over telefoon, noch vervangen noch gerepareerd. Het is een van de beste in de stad denk niet in Riyad te blijven als je kinderen hebt. Als het mijn oproep was, nomineer ik dame die mij in- en uitcheckte als de beste receptioniste.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Helemaal teleurgesteld! Huishouden onprofessioneel, ik moet elke dag om koffiekopjes en glazen voor de badkamer vragen nadat ze de kamer (niet) hebben schoongemaakt, de toiletartikelen ontbreken, ik had moeite om zwarte thee en melk te krijgen die in elk hotel gratis is. De ENIGE goede service was in de spa, die ik heb genoten van de behandeling door Zara. Bedankt Zara voor het brengen van wat comfort tijdens mijn verblijf in dit hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De kamer was zeer comfortabel en alles werkte. Voldoende opslagruimte voor kleding en toiletartikelen. Wifi werkte goed in het hele hotel. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was een beetje chaotisch als de chef-kok de omeletten etc was erg druk en er waren veel mensen wachten op hun bestelling. Hij maakte een heel goede omelet. Het restaurant was niet groot en er was een redelijke selectie, maar niet zo geweldig als andere 5 * hotels in Marokko.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019Reistype: Reisde met vrienden
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Als een vijfsterrenhotel scheppen verwachtingen hoge verwachtingen. Hier werden deze gehaald. Dit hotel, binnen en buiten, is prachtig. Mijn kamer was uiterst ruim en opvallend met een badkamer met glazen wanden. Bij binnenkomst in de lobby kijk je uit op een langwerpig reflecterend zwembad dat eindigt met een levensgroot giraffenbeeldhouwwerk. Zeer opvallend en aangenaam. In mijn kamer was het bed onberispelijk gemaakt met smetteloze, gesteven bedlinnen en gezellige kussens. De marmeren badkuip was opvallend, maar step-down vaten zijn niet favoriet (bang dat ik zal glijden). De kamer inclusief een ligstoel en een comfortabel bureau. Het restaurant, voor ontbijt, weelde luxe met een spectaculair assortiment aan keuzes in elke mogelijke categorie. Alles aan deze plek was luxueus inclusief de buiten overdekte terrassen met warmtelampen. Het personeel was ook geweldig en meegaand met een grote glimlach!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019Reistype: Reisde met vrienden
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Bij het boeken van dit hotel had ik vertrouwen in de SLH (kleine luxe hotelketen) -standaard waar we in het verleden heel blij mee waren geweest en was onder de indruk van de prachtige foto's op de website van het hotel en instagram. . . . blijkt, het was allemaal rook en spiegels. Als je loenst, is het hotel begaanbaar, maar open je ogen, let op de details en bereid je voor op verbluft door het gebrek aan netheid, onderhoud en service in dit zogenaamde 5-sterren hotel. Zo slecht, we overwogen bijna om in te checken in een ander hotel, en we zouden niet hebben gehad dat we een dag later vertrokken.

Van begin tot eind was het een teleurstelling:
 - bestuurder was 25 minuten laat ons oppikken op de luchthaven ondanks twee follow-up-oproepen naar de conciërge (we werden begroet met geen verontschuldiging en een onvriendelijke bestuurder)
 - Check-in was gehaast, net zo goed in de supermarkt geweest
 - het welkomstdrankje dat ze zeiden zou naar onze kamer komen nooit aangekomen
 - het avondeten in de lounge was traag en eten was zwak op zijn best
 - pendeldienst naar de stad is schromelijk duur en er zijn geen taxi's rond, dus je bent duif gaten
 - Het diner in de eetzaal was onvoldoende
 - ontbijtbuffet ontbrak serieus - broodjes muf, eten kozen over en niet opgefrist, servers onoplettend

* Het meest schokkende deel, afgezien van klantenservice, is hoe het hotel aan het ineenstorten is (vlekken, vuile grout, gebroken ruiten, toiletpapierhouder die in gipsplaat wordt geschoven, lichtarmaturen die gevaarlijk laag zijn, bladderende verf, afgestoken muren), hoewel het slechts een paar jaar oud. Misschien, omdat mijn man en ik in de ontwerpbranche werken, merken we deze dingen meer op dan de gemiddelde gast, maar als je door de foto's bladert, begrijp je de staat van verval. . . laat u niet misleiden door de marmeren baden, het chique zwembad en het Aqua di Parma-product dat u op de website ziet - een totale illusie van het soort verblijf waar u voor staat.

We reisden vaak, en vaak in het buitenland; we zijn gewend aan verschillende kwaliteitsnormen van land tot land, variërend van Cambodja tot Kroatië, tot Kenia, maar helaas is Hotel Sahrai een categorie apart.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige