We zijn de laatste week van 22 augustus in Allegro geweest en waren erg blij dat we de keuze hebben gemaakt om in Allegro te blijven, aangezien we ons 4-jarige kind bij ons hebben gehad. .
Eerlijk gezegd waren we een beetje bezorgd toen we het boekten, aangezien er enkele negatieve recensies waren over het hotel en de restaurants / eten omdat we met een jong kind reisden.
PERSONEEL
Ik ben een fervent reiziger en ben in veel mooie hotels geweest, maar ik heb nog nooit een hotel gezien met meer echt geweldig personeel dan Allegro. . Ze doen hun best om uw verblijf aangenaam te maken. . . we willen al het personeel bedanken voor het zo geweldig maken van ons verblijf in Allegro. .
In het bijzonder 'Mohamed' de manager, die ons in staat stelde om ver na onze uitchecktijd in onze kamer te blijven, omdat we een jong kind bij ons hebben. .
Fuad - De touroperator - wat een aardige en vriendelijke kerel, in tegenstelling tot zoveel andere plaatsen waar ik ben geweest, inclusief Marokko, hij geeft je gewoon alle informatie over de uitscheidingen en laat je zonder enige druk contact met hem opnemen; in uw eigen tijd en in uw tempo.
Abdullah & Mohamed, die bij de receptie werken; waren zo behulpzaam om ons te helpen met onze te veel verzoeken. .
De entertainmentjongens; onze zoon had een geweldige tijd en hij bedankt je :)
RESTAURANT:
Kortom, het eten was geweldig met een breed scala aan verschillende soorten om uit te kiezen, ook in tegenstelling tot wat sommige recensenten je zullen vertellen dat er elke dag en nacht nieuwe keuzes zijn - om het zo te zeggen, we hadden een kieskeurig 4 jaar oud kind bij ons, en had geen problemen met het vinden van geschikt voedsel voor hem tijdens ons verblijf.
Dus ik begrijp de angsten van reizen met jonge kinderen; meen dat ze genoeg keuze hebben om uit het menu te kiezen?
STRAND:
Het privéstrand is prachtig en wordt bewaakt door een medewerker die zelfs voor je spullen zorgt terwijl je een duik neemt. .
Ik zou er nog over kunnen doorgaan, maar ik denk dat dat genoeg is om je een idee te geven van hoe goed en ondergewaardeerd dit hotel is, naar mijn mening zou het 5-sterrenrecensies moeten hebben. .
We hebben dit hotel al aanbevolen aan families en vrienden en ze kijken ernaar uit om daar te blijven, omdat het naar mijn mening ook redelijk geprijsd is. .
Dit was mijn 2e keer in Agadir en zal ongetwijfeld terugkomen InshaAllah.
Personeel is geweldig, kamer en zwemfaciliteiten waren redelijk goed. Eten was gewoon OK. . . . . vrijwel vergelijkbare keuzes voor alle maaltijden.
Veel mensen roken rond het zwembad en de tuinen.
Toen we er waren, was het soms behoorlijk baldadig, en het is zeker een plek voor groepen of jongere stellen.
Sommige reizen die via het hotel kunnen worden geboekt, zijn veel duurder dan elders, dus kijk rond voordat u iets boekt.
Locatie is briljant, twee minuten lopen van het strand.
Kortom een prettige vakantie.
Zou zeker teruggaan naar Agadir, maar we zouden waarschijnlijk een ander hotel proberen.
We hadden een uitstekend verblijf van 7 dagen all-inclusive. De manager evenals het hele personeel was behulpzaam en vriendelijk. De eerste nacht hadden we een kamer die naast het uitgaansgebied was, maar we konden het veranderen als reizen met een jong kind.
We waren blij met eten, veel vegetarische opties, vlees en verse pizza's. Het hotel is niet "Marokkaanse" stijl, maar als u op zoek bent naar een modern en schoon hotel, dan is dit de plek om naartoe te gaan! ! !
Het animatieteam maakte onze vakantie erg leuk en onderhoudend. Ze waren erg vriendelijk en aardig voor ons en maakten onze reis zeer aangenaam voor ons. Wij komen zeker nog een keer. Het eten en de kamer waren van goede kwaliteit en we waren er erg blij mee
We waren meteen onder de indruk van de grote oppervlakte van het hotel, de schitterende bloemen op ons pad naar het restaurant, de goed onderhouden tuinen, de grootte van de kamer en het balkon, de nabijheid van het strand en de rust en stilte van onze kamer (zie hieronder) . We waren late aankomsten (Ryanair): de nachtreceptionist was buitengewoon begripvol en gaf ons uitstekende service. Onze telefoon werkte niet, en ondanks vele herinneringen aan de dienstdoende manager en de receptie overdag, werkte deze nooit tijdens ons verblijf. Vermijd het ontbijtkoffiezetapparaat. . . blijf bij de lokale muntthee. Er zijn hier 3 belangrijke minpunten: 1 . We zijn nooit geïnformeerd dat de prijs die we op de website van het hotel hadden vermeld, geen melding maakte van extra betalingen die ter plaatse in het hotel zelf moesten worden gedaan. Deze eis hebben wij onder protest betaald. .
2 . Luide muziek en feestgeluiden namen geleidelijk toe via maandag- en dinsdagavond tot de vroege avond van woensdag 23 februari, toen het lawaai van de receptie volledig ondraaglijk werd. Ik kleedde me aan en ging naar de receptie om erachter te komen wat er aan de hand was. Het bleek dat een groot aantal Europese gasten aan het genieten waren van een discofeest en een enorme hoeveelheid lawaai maakten. Ik klaagde bij de altijd aanwezige Duty Manager en hij zei dat hij niets kon doen. Wij vinden feesten helemaal niet erg, maar dit hotel beslaat een groot gebied met vele andere locaties op het terrein waar evenementen van deze aard gepast zouden zijn.
3 . Telkens wanneer we het strand bezochten, eiste het hotelpersoneel agressief in hun eigen taal een soort identificatie. Toen we ons realiseerden wat ze nodig hadden, vroegen we bij de receptie. De dienstdoende receptioniste zei 'Natuurlijk' en overhandigde ons 2 rode polsbandjes. We waren bijna dagelijks bij de receptie geweest - en we waren NOOIT op de hoogte gesteld of armbanden gekregen. Het hotelpersoneel verontschuldigde zich nooit voor dit zeer eenvoudige maar belangrijke item.