Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Anna Hotel

Kamer/suite (14)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Nustay.com
eDreams
Booking.com
Agoda.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... hotel, met geweldig personeel. Zeer mooie en comfortabele kamer. We waren hier de eerste keer, maar het was echt een heel...
Google
Ik was op reis met de trein vanuit Wenen en er was echt een goede ervaring om te zien dat deze plek zo dicht bij de belangrijkste ...
Google
... Plus de bar sluit om 9 uur vreemd voor een zakenhotel. Kamer schoon en comfortabel, maar airconditioning zou niet de...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Bureau
Wasservice
Geluidsdichte kamers
Sofa
Internet
Alle kamervoorzieningen bekijken (17)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Zeer mooi, schoon hotel, met geweldig personeel. Zeer mooie en comfortabele kamer. We waren hier de eerste keer, maar het was echt een heel leuke ervaring. Ik zou graag snel terugkomen! ! : -) Boedapest en dit hotel is een geweldige combinatie.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2020
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik was op reis met de trein vanuit Wenen en er was echt een goede ervaring om te zien dat deze plek zo dicht bij de belangrijkste treinterminal Kelenf ld is!
Ik was er voor een zakenreis voor de regionale bijeenkomst van mijn bedrijf! Ze hebben ook een mooie vergaderruimte! Dat was echt een geweldige twee dagen! Ontbijt is alles wat U kunt eten. . . .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hier verbleven in plaats van holiday inn en misschien zou dat beter zijn geweest. Met om 9. 45 uur geen eten ok geen parkeergelegenheid en onbeleefde receptionist net sneed ons af bij gate geen aanbod waar te parkeren en dit na een 4 uur rijden. Plus de bar sluit om 9 uur vreemd voor een zakenhotel. Kamer schoon en comfortabel, maar airconditioning zou niet de hele nacht uitschakelen. Wi - fi erg goed. Ontbijt gemiddeld eieren niet te warm op koude schotels niet erg grote keuze aan ontbijtgranen of fruitsalade, koffie warm, latte niet veel koffie. Vandaar mijn gemiddelde. Als je rijbewijs een plaatsje boekt. .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het was geweldig om weer terug te zijn! Na een twee jaar was ik nog steeds erg blij met de zuiverheid van de ruimte en ziet er nog steeds splinternieuw uit ?! Ik heb net ontdekt dat het hotel echt dicht bij een van de belangrijkste treinterminals ligt, dus het wordt een heel gemakkelijk vertrek naar mijn volgende bestemming in Wenen voor mijn volgende vergadering. Ik heb zojuist de plek aanbevolen! ?
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
De goede:
• Fatsoenlijke ruime kamer met een mooie moessondouche

• Zeer smakelijke roereieren in hun restaurant

• Mooie keuken

De slechte:
• Onprofessioneel personeel dat niet van plan is u te helpen (we hebben gevraagd of ze ons kunnen helpen met het vinden van restaurants met traditionele gerechten en het antwoord was gewoon "nee".

• Onbeleefd personeel / gebrek aan klantenservice. We dachten dat we betaalden voor twee dagen ontbijt omdat de eerste man aan de receptie waarschijnlijk per ongeluk de verkeerde prijs had gezegd. De tweede ochtend gingen we naar het restaurant om ons ontbijt te nemen. We waren alleen als de eerste ochtend en daar pakte een man de telefoon op en begon te praten en keek ons recht aan. Hij kwam toen naar onze tafel en mijn vriend vroeg "is alles goed? Kunnen we ontbijt bestellen? En zijn onbeschofte antwoord was: "Wil je ontbijt? Ga naar de receptie, betaal en dan kun je ontbijten ". Ik wilde echt weer genieten van hun roerei, omdat ze zo lekker waren, maar duidelijk na geïrriteerd te zijn door hun onbeschoftheid besloten we om te vertrekken en te ontbijten in de stad.

• Niet de beste roomservice. Na de eerste nacht dat de dames onze kamer schoongemaakt nieuwe lakens en handdoeken, de tweede dag we vergaten het plaatsen van de kleine tag aan de deur zeggen "maak mijn kamer" maar toen we terugkwamen waren de lakens "gemaakt" maar niet veranderd in nieuwe lakens en het maken van het bed was helemaal niet professioneel. Mijn kussen had make-up vlekken en ze hadden niet eens de moeite om het te veranderen.

• Zelfs als ze dachten dat ze fouten maakten, waren ze nog steeds onbeleefd. Het beste moment was aan het afrekenen. We gaven graag onze sleutelkaarten terug aan de receptie en we waren klaar om met onze taxi naar het vliegveld te springen, maar daarvoor zei de receptioniste: "Ik kan zien dat je twee flessen water en een zak pinda's uit de minibar had" . Ik en mijn vriend keken elkaar aan en zeiden dat ze misschien naar de verkeerde kamer keken omdat we ons eigen water kochten en onze eigen snacks hadden (misschien zagen ze het en we dachten dat we ze uit de minibar hadden gehaald). Nadat we hadden gezegd dat de man zei "oké goed, maak je geen zorgen. . . En laten we vertrekken met schuld, hoewel we niets hebben aangeraakt en hij zich niet eens verontschuldigde.

Over het algemeen is het een leuk hotel om te boeken met een betaalbare prijs, maar stel je verwachtingen niet te hoog en bereid je voor op het personeel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12