Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hotel Alisa

Kamer/suite (6)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Hotels.com
US$ 49
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
US$ 49
US$ 46
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 3
Booking.com
TravelocityUS$ 49
Orbitz.comUS$ 49
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... hadden gevraagd (rekening houdend met dat de vloer in onze kamer stoffig en vies was, omdat ze geen stofzuigen).  5. Er was...
Google
... (wtf? In de Tsjechische Republiek) schoongemaakt van de kamer erg slecht en koelkast leeg. Blijf weg, tenzij je Russisch...
Google
... was behoorlijk korzelig en ellendig. # 3 - mini-koelkast en kamer was schoon. Comfortabel bed. # 4 - Ik wou dat ik via de...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Kitchenette
Kluisje
Minibar
Bureau
Haardroger
Wasservice
Telefoon
Koelkast in kamer
Internet
Wifi
Alle kamervoorzieningen bekijken (15)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
1. Geen schoonmaak. Tijdens de 5 dagen van ons verblijf veranderden ze alleen de handdoeken en de bedlothing tweemaal en pas nadat ik een klacht bij de receptie had. We kregen te horen dat als we wilden dat onze handdoeken of lakens veranderden, we ze op de grond moesten leggen. Het is goed met de handdoeken, maar moeten we de kussens en dekens en de matras zelf verwijderen? Ook hebben we tijdens de hele periode van ons verblijf de stofzuiger, de stofafzuiging of de wasbak en de douche nooit schoongemaakt.
 2. Slecht ontbijt. De maaltijdkeuze was slecht, er was geen gebak en geen koffiezetapparaat, we schonken thee en koffie uit thermosflessen. De maaltijdboxen waren niet bijgevuld, dus als je dichter bij het einde van het ontbijt kwam, was er weinig eten over en het was koud en niet lekker.
 3. Geen sauna en geen zwembad.
 4. We kregen de slippers pas nadat we hen bij de receptie hadden gevraagd (rekening houdend met dat de vloer in onze kamer stoffig en vies was, omdat ze geen stofzuigen).
 5. Er was een onaangenaam incident toen we weggingen. We werden gevraagd om te betalen voor een flesje bier dat we naar verluidt uit de minibar namen. Maar we raakten de minibar niet aan. Dus we weigerden te betalen.

Het hotel heeft een prachtig interieur. De kamer was ook mooi, vooral het plafond. Het personeel bij de receptie is erg vriendelijk. Ze hebben ons geholpen om een taxi naar het vliegveld te bellen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ze zeiden slimme tv en het was niet in staat om verbinding te maken met de wifi. De receptionisten spreken alleen Russisch (wtf? In de Tsjechische Republiek) schoongemaakt van de kamer erg slecht en koelkast leeg. Blijf weg, tenzij je Russisch bent en OK met vuile kamers
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Ik hield van de locatie, ondanks het feit dat het hotel een lange wandeling was van waar Flixbus me afzette. Als jij dit bent, neem dan bus # 2 en je bent er over 15 - 20 minuten. Ik heb gediscussieerd over het geven van een hogere rating & hier is waarom:
The Good: # 1 - Fatsoenlijk ontbijt inbegrepen (verstrek de benodigdheden en koffie die me altijd in een goed humeur brengt).
# 2 - ***** Alana - receptie receptie. Wat een engel. . . aangenaam om mee te praten en ze hielp me bij het vinden van een geweldig zwembad. Dame aan de receptie toen ik aankwam was behoorlijk korzelig en ellendig.
# 3 - mini-koelkast en kamer was schoon. Comfortabel bed.
# 4 - Ik wou dat ik via de website van het hotel boekte. . . had de sauna gratis kunnen gebruiken. Je moet ze 1 uur voordat je naar binnen gaat laten weten omdat ze tijd nodig hebben om de faciliteiten voor te bereiden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2018Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We brachten oudejaarsavond zelfs in Karlovy Vary waar we in dit prachtige gezellige hotel ondergebracht. Het is klein, slechts een paar kamers op 4 verdiepingen. De hotelkamer was ruim genoeg, schoon en goed uitgerust. Het was geweldig, heel romantisch, de bedden waren combineerbaar en er was voldoende ruimte voor persoonlijke dingen en kleding.

Locatie van het hotel is perfect, direct aan het einde van de spa-straat (de colonnade) en tegenover het beroemde Grandhotel Pupp. Er zijn veel winkels in de buurt, velen van hen zijn zeer luxueus. Rond het hotel zijn de beste restaurants in de stad.

Het hotel biedt alleen ontbijt, het was oke, vrijwel alles wat je nodig hebt was er. Alles was vers en smaakte goed.

Echt een geweldige plek en we bevelen het aan.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2017Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het hotel is mooi binnen en buiten. Ik had een ruime kamer met een kleine koelkast. Vriendelijk personeel dat Engels sprak. Mijn enige klachten zijn dat de bedden een beetje zacht waren, en het ontbijtbuffet was gewoon ok omdat er niet veel om uit te kiezen was.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2017Reistype: Reisde alleen
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12