Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Auckland Airport Kiwi Motel

Kamer/suite (31)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... voordat ze naar het buitenland reisden. Mooie rustige kamer en goede overdekte loopbruggen naar de kamer bij de...
Google
... om te zien dat alles in orde was. Zeer comfortabele kamer met uitstekend bed. Geweldige waterdruk in douche. Perfect...
Google
... personeel + efficiënt  - comfortabel bed Slecht  - raam in kamer kapot en kon niet sluiten  - de temperatuur in de douche is...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Kitchenette
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Magnetron
Flatscreen tv
Alle kamervoorzieningen bekijken (13)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Mijn man en ik verbleven hier gisteravond voordat ze naar het buitenland reisden.
Mooie rustige kamer en goede overdekte loopbruggen naar de kamer bij de receptie, hoewel we deze afgelopen nacht niet werden getoond in het zeer natte weer waarin we aankwamen.
Kamer was brandschoon, comfortabel bed en ruime kamer, kitchenette en badkamer. Enorme douche met goede waterdruk.
Badkamer had een beetje een opgeruimde, verfafschilfering in een paar gebieden. Maar nog steeds erg schoon.
Goed restaurant waar we een redelijk continentaal ontbijt hadden opgenomen in onze deal. Nogmaals, zeer schone en goede service.
Lang parkeren is beschikbaar voor $ 5 per dag.
Enige teleurstelling was de heer die ons gisteravond heeft geboekt. Niet erg gastvrij, en toen hem werd getoond waar ik naar kamer moest, liet hij me gewoon naar een deur in de richting ervan en wees naar een licht aan de zijkant van een gebouw in de verte en wees naar een zeer nat pad en het was stromende regen. En toen liep hij weg. Omdat het donker was, gingen we in de richting die hij had aangegeven, en werden behoorlijk nat. Niet al te behulpzaam met vragen over het verlaten van het voertuig en de pendeldienst naar de luchthaven.
Bij het uitchecken in de ochtend vonden we een overdekte loopbrug helemaal terug naar de receptie, zo teleurstellend.
Personeel bij de receptie in de ochtend was uitstekend, aangenaam, gastvrij en behulpzaam.
Dus al met al een redelijk geprijsde plek om niet ver van het vliegveld te verblijven en kamer 401 was erg rustig en was precies wat we nodig hadden voor een nacht.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Zeer vriendelijk personeel. We kregen zelfs een beleefdheidsbezoek om te zien dat alles in orde was.

Zeer comfortabele kamer met uitstekend bed. Geweldige waterdruk in douche.

Perfect passende accommodatie voor een tussenstop.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Goed voor praktisch verblijf voor de luchthaven anders zou voorkomen.

Goed
 - regelmatige pendeldienst naar de luchthaven
 - parkeerplaats voor 2 dagen inbegrepen in de prijs
 - vriendelijk personeel + efficiënt
 - comfortabel bed

Slecht
 - raam in kamer kapot en kon niet sluiten
 - de temperatuur in de douche is tijdens het douchen veranderd
 - kon de man in de kamer achter me horen snurken
 - haan die om 3 uur 's ochtends kraait
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dicht bij de luchthaven, voldoende parkeergelegenheid, 2 motelkamers geboekt, was een upgrade naar familiekamer. Elke kamer heeft een eigen badkamer en een kitchenette. Kamers waren prima en leek schoon, maar de 2 standaardkamers waren een beetje moe en hebben een opfrisbeurt nodig. De familiekamer was in betere staat. Inclusief ontbijt was redelijk. Helaas vroeg gewekt door een luidruchtige haan!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Waar te beginnen . . . .
Vanaf het begin ster ik. Bij aankomst werd ik begroet door een medewerker die erg onbeschoft en ongenaakbaar was en ik was geschokt toen ik erachter kwam dat je manager was. Ondanks een luchthaven transfer van het hotel naar de luchthaven belachelijk goedkoop was ik ring voorafgaand aan het boeken van dit hotel om ervoor te zorgen dat er geen kosten die ik kreeg te horen dat er niet was. We gebruikten de pendeldienst op weg naar het motel ook. Ik ben blij dat we dit deden omdat de korte reis op de een of andere manier ongeveer een half uur duurde, aangezien het onderweg stopt bij verschillende hotels, wat handig zou zijn om te weten als je het boekt op de weg naar buiten. We waren walgend dat er niets werd vermeld over hoe je eigendom tegenover een begraafplaats staat die in sommige culturen belangrijk is om te vermelden. We werden naar onze kamer gestuurd na het inchecken en liepen door het lege restaurant om er te komen. Het rook slecht en er lagen vuilniszakken opgestapeld. We kwamen bij de binnenplaats en zagen dat het pand helemaal niet was bewaard. Tuinen waren een complete chaos en het gazon was overwoekerd. We kwamen naar onze kamer en dat was de laatste druppel. Terwijl we in de geur van schimmel en rook liepen, raakte je onder andere je gezicht. De kamer leek te zijn opgemaakt, maar niet schoongemaakt na de laatste mensen om het te bezetten. De magnetron was bedekt met vieze vingerafdrukken van eten. De oven was bedekt met vet en stof. 3 van de 3 bedden bevatte gekleurd / vuile linnen compleet met andere mensen haar wanneer u de covers naar beneden trok. De douche zag eruit alsof het je vuil zou maken met uitgebreid vuil en zeepresten. Er was zichtbare zwarte schimmel op vensterbanken en op andere plaatsen. De kamer was vochtig en had zichtbare tekenen van waterschade in het dak. Het had onafgemaakte verfklussen en grote gipsmarkeringen overal vanwege gaten. De verf schilferde van overal. De plaats was zo vies dat elke plint bedekt was met stof, je was er duidelijk voor altijd geweest. De muren waren smerig en in een deel leek er bloed op te zitten. De telefoon werkte niet. Het licht had een dikke gelaagdheid van stof. Klacht was vreselijk behandeld en het was een grote opschudding om hen toe te staan ​​om ons de kamer te laten annuleren. We hebben om 3 uur ingecheckt. 30 en snel geregeld om wat te vinden waar anders te blijven en om te gaan dineren omdat het restaurant enigszins onrein leek en als de kamers iets te gaan hadden, dachten we dat het eten ook niet aan de normen voldeed. Ik probeerde de manager te bellen vanaf de telefoon in onze kamer, het werkte niet zoals de wifi niet ook deed. Ik belde met boeken. com toen we het daar ergens schoon uithaalden om te gaan zitten en om 6 uur te eten. 30. Boeking. com probeerde ons te helpen en sprak met de manager. Ik kreeg te horen dat de manager weigerde iets te doen en dat ik haar persoonlijk moest spreken. Ik ging terug na het avondeten en deed precies dat. Toen ik haar vroeg, zeiden ze dat ze pauze nam en op haar ging zitten wachten. Ik heb uitgelegd dat ik liever had dat ze naar onze kamer kwam. De dame die me bediende, keek me aan alsof ik iets volkomen onredelijks had gevraagd en schudde haar hoofd, hoewel ze zei dat ze het zou doorgeven. We hebben gewacht en gewacht om dit te laten behandelen, zodat we hotels konden verhuizen. Ze heeft uiteindelijk gebeld. Als de telefoon niet werkte kon ze me niet horen en bleef maar rinkelen en rinkelen in plaats van het maken van de korte 1 minuut lopen van de receptie zoals ik had gevraagd. Ik ging er zelf naartoe nadat ik me realiseerde dat ze niet zou komen en stond erop dat ze naar onze kamer keek. Ze kwam naar onze kamer, maar was erg onbeleefd en was positief dat ze ons niet terugbetaald als blijkbaar ik te lang haar had om te laten weten. Ik legde uit dat ik het had geprobeerd en ook dat we (duidelijk) maar maximaal twintig minuten in de kamer waren geweest. Ze probeerde te zeggen dat ik bij 3 incheckte, maar het was 3. 30 en ik had pas 7 uur gecontacteerd. 45. Ik moest haar vragen om opnieuw te controleren waarom inchecken 3 was. 30 en bewezen door call log de mijn klacht werd gemaakt op 6. 30. Uiteindelijk stemde ze ermee in om ons terug te betalen, maar bood ons geen hulp of hulp bij het verkrijgen van vervoer of een ander hotel. Op dit punt konden we ons niet schelen wee gewoon blij te zijn van zo'n gezondheidsrisico, zelfs zonder een manier om naar en van het hotel te komen. Ik ben zwanger en deze eigenschap was naar mijn mening een gevaar voor de gezondheid en het zou waarschijnlijk aan inspecteurs moeten worden genomen. Zeg alsjeblieft niet "Ik hoop dat je ervoor kiest om weer bij ons te blijven" zoals je al je vreselijke beoordelingen hebt gedaan, want ik zou dit zeker nooit meer doen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2018Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige