Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Rydges Capital Hill Canberra

Kamer/suite (264)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Ik verbleef hier voor 2 nachten in een executive kamer terwijl in Canberra voor een conferentie. Ik kreeg een e-mail voor...
Language Weaver
... melk. . Dus dat betekende geen koffie voor ons. Toen onze kamer was serviced de derde handdoek voor mijn dochter was...
Language Weaver
Ik verbleef in een kamer met queensize bed voor twee nachten. De kamer was ruim met een zithoek. De verlichting in de kamer...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Schoonmaakservice
Minibar
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Alle kamervoorzieningen bekijken (13)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik verbleef hier voor 2 nachten in een executive kamer terwijl in Canberra voor een conferentie.

Ik kreeg een e-mail voor aankomst uitnodiging om online in te checken. De e-mail vroeg me of ik zou graag een kamer met uitzicht die ik heb gekozen.

Ik kwam te laat op een vrijdagavond en was teleurgesteld om te ontdekken mijn kamer was op de begane grond. De ingang van de kamers op de begane grond was vlak naast de bar van het hotel en had geen zekerheid voor het invoeren van de glazen deur. Alleen reist ik voelde me ongemakkelijk lopen de onveilig lange donkere gang.

Ik tenslotte liepen naar mijn kamer en het was ijskoud als de kachel had uitgeschakeld. Ik opende de jaloezieën te vinden mijn uitzicht was op een hoofdweg. Ik belde de receptie en vermeld ik had gevraagd de mogelijkheid van een kamer met zeezicht en het meisje lachte tegen me en zei dat dit hotel heeft geen uitzicht. Gezien ik boekte vroeg, ben een beloning en ingecheckt online ik zou gedacht hebben een mooier executive kamer misschien zijn toegewezen dat was niet aan de achterkant van de begane grond?

De verlichting in de kamer was niet voldoende, de kamer was gedateerd, maar de badkamer was prachtig en de kamer was schoon.

Al met al was het een goede prijs maar wou ze me een uitzicht als er was niet één en dat veiligheid zou beter op de begane grond
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mijn man door 8 maanden oude dochter & ik heb 2 nachten in het Rydges.
Nooit meer. Ik kon niet laten mijn dochter spelen op de grond als het was smerig! En moest een goed vacuüm, de Porta kinderbed was zo hard als een rots, dus we sliepen co.
Bij het openen van de mini-bar voor melk was er een gehucht van lange zwarte haren zitten met de melk. . Dus dat betekende geen koffie voor ons.
Toen onze kamer was serviced de derde handdoek voor mijn dochter was genomen, dus we dan moesten delen als tegen de tijd dat we beseften dat het te laat was om te bellen.
Niet één van de 3 receptionisten die we tegenkwamen waren wat ik zou klasse zo vriendelijk of behulpzaam en duidelijk geen trots op hun werk.
Onnodig te zeggen dat ik nooit zal dit hotel weer boeken. Kamers moeten worden check netheid was afschuwelijk.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleef in een kamer met queensize bed voor twee nachten. De kamer was ruim met een zithoek. De verlichting in de kamer was slecht en één tl-licht werkte niet. De badkamer is gerenoveerd, met veel ruimte rondom het bekken en uitstekende verlichting boven de spiegel. De douche heeft een vaste half - scherm wat betekent dat water eindigt op de badkamervloer en moest ik één van de handdoeken het op te dweilen. Maar het water was altijd warm en druk was goed.

De kamer is voorzien van de standaard faciliteiten en het bed was comfortabel. Algemene netheid was goed maar de waterkoker moest een beetje een schoon te maken en de kopjes waren vies. De toiletartikelen leek te zijn van hogere kwaliteit dan de gebruikelijke hotel standaard.

De eerste avond was erg koud en ondanks het feit dat de warmte ingeschakeld en de ventilatorsnelheid ingesteld op Hoog, de kamer zou niet opwarmen. Ik meldde dit aan de receptie maar werd voldaan met een onverschillige houding en de herhaalde verklaring naar " Controleer de thermostaat " . Goed na het bekijken omhoog, omlaag en overal, ik bepaald dat er geen thermostaat overal in de kamer, maar ik was niet geneigd om te gaan met onverschilligheid weer (het was een lange dag) dus ik net met het en gooide nog maar eens een jumper.

Dus ondanks de resolutie om niet dit hotel nog een cent, ik at in het restaurant op de tweede avond. Gelukkig was ik niet voldaan met een onverschillige houding van de bediening en terwijl de maaltijd was te duur en de porties waren aan de kleine kant, het eten was vers gekookt en lekker.

Mijn algehele waardering is gemiddeld. Punten afgetrokken voor gebrek aan klantenservice.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde voor zaken
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Goed. . . . Ik heb de recensies gelezen van anderen . . . . koude eetzaal. . . . Ik zeg " aanscherping van " . . . voor goodnesss sake het is winter. . . . een ander slijtage laag. . . geniet van de briskness . . . in twee woorden " aanscherping van " . Het personeel was vriendelijk en efficiënt, de kamer was schoon en warm, parkeren was goed, wi-fi was goed, ontbijt, diner en roomservice waren goed, het bed was comfortabel, het tarief was zeer redelijk, de Canberra attracties waren uitstekend (bezoek het Nationaal Archief voor de Gough Whitlam verhaal. . . gewoon mooi) . . . dus Rydges in Capital Hill is nu zal mijn benchmark. . . . . Als het wordt beoordeeld als drie en een half sterren, dan zal ik om te downgraden sommige van mijn otter ratings. . . . omdat anderen ik heb dezelfde waardering zijn lang niet zo goed als deze. Bedankt voor een aangenaam verblijf.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Just take what you get I say...all rooms seemed equal to me...especially with elevators
Bekijk meer kamertips
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik reis aanzienlijk - en ik heb nog nooit zo gobsmacked over dergelijke middelmatige en slechte service. Vervelend aspecten omvatten roomservice bestelt, maar het nooit aangekomen, en vervolgens te aangegeven door personeel dat ze druk zijn en dat restaurant diners zijn een prioriteit. Mij werd verteld dat ik toch maar eten ergens anders. Ten tweede, ik was over gebracht door $ 120 door dit hotel - gelukkig checkte ik mijn eerste offerte via de prioritaire Guest Rewards site, waarin ik lid ben. Personeel lijkt, gedemotiveerde niet geslaagd, en er lijkt een focus in de keuken te verbeteren hun P&L verklaring aan de genade van gasten. Teleurstellend. Onprofessioneel. En zeer ongastvrij. Als een post script was er één mannelijke medewerker werken bij nacht bij de receptie, die was uitstekend, en moeten worden geprezen - hij zorgde ervoor dat ik kreeg een gratis maaltijd vanwege de ontoereikendheid van het keukenpersoneel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.