Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Turi Beach Resort

Kamer/suite (717)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Booking.com
US$ 78
Aanbieding bekijken
Agoda.com
US$ 78
US$ 63
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 15
US$ 78
Aanbieding bekijken
Nustay.com
Otel.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... het was het waard. We waren letterlijk 10 m van het strand. Kamer was erg mooi met een kingsize bed op dubbele matrassen....
Language Weaver
... Teguh verwelkomde ons beleefd. We zijn zo blij met onze kamer indeling bij Titra vleugel. Het was een genot om te zien...
Language Weaver
... tot de lift Riani vleugel (alleen voor Tirta vleugel) . De kamer is ruim, evenals de badkamer. Echter, het meubilair zag en...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Wasservice
Koelkast in kamer
Uitzicht op oceaan
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Alle kamervoorzieningen bekijken (16)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Dit was zeker een potje twee helften. Eerste helft echt rustig en tweede helft erg druk.
We besloten op dit resort net een week voordat we uit de UK Singapore te bezoeken. We kochten keren ferry tickets direct bij de terminal die kwam tot ca. £ 60 . Wees ervan bewust dat er een bagage-uitkering en een toeslag voor elke Kg over 40 per paar. Geen paniek hoor het werkt ongeveer 60 p per kilo.
Terug naar hotel review:
Inchecken en uitchecken waren beide uitstekend. We waren genomen door kleine busje naar de bungalow die een grote hulp was gezien, we hadden 5 koffers en 2 grote rugzakken. Personeel is erg vriendelijk en willen helpen op welke manier dat ze kunnen.
Faciliteiten: We kwamen op woensdag 2 augustus. op een bijna lege fast ferry. Er is een gratis shuttleservice naar het korte afstand ( 5 - 10 minuten) . We kozen ervoor om te upgraden naar een strand bungalow. Wow , het was het waard. We waren letterlijk 10 m van het strand. Kamer was erg mooi met een kingsize bed op dubbele matrassen. Hardhouten meubelen en een mooie badkamer en walk-in douche. Lege koelkast moet je slaan enkele drankjes voor later. Wees ervan bewust dat de kleine winkel op het terrein verkoopt zeer weinig en is echt het geval u vergeet sommige toiletartikelen etc alhoewel ze wel wat ijs - crèmes en frisdranken. Tip: Er is een grotere winkel op de jachthaven 24 die op 5 minuten lopen - wees ervan bewust dat je moet gaan langs een smalle betonnen pad met enkele secties " op palen " . Ik kreeg mijn bepalingen daar. Onthoud dat ik verdrietig kwamen we op een vroege leeg ferry ? Het resort was leeg op woensdag en donderdag en we grapte dat we hadden letterlijk de plaats voor onszelf. Veranderde alles op vrijdag als de " mede dankzij " uit Singapore kwamen. Dat gezegd hebbende, we vonden nog de service zeer goed, zelfs in een drukke ontbijtzaal. Er is één ding wat zich bewust van wat we vonden vooral vervelend, Het resort is op een " toeristische route " voor een aantal Chinese reisbureaus. Dit betekent dat elke andere dag busladingen toeristen neerstrijken op het resort. Ze stoppen om wat versnaperingen en foto's te nemen. Ik kan helemaal begrijpen waarom - de plek is prachtig, maar de bezoekers hebben er blijkbaar geen gedachte voor de " bewoners " - we voelden ons deel van de show. Mijn vrouw was gefotografeerd vele malen terwijl in het zwembad en zelfs het onderwerp van een videofilm. Ik was gevraagd om te verhuizen van mijn plek zodat iemand anders kon zitten voor een foto. . vreemd, maar waar.
Catering: Ontbijt was goed met een redelijke keuze als je bedenkt hoeveel worden ingevoerd. We hadden slechts één maaltijd in de " café " die op zijn best ok was. Japanse plaats was veel beter.
Hygiëne en algemeen onderhoud - dit is een gebied dat veel werk. Rond het zwembad, geregulariseerde platen kunnen er voor een paar uur voordat ze verwijderd - vooral tijdens de " toeristische invasie slots " delen van de concrete lopen weg kon echt wel wat aandacht hoewel om eerlijk te zijn, het werk wordt op alle tijd en dus ik denk dat ze krijgen er
zouden we hier weer - geheel , geen twijfel over.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: ask for a room near to the beach - rooms 126-13x
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Bij aankomst werden we verwelkomd met een glas koele gember drankje elke. En een vriendelijke receptie personeel vernoemd Teguh verwelkomde ons beleefd.
We zijn zo blij met onze kamer indeling bij Titra vleugel. Het was een genot om te zien mooi ingericht bloemen op het bed.
Onze kamer werd opgewaardeerd zoals we verbleven meer dan 2 nachten. De strandzicht was fantastisch! Snelle reactie van Turi Beach medewerkers. Ze zijn smiley en beleefd.
Minpuntje, er is nogal een aantal hagedissen in onze kamer en was vaak gebeten door muggen. Goede zaak Turi Beach bieden Baygon en muggenspray!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Allereerst zijn er 2 gebieden in dit hotel, Riani vleugel en Tirta vleugel. Maar ik was niet in staat om te vertellen van de website's foto die kant was Riani en Tirta. En blijkbaar Riani was ouder en verder van de Lobby en het restaurant. En de lobby is op 4 e verdieping, terwijl het strand/ restaurant is in 1 straat verdieping, maar er is geen toegang tot de lift Riani vleugel (alleen voor Tirta vleugel) .
De kamer is ruim, evenals de badkamer. Echter, het meubilair zag en nog enkele onderhoud. Het laken ziet er niet erg schoon, heeft een aantal vlekken (waarschijnlijk mosquito bloed of. . . ) en heeft een onaangename geur. De kamer waarin ik verbleef heeft een goed strand.
Er is beperkte/geen gratis shuttleservice van het hotel naar Batam plaats, en er is niets veel dat je kunt doen binnen hotel premise. De emerald zwembad water is erg vies, ik kan nauwelijks iets zien wanneer zwemmen.
Het zeewater is niet schoon en het is niet erg handig voor zwemmen, vele grote rotsen. Het heeft een mooi eiland bar die strekken tot de zee, het is mooi om te zien zonsondergang of night view. Maar helaas was het niet mooi onderhouden (ik zag een heleboel garnalen' lagerschalen op de grond aan het eind van de bar) .
We hadden onze lunch in Taming Sari binnen het hotel, en we bestelden 2 Indonesische gerechten, maar het was nogal teleurstellend. Het ontbijtbuffet was ok.
Het hotel management meer moeten doen (onderhoud en onderhoud evenals sommige pakket etc aan te trekken en zelfs klanten)
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Algemene ervaring in dit resort is goed. Schone kamer, goede faciliteiten en activiteiten.
Elke klant te betalen SGD 50 als borg en het zou terug bij het uitchecken.
Na het verlaten van het resort, besefte ik dat het personeel niet terugkeren borgsom SGD 50 voor mij.
Ik stuurde een e-mail voor hen over hoe kan ik de aanbetaling terug, ze beloofden om te controleren en weer terug naar mij binnenkort.
Maar tot nu, twee weken afgelopen, ik ben nog steeds nog ontvangt u de borg.
Ik ben verliezen van mijn geduld en vertrouwen met hen. : - (
hoop dit resort kunnen verbeteren hun check out procedure, het is belangrijk voor medewerkers om terug te keren waarborgsom tot klant. Hoe kan hen zelfs vergeten!
Niet tevreden over dit. Nu weet ik niet eens of ik terug kunt mijn borg.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Woooow, het was mijn eerste keer kwam naar Batam en ik besloten om te verblijven in Turi Beach gebaseerd op mijn vriend aan teraden. Gestart vanaf hoofdingang, ik voelde me een zeer warm onthaal van Bellman, Due check in tijd, de receptioniste was erg leuk, ik ben nog steeds haar herinnerde naam " Ms. Inka " , deed ze allemaal erg goed gedaan en passend, en met oprechte glimlach geheel. Ik dacht dat ze is één van de beste troeven voor uw bedrijf. Ik hou van de atmosfeer, restaurant, de club, zwembad en kamer. Zeer onvergetelijke vakantie voor mij! ! ! Dank u Turi Beach, op slechts keep it up uw service! ! ! ! ! Je alle Rock
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde alleen
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.