Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over het zwembad
bij Excellence Riviera Cancun

Zwembad & strand (3652)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van zwembadbeoordeling
... probleem gehad bij het vinden van een plekje bij de vele zwembaden. We wilden deze keer een ontspannende reis en vermeden...
Google
... en het Franse restaurant, evenals het ontbijtbuffet en het zwembad - pizza's aan de zijkant. We hadden een parenmassage in de...
Google
... gezellig. Tamelijk uitgestrekte tuin met verschillende zwembaden. Aan het strand was het zwembad met animatie. Daar was...
Uitgelichte zwembadvoorzieningen
Lazy river
... overal luchtmatrassen beschikbaar voor iedereen, je kan er gerust een nemen en ronddrijven in de lazy river, dat was zalig.
Privézwembaden
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Sauna
Zwembadbar
Zwembad voor volwassenen
Alle zwembadvoorzieningen bekijken (8)

Beoordelingen waarin zwembad genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Dit was ons tweede verblijf in het Excellence Riviera Cancun en alles was nog steeds geweldig!

We hadden een terras met twee verdiepingen en het was de upgrade waard! Ons privé-terras had gemakkelijk plaats voor 20 personen en we hadden een prachtig uitzicht op de oceaan! We besloten dit jaar niet te upgraden naar de Excellence Club en de service was nog steeds uitstekend. Het resort was op 85% capaciteit en we hebben nooit een probleem gehad bij het vinden van een plekje bij de vele zwembaden. We wilden deze keer een ontspannende reis en vermeden het zwembad bij de bar, het leek erop dat die plekken vrij snel vol waren.

De restaurants waren uitstekend! We hielden vooral van de tapas en het Mexicaanse restaurant. De restaurants nemen geen reserveringen aan, maar we hebben nooit een probleem gehad om een tafel te krijgen.

Dit is het perfecte resort voor een stel op zoek om weg te komen! We houden ervan dat het geen feestresort is en je kunt hier komen om te ontspannen en op te laden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik schrijf zelden beoordelingen, maar ik voelde me gedwongen om een recensie te schrijven na het bezoek van vorige week vanwege de ongelooflijke ervaring die we hadden! Het resort is zo schoon (en ik ben zo kieskeurig als het wordt met netheid!). Het terrein is zo goed onderhouden. Er waren zoveel opties voor eten, waaronder 24 uur per dag roomservice met een ongelooflijk groot menu. Terwijl we de meeste maaltijden genoten, waren de hoogtepunten voor ons Spice (Aziatische keuken - - geweldige sushi en hibachi) en het Franse restaurant, evenals het ontbijtbuffet en het zwembad - pizza's aan de zijkant. We hadden een parenmassage in de spa die absoluut geweldig was (Shout - out to Mirella and Sonia - mijn verloofde is nog steeds enthousiast over hoe onder de indruk hij was met hun handkracht).

We reizen nogal wat, en als we ergens vinden waar we van houden, gaan we terug. Ik kan met zekerheid zeggen dat we hier nog vele malen zullen terugkomen, de belangrijkste reden is de uitstekende service die we hebben ontvangen.

Schreeuw naar onze favoriete server op clubniveau - Amable - ze is echt een all-star medewerker met een geweldige persoonlijkheid, een wens om te behagen, efficiënte, snelle en vriendelijke service.

Schreeuw naar onze favoriete barman op clubniveau - MOISES - hij is een deskundige barman, efficiënt en grappig. We merkten de dagen dat Moises en AMABLE samenwerkten, onze service was superieur. Andere gasten om ons heen gaven ook commentaar over hoeveel ze genieten van het clubzwembad wanneer Moises en Amable aan het werk zijn!

DINO hielp echt elke dag perfect voor ons te maken! Of het nu ging om het schoonmaken van onze zonnebril, het opmaken van een bed voor ons op het strand, het meenemen van schone handdoeken, het aanbieden van suggesties, noem maar op - hij was er om te helpen! (Op onze tweede dag vroegen we een fan van het clubconciërge kantoor omdat we het moeilijk vinden om zonder te slapen, maar ze zeiden dat ze die niet aanbieden. Toen we het aan Dino noemden, had hij een ventilator in onze kamer in minder dan 30 minuten! ! ! )

ROSALINA in de coffeeshop was ons favoriete gezicht om elke ochtend te zien. Zo gastvrij, vriendelijk en herinnerde vanaf de eerste dag hoe we onze koffie vonden. . wat wil je nog meer? !

ERIKA in de sigarenbar was super gastvrij en deskundig.

We kunnen doorgaan. Het personeel heeft ons echt geholpen om ons verblijf zo speciaal te maken, we zullen nog vele jaren terugkomen!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Heel charmant hotel ingericht in een beetje Mexicaanse stijl, zeer gezellig. Tamelijk uitgestrekte tuin met verschillende zwembaden. Aan het strand was het zwembad met animatie. Daar was ook een bar waar 's middags altijd optredens waren met muziek, dit was erg aangenaam en de moeite. Welke activiteiten er waren gedurende de dag en avond, kon je perfect vinden in een soort van krantje dat de avond ervoor op je kamer achter gelaten werd.

Vermits wij niet van drukte houden, waren wij overdag vaak te vinden aan de "lazy river". Dit is een zwembad waar het veel rustiger was, geen animatie. Er zijn overal luchtmatrassen beschikbaar voor iedereen, je kan er gerust een nemen en ronddrijven in de lazy river, dat was zalig. Na gebruik laat je de luchtmatras gewoon achter in het water. Aan de spa, was er een apart hoekje waar wij altijd lagen, achter ons ligplaatsje waren er hangmatten beschikbaar en ook een jacuzzi die de meeste mensen niet vonden. Wij hadden die bij wijze van spreken dan ook bijna voor ons alleen en het water was lekker warm. Hier en daar staan er rekjes met handdoeken erin. Zeer gemakkelijk, na het zwemmen had je maar een andere te nemen en de natte in de containers te dumpen. Je nam zoveel handdoeken als je maar wilde en ze werden constant aangevuld gedurende de dag.

Wij hadden een prachtige kamer namelijk een junior suite met rooftop terrace waarop er een plunge pool was, die was wel vrij koud. Achteraf ben ik te weten gekomen dat ze deze konden verwarmen indien je dit wilde. De kamers waren zeer luxueus, kingsize bed met superdikke matras. Als je klein bent, had je wel een bankje nodig om in het bed te komen. (dit stond er ook) Dit was de mooiste kamer die wij al hadden in een 5 sterren resort.

Het eten was subliem, 's avonds had je keus uit verschillende à la cartes die zeer lekker waren en van hoog niveau voor een all inclusive. Je hoefde niet te reserveren en je kon gewoon ergens binnengaan. Was er geen plaats en wou je wachten, kreeg je een pieper mee, en werd je opgepiept als er een tafeltje vrij kwam.Ondertussen kon je nog ergens een aperitiefje nemen, no stress. Je kon ook gewoon een ander restaurant nemen als je liever niet wou wachten. De bediening was ook hier feilloos, zeer vriendelijk personeel! De Franse restaurant is zeer lekker, wij gingen hier ook meerdere malen alsook het Indische restaurant. Flavour Market restaurant (tapas) vonden wij de minste van allemaal, niet slecht maar zeker niet hetzelfde niveau van de andere restaurants.

De service was hier ook dik in orde. Wij kwamen 's morgens aan na een lange vlucht en ik had gemaild of de kamer klaar zou zijn. Ze beloofden van hun best te doen en na aankomst om half 10 's morgens moesten wij maar een half uurtje wachten op onze kamer, ondertussen konden wij al van alles genieten. Schitterend natuurlijk als je bedenkt dat het uur om in te checken hier pas om 15u is.

Voor iedereen die twijfelt.......niet doen, gewoon boeken, dit was een unieke vakantie.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mijn man en ik verbleven voor de tweede keer in mei in ERC. Wij vinden het belangrijk om eerlijk te zijn met het resort - er zijn veel, veel dingen die naar een uitstekende standaard worden gedaan, maar het is belangrijk om te wijzen op de dingen die niet zo goed worden gedaan. Mijn begrip van het personeel is dat ze graag willen weten wat er verbeterd kan worden om het resort beter te maken. Ik hoop dat dit iets is waar het management aan werkt en luistert naar de negatieve punten die worden gemeld. Voor een resort zo goed als ERC is het gemakkelijk om verdwaald te raken in alle goede opmerkingen en dingen te laten glijden. Voor alle duidelijkheid, we komen volgend jaar terug!
Service - Over het algemeen nog steeds een geweldige service, hoewel niet zo moeiteloos als de vorige keer dat we hier waren met een paar minpuntjes. We begrijpen dat veel personeel is vertrokken en dat er nu minder personeel op het resort werkt. We kregen ook te horen dat het management is veranderd en ze waren zeker minder zichtbaar op resort. Ik ga een aantal speciale shout-outs sturen naar de volgende personeelsleden: Neri, Oziel en Abner in het Lobster House waren dagelijks briljant, Amir in Toscana was de liefste en gaf echt om mensen die van hun avond genoten, het hele clubzwembad personeel was geweldig, maar in het bijzonder Francisco die de tijd nam om bij me in te checken omdat ik helaas ziek werd terwijl ik op vakantieoord was (niet resortgerelateerd, haast ik me toe te voegen!) Ten slotte de arts van het resort wiens naam ik niet kon krijgen - ze was super aardig, behulpzaam en belangrijker, geweldig in haar werk.
Koffie - ik hou van koffie. Naarmate ik ouder word, realiseer ik me dat ik zonder dit niet zo functioneel ben. Mijn man is een echte Engelsman en drinkt thee. Omdat thee bij het ontbijt in het buitenland 'nooit hetzelfde' is, gaat hij ook voor koffie. We waren het er beiden over eens - de koffie bij het ontbijt was verschrikkelijk, we konden het niet drinken. We gingen uiteindelijk naar Aroma om elke dag een kopje koffie te halen voor het ontbijt. De dames bij Aroma zijn briljant en de koffie fantastisch. De eerste ochtend in Lobster House vroeg mijn man om een Frappuchino of een ijskoffie (de laatste deden ze het jaar daarvoor voor hem) De ober zei dat hij niet zeker wist of hij dat kon doen, maar een paar minuten later kregen we een nieuwe ober die ons koffie en sap aanbiedt. We zeiden dat we al hadden besteld, maar vroegen om een sapje. De oorspronkelijke ober kwam nooit meer terug, dus kregen we koffie van de nieuwe ober toen hij weer langskwam.
Agave - in 2018 was de Mexicaan een van onze favoriete restaurants, dit jaar was het onze minst favoriete - de service was verschrikkelijk, de drankjes waren verschrikkelijk. Ik vroeg om een speciale Margarita omdat ik weet dat ze daar vroeger op tequila gebaseerde drankjes deden, het drankje kwam binnen twee minuten en was walgelijk. Het smaakte alsof het was genomen uit een voorgemengde batch met goedkope tequila en margarita mix. Ik vroeg om het terug te nemen en veranderde het in een mango margarita die iets beter was, maar nog steeds niet geweldig. We kregen geen aanbevelingen van de ober voor drankjes, hij kwam echt over als niet daar te willen zijn. Service was belachelijk traag; ons werd verteld dat de keuken erg druk was, wat misschien het geval was, maar het restaurant was zeker niet vol. Het eten was over het algemeen middelmatig en een duidelijke stap terug van het jaar ervoor.
Eten - veel van het eten waar we van hielden. Geweldige avond in Basmati met heerlijk eten, twee fantastische maaltijden bij Spice, heerlijk ontbijt, pepito broodjes bij de Grill zijn mijn lunchtijd - favoriet! ! We vonden een paar gerechten ook behoorlijk middelmatig. Eten is subjectief, dus dit is moeilijk te beoordelen. Ik ben geen moeilijke eter en hou van eten, maar terwijl ik ziek was, bestelde ik op een avond soep bij roomservice en het zoutgehalte maakte het oneetbaar. Om ervoor te zorgen dat ik niet gek was, controleerde mijn man het en stemde ermee in. Mijn pasta bij de Italiaan had ook een beetje teveel zout.
Tequila en Mezcal - een van de redenen waarom we terugkwamen om in het clubgedeelte te blijven, was de selectie van tequilas in de clubbar. Vorig jaar was er een geweldige selectie tot en met een ejos. Dit jaar was de a ejo-selectie teruggebracht tot slechts 1800 en Milago, die naar onze mening tequila's van lagere kwaliteit zijn. Vorig jaar hadden ze Don Julio en Herradura. Deze waren dit jaar nergens te bekennen. Meer resorts slaan nu mezcal in, Excellence loopt achter bij het aanbieden hiervan.
Bier en wijn - Bekijk alstublieft uw selectie bieren. Terwijl je ambachtelijk bier kunt halen in de sportbar en Bohemen Dark is behoorlijk mooi, zou het leuk zijn om een aantal andere Mexicaanse bieren zoals Pacifico, Vitoria of Modelo te krijgen in plaats van de Sol, Tecate en Heineken. De wijn op het resort is redelijk gemiddeld, het resort moet echt meer Mexicaanse wijn presenteren. De prijs die verschilt tussen de Chileense Maipo en de Mexicaanse wijn die in de clublounge wordt geserveerd, is erg klein. Voor het kleine beetje extra, zou het goed zijn als ERC Mexicaanse wijnen zou kunnen serveren, laten zien wat hun land goed doet. Dit zou je in staat stellen om cross-selling naar hogere end Mexicaanse wijnen te verkopen en zelfs de lokale wijnen in je winkel te verkopen als cadeau voor mensen om mee naar huis te nemen.
We verbleven de week ervoor in TRS Yucatan en gezien ERC 33% duurder was, bleef het achter op een paar gebieden, namelijk technologie (TRS bestel je roomservice via de tv, gebruik van een mobiele app) maar ik ben onder de indruk van WiFi van ERC - dat is absoluut heel goed nu. Een deel van de mixologie bij TRS was ook een stuk beter - speciale gin-cocktails in tegenstelling tot pre-mix-achtige drankjes en zelfs speciale cocktails die voor je zwembad werden geschud.
Over het algemeen houden we van ERC, ons eerste verblijf was foutloos, het tweede recente verblijf was een beetje onder wat we hadden verwacht. Ik kan echter niet genoeg benadrukken hoe mooi het ERC-personeel overal in het resort is, hoeveel ze in hun werk steken om een perfecte vakantie voor hun gasten te creëren. Ik kijk erg uit naar ons volgende bezoek, maar ik hoop dat ze rekening houden met enkele van de feedback die ze ontvangen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5e reis was geweldig. Eerste keer dat ik verblijf in het Excellence Club-gedeelte. Omdat het zeewier sommige dagen slecht kan zijn en niet zo slecht op anderen, hebben we niet veel tijd op het strand doorgebracht. Het resort werkt onvermoeibaar om het te verwijderen. En we hadden een geweldige tijd in de zwembaden en genoten van de dagelijkse activiteiten, dus we misten het strand niet zo vaak als we dachten.

Ons laatste bezoek was in juni 2017 en ik ben blij om te zeggen dat het enige gebied waarvan ik dacht dat het verbetering behoeft, drinkkwaliteit, absoluut is verbeterd. Het eten heeft ons echt weggeblazen, in termen van kwaliteit en variatie. En over het algemeen was service ook geweldig.

Ze zorgen nog steeds goed voor de faciliteiten en het terrein en het is nog steeds een prachtig resort.

We moeten Lino complimenteren met de Sol-bar, Juan de Dios bij Spice, Juan bij het Lobster House-ontbijt en Adiel, de voortreffelijke Club-conciërge die er echt voor zorgt dat we het naar onze zin hebben. Sara, de manager van de gastdiensten, heeft ons tijdens de week een paar keer gestopt om te vragen of we iets nodig hadden.

En Javier van het Entertainment-team is hilarisch en heeft me betrokken bij activiteiten die ik normaal niet zou doen.

Een ding dat ons over de Excellence Club teleurstelde was het zwembad. Na het lezen van zo veel lovende recensies over de service en voorzieningen daar, waren we enthousiast om het uit te proberen, maar het was veel kleiner en stiller dan we dachten en het was onmogelijk om een ​​plek met schaduw te krijgen tenzij je er ruim vóór 8 uur waren. Er zijn misschien 5 palapas in het hele gebied. Dus we hebben er nooit echt rondgehangen.

Al met al een geweldig verblijf! Ik kijk uit naar onze volgende reis!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2018Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.