Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hanbury Manor Marriott Hotel & Country Club

Kamer/suite (144)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... ook een gratis glas Prosecco als verjaardagstraktatie. De kamer is geweldig, het eten en de service is absoluut prachtig....
Language Weaver
... fout vinden iets tijdens ons verblijf van twee nachten. De kamer/badkamer waren schoon en vlekkeloos, de recreatieve...
Language Weaver
... toen we aankwamen na 3 . 30:00 kregen we te horen dat onze kamer niet klaar zou zijn voor nog minstens 20 minuten. De...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Open haard
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Strijkijzer
Alle kamervoorzieningen bekijken (16)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Mijn dochter en ik had 's middags thee als verjaardagstraktatie. Ik had hen verteld was mijn dochter's verjaardag en we hadden een zeer warm welkom, met een " Happy Birthday " . De koffie kwam snel samen met sandwiches, scones en veel gebak. We kregen ook een gratis glas Prosecco als verjaardagstraktatie. De kamer is geweldig, het eten en de service is absoluut prachtig. Net toen we dachten dat we klaar waren, 2 leden van het personeel kwam met een kleine cake, met een kaars, en zongen. Maakte onze dag. Mijn dochter voelde zich heel bijzonder en het was een geweldige ervaring. Zou het ten zeerste aanbevelen. Een beetje duur te doen op een regelmatige basis, maar zeker de moeite waard voor een speciale gelegenheid.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Reisde met familie
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik kan geen fout vinden iets tijdens ons verblijf van twee nachten. De kamer/badkamer waren schoon en vlekkeloos, de recreatieve voorzieningen uitstekend en het hotel en het terrein mooi en in top conditie. Het ontbijt was zeer efficiënt ondanks het feit dat veel gasten, en het eten eerste klasse als het diner was. Op de top van dat het personeel goed opgeleid en snelle en efficiënte service.
Goed gedaan voor het beheer!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het hotel en het terrein er geweldig uitzien. Helaas dat waren onze eerste positieve indrukken eindigde. Check - in vanaf 3 maar toen we aankwamen na 3 . 30:00 kregen we te horen dat onze kamer niet klaar zou zijn voor nog minstens 20 minuten. De receptioniste zei dat ze vinden ons een andere kamer te redden het wachten hoewel dit duurde waarschijnlijk langer dan 20 minuten te doen. De kamer toen we aankwamen was in de dakrand van de hotels hoofdgebouw. Het bed terwijl een beetje groter dan één, had een single hoofdeinde. Over het controleren onze boekingsbevestiging bevestigd we hadden een luxe kamer geboekt met gegarandeerd kingsize bed. De receptie om ons te verplaatsen naar een meer geschikte ruimte hoewel dit was niet in het hoofdgebouw maar in het terrein rijden. Terwijl de kamers en meubels zijn een beetje gedateerd en kon met wat liefde, de kamer en bed waren groter. We aten in de Gietijzeren Grill op de eerste avond. Nadat we te horen dat we zouden worden aangetoond dat een mooie tafel - velen waren beschikbaar op het hotelterrein, we waren geplaatst naast een scheidingswand in het midden van het restaurant met geen mooi uitzicht. Nogmaals, een verzoek om te verhuizen en een mooier tafel toegewezen. Het eten was prima, niets bijzonders. We hadden een lamshamburger £ 14 . 50 en krab Linguini (£ 16 denk ik) . Maar de wijnkaart als ongelooflijk. Het is duidelijk dat ze het gevoel dat ze kunnen voorwaarde exorbitante kosten naar een vast publiek. Een fles Chapel Down wijn die kost £ 10 - 12 in onze plaatselijke supermarkt was £ 47 . Onze £ 26 keuze was erg slecht. Na het diner gingen we naar de cocktail bar voor een slaapmutsje. We gingen zitten en vroeg voor 2 glazen rode wijn, alleen te horen dat de cocktail bar was gesloten in iets meer dan een half uur om 10 uur en we zouden moeten verhuizen naar de lounge. We zijn verhuisd en vervolgens dezelfde ober kwam naar ons alsof hij nooit zou gezien ons vóór en vroegen of we zouden zorg voor een drankje. Wanneer het laden van een 15 % servicekosten op alle eten en drinken in het hotel, je zou zeker beter verwachten. Het ontbijt was een buffet-affaire. Het eten zag er ok, maar de koffie was verschrikkelijk. We nooit last met het weer en aten ontbijt en diner. De genadeslag kwam toen het uitchecken en sommige onverklaarde kosten bleek op onze rekening. We waren eerst te horen dat ze ter dekking van de upgrade op onze verandering van de kamers. Toen we betwistte dit niet als van onze doen, de receptioniste zou niet verschansen op de kosten. Na bemiddelingskosten heeft ze eindelijk opgehaald de manager, die liet ons wachten voor een aanzienlijke tijd terwijl ze gingen onderzoeken. Zij uiteindelijk kwam terug en vertelde dat de toeslag was te wijten aan een verandering in hun hond beleid 3 weken geleden en vervolgens zouden we moeten betalen voor het hogere hond nu in werking. Ze zei we moeten zijn geweest bij aankomst werd ons verteld - in. Grappig genoeg was ze de persoon die ons incheckte en had bevestigd onze kamer was volledig pre - betaald. Voor een hotel dat u nauwelijks een bed, de toename van hond ter dekking van extra schoonmaak van de kamers was lachwekkend. Na veel discussie, maar we hebben niet de extra kosten maar het feit dat het hotel gewoon dacht dat ze konden met deze liet een zeer bittere smaak na 3 dagen vrij slechte service. Zou nooit meer terugkeren.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: apparently none of the rooms in the main hotel have kingsize beds
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mooi terrein en zwembad. Kamer waar we verbleven was gedateerd . Gevraagd om een kamer met uitzicht en kregen een bakstenen muur. 3 van ons gezamenlijk maar slechts 2 van alles. Betaald voor late check out & onze kaarten stopte met werken om 12 . Er werd mij verteld door de receptie personeel dat het gebeurt - geen verontschuldiging. Eten echt leuk in gietijzer restaurant. Hebben geklaagd en kreeg een gratis upgrade volgende keer maar zou kosten opnieuw te verblijven dus waarschijnlijk niet. Jammer dat het was in een mooie setting
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hanbury Manor heeft alles wat je nodig hebt, ideaal voor stelletjes en ook voor familie's.
We hebben verbleven in Hanbury Manor voor meer dan 10 jaar en de kamer die we werd opgewaardeerd was ook onze favoriete (gelegen op de 2 e verdieping van het hoofdgebouw) .
De locatie is geweldig, makkelijk te bereiken en met een korte rit in de binnenstad van Eindhoven of zelfs Hartford, met veel leuke restaurants, hoewel je zou niet weggaan Hanbury!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: We were kindly upgraded to a magnificent room the main house 2nd floor.. Great room with stunning...
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.