Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hotel Kumpeli Spa

Kamer/suite (18)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... het personeel was erg behulpzaam en we bereiken onze kamer gemakkelijk. Bescheiden omvang kamer op de parkeerplaats...
Language Weaver
Dit is een landelijk hotel aan de oevers van de meren. Mijn kamer was ruim genoeg en schoon, maar het bed was klein. De spa was...
Language Weaver
... ontbijt borden worden gemaakt aan de mini-bar in de kamer, dus mensen niet te verlaten zonder ontbijt nodig hadden....
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Privéstranden
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Alle kamervoorzieningen bekijken (19)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Bleef een nacht met zeer late aankomst. Ondanks de receptie gesloten op dat moment, het personeel was erg behulpzaam en we bereiken onze kamer gemakkelijk. Bescheiden omvang kamer op de parkeerplaats kant van het gebouw, schoon en functioneel. Fatsoenlijk ontbijt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Quiet area of a small town
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een landelijk hotel aan de oevers van de meren.
Mijn kamer was ruim genoeg en schoon, maar het bed was klein.
De spa was goed ingedeeld en zeer schoon
ontbijtbuffet was een beetje beperkt, maar OK, ik zag geen personeel

kortom een redelijke keuze
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2017Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven in het hotel voor een familiebijeenkomst. We hadden een eigen kabinet voor het evenement en regelde het hotel een uitstekend diner buffet boekten.

Onderdeel van de groep moesten vertrekken vroeg de volgende dag, voordat het ontbijtbuffet begonnen. De receptie vriendelijk ontbijt borden worden gemaakt aan de mini-bar in de kamer, dus mensen niet te verlaten zonder ontbijt nodig hadden. Het ontbijtbuffet had een mooie selectie van verschillende soorten eten.

De kamers waren schoon en onze kamer had een prachtig uitzicht op het meer. Helaas was het weer heel regenachtig, maar ik weet zeker dat het uitzicht wordt zelfs meer prachtige zomer of wanneer er sneeuw en ijs.

Mijn kinderen vonden het kleine spa. De spa heeft een zwembad, jacuzzi en verschillende sauna's. Vooral het stoombad heeft een heerlijke sfeer en er is een prachtig uitzicht op het meer vanaf de jacuzzi. Er zijn tevens spabehandelingen beschikbaar, maar helaas hebben we niet de tijd voor hen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2015Reistype: Reisde met familie
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het opvallende kenmerk van dit hotel is de locatie. Het is aan de rand van een meer met prachtig uitzicht op het water en een grote brug in de verte. Het uitzicht vanuit de ontbijtzaal/restaurant is prachtig. We verbleven hier een paar jaar geleden en merkten dat het gebied bij de receptie onlangs is gerenoveerd. Er was een probleem met onze reservering bij aankomst, maar dit werd snel opgelost. We kregen een zeer mooie kamer met een balkon en een prachtig uitzicht op het meer. Het had een tweepersoonsbed en leek recent te zijn gerenoveerd met een moderne badkamer. Het is misschien een deluxe kamer hoewel we voor een standaard kamer betaald.Het ontbijt was aanvaardbaar met een klein aanbod van warme en koude gerechten. We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant als we een auto en reisden naar het centrum van de stad voor een maaltijd hadden. De kamers die uitkijken op de parkeerplaats zou niet zo aangenaam.
We hadden een zeer aangenaam verblijf hier en zouden zeker weer komen op voorwaarde dat we een kamer met uitzicht op het meer. We hebben geen gebruik gemaakt van het spa-gedeelte van het hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2013Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Ask for a room with a view of the lake
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Spijt me om te zeggen, maar de nieuwe spa en het oude hotel zijn van twee verschillende werelden! De spa was leuk en stijlvol, maar het verblijf in het hotel verpestte de ervaring. Het bijna als dit leek zou twee muziekruimten worden en gerund door twee verschillende eigenaren gemanaged. Het hotel lijkt meer een motel, hoewel de prijs zo hoog als in een luxe spa hotel was.
We verbleven een nacht in eind januari en het was zeker laagseizoen en het meeste van het hotel was leeg. Toch kregen we een slechtste kamer ooit met erg lelijke uitzicht op de parkeerplaats. Dus, tenzij u voor superior betaalt, verwacht geen Lake-side kamer.
De kamer had een zeer oud en versleten uit interieur en het was in feite erg vies. De badkamer was het ergst met plastic vloeren in jaren '70 kleuren en donkere schimmel in de douche. De minibar was verwijderd ( er was een automaat geacht voor koude drankjes in de hal, maar het was, surprise, surprise kapot. Twee frisdrank uit de bar kosten bijna 10 euro), de stoel hadden zichtbare vlekken en de afstandsbediening was vettig. Het hotel boek advertenties op pre-kerstfeestjes in eind januari en enige informatie in het boek was gedateerd.
De service in het hotel deed me denken aan een hotel school. Zodra we binnenkwamen de spa we erachter kwamen dat u munten voor de kluisjes nodig, zodat we naar de kamer om naar moesten terugkeren. De spa was leuk, maar kleine details verwend het een beetje, zoals het feit dat warme en koude walking zwembaden noch warm noch koud maar soort lauw.
Een vriend had uw reisgegevens door ons niet om te dineren in het hotel. Goed, we hebben, zoals wandelen diverse kms naar de stad tijdens een sneeuwstorm had geen beroep ingesteld.een grote fout. Ik ben niet bijzonder kieskeurig, maar het eten was nog erger dan in een tankstation cafetaria. Ik bestelde Devil's kip met risotto en kreeg uiteraard bevroren eten opgewarmd in een magnetron. "Het appartement was devil's chicen" ( 19 euro) vlakte kip met industrieel gemaakte zoete chili souce. De "risotto" was eigenlijk gewoon risella - duidelijke gekookt rijst, niet andere incredients toegevoegd. We klaagden bij de ober, maar zij uitgelegd dat de "chef-kok" had geantwoord dat de risotto "volgens de instructies maakte was". Ten eerste, ik serioudly twijfel dat er was een chef-kok, ten tweede, ik weet zeker dat de rijst was volgens de instructies in het kluisje gekookte. Dit echter, maakt het niet een risotto. Ik was verrast dat we waren geen restitutie gegeven of zelfs gratis kopje koffie. Ik heb net ingecheckt het menu en merkten dat ze hebben gelukkig het menu veranderde naar behoren "plantaardige rijst" in plaats van risotto.
Het beste was nog komen. We keerden terug naar onze kamer en waren bereid om te gaan slapen. Helaas mijn man had de lichtschakelaar en bijna kreeg een elektrische schok. Alle elektriciteit en verlichting in de kamer ( en in feite het gehele vleugel) waren. De receptie gaf ons een andere kamer naast de deur, maar kleedkamers en verzamelen onze spullen in donker om 1 uur in de nacht niet bepaald mijn verwachtingen van een hotelkamer dat we 130 euro in een kleine stad buiten het seizoen betaald ontmoeten. We zouden zijn uitgegaan van een betere kamer hebben en een tegoedbon voor dit, maar de nieuwe kamer zo slecht als de oorspronkelijke was. De schimmel kwestie is ook gebleken en geen wonder problemen met elektriciteit - de lamp in de nieuwe kamer was wierdly met een regelmatige rompslomp gerepareerd. Niet erg veilig. We kregen een restitutie van 9 euro wanneer uitcheckten, maar het was nog steeds duidelijk te duur voor wat het was.
Slechts een tip: voor dezelfde prijs betaalt u voor Kumpeli hotel standaard ( meer economy) kamer, zult u een luxe hotel in Helsinki of een kamer in een degelijke spa hotel zoals Långvik in woubrugee. Kan niet geloven dat een dergelijke hotel is nog steeds weerkeert. Een meerderheid van spa guest leek dag-bezoekers, een nauwgezette en raadden strategie. Ga voor de spa als je in de stad bent, maar ergens anders verblijven, zoals Scandic Vierumäki. Dineren in Kettu en Kana in Dordrecht stadscentrum en vergeet de restaurant in Kumpeli.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2013Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12