Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Mercure Hotel Kamen Unna

Kamer/suite (30)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
In tegenstelling tot vorig jaar hadden we nu een nette hoek kamer. Groot en schoon. Kleine zithoek in de hoek op een tafelblad...
... personeel was zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. Onze kamer was groot en rustig. De locatie was goed, op een shopping...
Language Weaver
... We hadden niet, en ik liet haar de bevestiging voor 1 kamer, 2 personen. Ze zei " Ik ben sorry maar dat is niet het...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Wifi
Vriendelijke ontvangst en weer een mooie schone kamer met goede bedden, gratis WiFi op de kamer.
Suites
Schoonmaakservice
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Alle kamervoorzieningen bekijken (11)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
In tegenstelling tot vorig jaar hadden we nu een nette hoek kamer. Groot en schoon. Kleine zithoek in de hoek op een tafelblad kon het televisie toestel helemaal rond draaien zodat je vanuit de zithoek of vanuit bed kon kijken. Wel was het erg koud op de kamer en was er geen extra dekbed in de kast. Jammer! Nette badkamer met bad waarin je ook moet douchen, wat best lastig is. Verder in ochtend prima ontbijt met lekker assortiment. En... Goede koffie. Al met al, wel verwarming aan, goed hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2017Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Corinna C, Manager bij Mercure Hotel Kamen Unna
Gereageerd op 21 dec. 2017
Geachte Wilma, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Hotel Kamen Unna erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige en wens jou en je familie een vrolijk kerstfeest. Hoogachtend directeur van het hiotel,
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
Verbleef hier voor twee nachten. Het hotel personeel was zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. Onze kamer was groot en rustig.

De locatie was goed, op een shopping landgoed met McDonald's, Burger King en KFC omgeving, ook is er een IKEA direct naast het hotel.

Dus nu voor de voors en tegens.

Pluspunten:
Goede locatie
Vriendelijk personeel, opgeslagen eten voor mij overnachten
vrij kamer
goede douche
comfortabele bedden
gratis veilige parkeergelegenheid

Nadelen:
De koffiemachine (Tassimo) maakte vreselijke koffie, net stick een waterkoker!
De handdoeken waren afgesleten, aan herziening toe zijn, serieus hadden ze gaten erin.

Kortom ik vond dit hotel en personeel en zou weer, oh ook de bar is gesloten op zondag.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: One to the side of the hotel by the trees
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We zijn aangekomen bij bijna middernacht te horen we hadden twee kamers geboekt. We hadden niet, en ik liet haar de bevestiging voor 1 kamer, 2 personen. Ze zei " Ik ben sorry maar dat is niet het bewijs van wat u geboekt " ? ? Zij bleef maar zeggen dat ik moet vergeten om afdrukken van de bevestiging voor de tweede kamer! Ik zei dat we geboekt hadden slechts één kamer. De tweede " boekten " kamer, hoewel in onze naam niet over een credit card aangesloten.
Goed hallo Accor u niet toelaten om een kamer te boeken zonder creditcard. Ze was bereid om te pleiten de hele nacht over dit, maar uiteindelijk gaf.
Onze 'Privilege'-kamer was erg donker en klein. Een kleine kast met vier kleerhangertjes. Geen laden. Geen kluis. De badkamer was nog kleinere, met geen ruimte voor toiletartikelen en geen ruimte om te draaien.
Het was niet echt AC, slechts een zeer luid, sqeaky ventilator. Er was een stoel, voor twee personen. Een paar slippers voor twee personen? De handdoeken zijn oud en grijs. Het beddengoed niet veranderen in vijf dagen. Kijk niet voor de " luxe " toiletartikelen geadverteerd.
Een koffiepad voor twee personen per 24 uur. Als je meer wilt moet je ze te kopen!
Wi - Fi is zeer slecht.
Toen we incheckten kregen we een kamer kaart die heel duidelijk gezegd we konden restaurant en bar facturen naar onze kamer.
We gingen naar de bar één dag , te horen we konden niet een drankje tenzij we contant te worden betaald? ? Bleek dat we de kaart, maar nee, alleen contant. Als u geen contant geld, geen drankjes!
Zeer op zijn zachtst gezegd vreemd.
Ontbijt was erg slecht. Hoe kan dit een vier sterren hotel?
Op zondag is de bakkerij producten waren allemaal erg muf.
De vriendelijkste medewerkers die we tegenkwamen waren het schoonmaakpersoneel.
Geen manier zou ik ooit weer in een Mercure hotel op basis van deze ervaring.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2017Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De kamer en badkamer zijn mooi en heeft veel ruimte.
Jammer tha airco werkte niet, en wanneer je het raam open was er een vreemde geur alsof het hotel was gelegen in een moeras.

Er zijn veel fast food restaurants gesloten se door, maar als je wat goed gevoed, je moet gaan in de stad.

Het bed was comfortabel en de douches zijn goed.

Het personeel is vriendelijk en er is een leuke sfeer in de kamers en faciliteiten.

Er is geen gratis internet die kunnen worden gebruikt, het was te traag.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2017Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
.vriendelijke ontvangst mooie kamer
goed ontbijt dus niets om over te klagen nou ja vlak bij de snelweg dus met ramen open slapen kan je vergeten gelegen to de ikea en nog meer winkels dortmund is 25 km dus met de auto goed te doen
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2016Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Corinna C, Manager bij Mercure Hotel Kamen Unna
Gereageerd op 26 dec. 2016
Geachte Koenlien, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Hotel Kamen Unna erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige u een gelukkig Nieuwjaar 2017. Hoogachtend hotel manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.