Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Mandarin Oriental, Lago di Como

Kamer/suite (30)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... overgenomen). Internet is echter niet gratis voor hotelgasten, ongeacht hoeveel u voor uw kamer betaalt. Onaanvaardbaar.
Google
... aan het werken was. De kamers: We werden naar onze kamer gebracht, die een vijf minuten lopen bergopwaarts naar een...
Google
... Hoe is het mogelijk dat je met een vijfsterrenhotel van een kamer op de tweede verdieping naar beneden reist om je eten als...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Bureau
Wasservice
Telefoon
Sofa
Alle kamervoorzieningen bekijken (35)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Zeer mooi hotel, prachtige ligging direct aan het meer. Is pas een paar maanden MO geweest (ze hebben het hotel onlangs overgenomen).
Internet is echter niet gratis voor hotelgasten, ongeacht hoeveel u voor uw kamer betaalt. Onaanvaardbaar.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een recensie van het onlangs geopende Mandarin Oriental in Como. Ongeveer zes weken geleden namen ze het CastaDiva Hotel over en rebrandden het om als Mandarin Oriental.

Mijn verloofde en ik waren enthousiast over het doorbrengen van het weekend hier als we zijn geweest naar een paar verschillende Mandarin eigenschappen en vonden ze fantastisch.

We landden in Milaan om middernacht en besloten om zelf een chauffeur naar het hotel te boeken (€ 100 versus Mandarin € 180). We kwamen aan bij het hotel en wachtten 40 minuten op iemand (iemand) die ons kon inchecken. Het leek alsof niemand ons verwachtte of na middernacht aan het werken was.

De kamers:

We werden naar onze kamer gebracht, die een vijf minuten lopen bergopwaarts naar een apart gebouw was. De kamer leek serieus gedateerd. Schoon genoeg, maar er is al twintig jaar geen renovatie of nieuw meubilair in gestoken. Oude houten tafels en oude sanitair. Het terras was niet overdekt, wat betekende dat al het meubilair buiten doorweekt was. Houd er rekening mee dat deze kamer een tarief heeft vanaf € 2100 per nacht

Ontbijt:

Vanwege de late aankomst, hebben we besloten om de eerste ochtend op de kamer te ontbijten. Het kwam 20 minuten te vroeg aan, en oneetbaar. Ik denk dat vanwege hoe ver het ontbijtrestaurant van de kamer was, het eten ijskoud aankwam (omeletten en gepocheerde eieren). Omdat we het ontbijt om 1030 bestelden, was het buffet gesloten, dus we waren niet in staat om te eten in het hotel. We belden conciërge en ze vertelden ons om 15 minuten lopen naar het volgende hotel op een weg die geen trottoir had, en heel weinig andere instructies. Was 110 € voor het walgelijke ontbijt in rekening gebracht. (let op: de f & be manager stuurde ons een fles van € 10 prosecco om zich te verontschuldigen.)

De tweede dag gingen we naar het ontbijtbuffet van het hotel en we kregen te horen dat het te druk was, dus we moesten naar boven naar een tweede kamer, waar we een trap op en neer moesten gaan als we voedsel van de buffet. We plaatsten een bestelling die na 40 minuten kwam.

Het zwembad:
Prachtig overdekt zwembad, zeer ontspannend en goede diensten. Verwarmd zwembad was erg leuk, bubbelbad niet te warm, en sauna's en stoombad erg leuk.

Dinerreserveringen / persoonlijke behandeling:

Ik probeerde het diner op een avond te regelen en belde de conciërge of de receptie om met iemand te praten. Zesmaal gebeld, elke keer dat hij rinkelde, en dan ging iemand ophangen. Na de zevende poging ging ik naar de receptioniste die me vertelde dat ze bezig waren, zodat ze de telefoon ophing telkens wanneer iemand belde in plaats van op te halen en te vertellen dat het druk was en ze terug zouden bellen. Ik heb mijn persoonlijke nummer gegeven om deze lompheid te bespreken en werd nooit gebeld.

Het hotel is serieus onderbezet, en was geen hulp om ons rond het pand te laten zien, vertel ons waar dingen waren, of bieden een soort van advies over het meer, de omliggende gebieden, of het boeken van een boottocht of een andere bezichtiging.

Ik zou dit hotel niet aanraden aan iedereen. Onderbezet oud hotel dat enkele logo's en branding heeft veranderd in Mandarin Oriental en profiteert van het aas en overstappen waar mensen een hoge kwaliteit van service en ervaring verwachten en in plaats daarvan een hotelervaring met twee sterren hebben.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
we zijn hier recent gebleven en waren niet onder de indruk. Hoe is het mogelijk dat je met een vijfsterrenhotel van een kamer op de tweede verdieping naar beneden reist om je eten als ontbijt op te halen? De hoofdrestaurantruimte is klein en niet alle mensen kunnen daar blijven. De goede oplossing is om een buffet te maken, in plaats daarvan moet je de trap op en af gaan met je borden vol voedsel. Ik ben geen Engels en probeer me verstaanbaar te maken, maar het personeel heeft een basiskennis van elke taal (slecht Engels, slecht Duits, slecht Frans). Als je slechte dingen eet en niet buiten kunt eten, moet je ervoor zorgen dat je ruimte hebt voor iedereen binnen, niet dat je een paar mensen naar boven brengt zonder buffet en bevoorrechte mensen beneden met een buffet. Eten is ook erg slecht, het Aire restaurant is niet wat het wordt geadverteerd. organisatie is in het algemeen zo en zo, wachttijd voor de service is zo lang voor alles, verwacht nooit dat dingen onmiddellijk worden gedaan of zelfs binnen 10 minuten. Werknemers hier hebben veel training nodig voordat het een echt mandarijn-oosterling kan worden. De plek is betoverend, de locatie is top en ook het meubilair is leuk. Boottocht van het meer is ook goed, maar dure en leuke restaurants in de omgeving ook.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met familie
Kamertip: try to get rooms in the main villa so room service does not take 45 minutes
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Wanneer u één mandarijnverblijf boekt, verwacht u dat het hotel uw verwachting overtreft. Dat is niet gebeurd. De plaats en de omgeving zijn prachtig, maar dit personeel heeft nog een lange weg te gaan om de verwachte service van een hotel als dit te evenaren. Ze zijn onervaren, niet comfortabel met de Engelse taal en de meesten van hen lijken voor het eerst in een luxe hotel te werken. Ze kondigen tea tea-moment aan maar er worden geen cake of koekjes of sandwich geserveerd. Alleen de thee, niets anders. Als je om scones vraagt, hebben ze geen idee wat ze zijn? Voor het ontbijt gaven ze ons een tafel in een andere kamer, en om eten te halen moesten we naar beneden naar een andere kamer en ons eten terugbrengen naar de eerste verdieping omdat er geen eten was in onze kamer. Het is niet te geloven. De kamer is erg comfortabel maar we hebben gemerkt dat sommige decorstukken niet overeenkomen. Het lijkt erop dat ze wat dingen van het previewhotel hergebruiken en wat nieuwe dingen toevoegen. Aan het einde is het goed, maar een mandarijn zou zoveel meer moeten zijn over glamour en decor. De inrichting van het hoofdgebouw is erg leuk.
De laatste teleurstelling is het verfijnde restaurant "L 'aria". De producten zijn goed in kwaliteit, maar de chef weet niet hoe hij smaakstoffen moet combineren. Zeer duur en niet zo goede maaltijd. . helemaal niet. . en de service? ! Ongetraind opnieuw. . .
Zo. . een high potential hotel, maar veel werk te doen. . .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit prachtige resort is een must-see, de spa is zo geweldig! ! ! ! ! We verbleven in de presidentiële suite met uitzicht op het Comomeer en ir was geweldig! Niet ver van het centrum en een korte rit naar Bellagio. Zeker het geld waard, geweldige service.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12