Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Chalet Philibert

Kamer/suite (12)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... en de jacuzzi, maar wenste dat het eerder was geopend. Kamer, hoewel vrij klein was perfect en zeer schoon. Ideale...
Google
... worden gebroken. We hadden geluk met de grootte van onze kamer, maar zou aanraden om naar de plattegrond te kijken bij het...
Google
Kleine kamer maar voldoende. Leuk om de sauna, jacuzzi en het zwembad te hebben na actieve dagen. Locatie goed, niet te ver om...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Bubbelbad
Schoonmaakservice
Haardroger
Wasservice
Telefoon
Internet
Rolstoeltoegang
Bruidssuite
Uitzicht op bergen
Wifi
Alle kamervoorzieningen bekijken (19)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Heerlijk verblijf gehad in hotel Philibert. Het personeel was erg behulpzaam en attent. Eten was heerlijk en overvloedig.
Hield van het zwembad en de jacuzzi, maar wenste dat het eerder was geopend.
Kamer, hoewel vrij klein was perfect en zeer schoon.
Ideale locatie in Morzine om te skiën en gezelligheid.
We komen zeker terug
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2020Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ons verblijf in Philibert was prima voor wat het was, helaas het seizoen voorafgaand aan een chalet in Neilson te hebben verbleven was het een beetje een teleurstelling als het ging om de kleine gebaren.

Het personeel was aardig en deed hun best, vooral als het ging om geannuleerde vluchten die chaos veroorzaakten. Maar een beetje meer initiatief zou op sommige gebieden nuttig zijn geweest. Het licht in de kofferruimte ging halverwege de week uit en was niet gerepareerd, onze badkamerdeur zou niet goed sluiten (wat ons eigenlijk niets uitmaakte, maar anderen), de kraan lekte, de sauna-ventilatie brak halverwege de week af en bleef gebroken. Alle dingen waarvan ik zeker weet dat ze niet lang zullen worden gebroken.

We hadden geluk met de grootte van onze kamer, maar zou aanraden om naar de plattegrond te kijken bij het boeken en een specifieke kamer aanvragen. We weten dat andere gasten niet zo gelukkig waren maar snel werden verplaatst, wat geweldig is.

Als vegetariër hield ik persoonlijk niet van het eten, maar ik weet dat andere gasten dat wel deden, maar ze vonden het een beetje flauw. Je zult echter geen honger lijden met 5 gangen! We hebben er de meeste dagen moeite mee gedaan. Er is een leuke kleine bar die goed is voor een praatje met andere gasten, en de bushaltes zijn net op de weg naar de stad en naar Avoriaz - Prodains.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kleine kamer maar voldoende. Leuk om de sauna, jacuzzi en het zwembad te hebben na actieve dagen. Locatie goed, niet te ver om te lopen naar de stad en bushaltes naar Morzine stad en Avoriaz net om de hoek. Dit is allemaal eerder vermeld en verandert niet van seizoen tot seizoen.

Het personeel verandert echter meestal met het seizoen en ik sluit me aan bij de punten van andere recente beoordelingen dit seizoen. Eten was goed, maar helaas een paar keer teleurgesteld voornamelijk vanwege te gaar. Het personeel was vriendelijk en probeerde hard, was ongeorganiseerd en over het algemeen slecht opgeleid voor service. Het ergste van alles werd gewekt door het lawaai van het nachtpersoneel, dat de gemeenschappelijke ruimtes midden in de nacht opruimde. Dit is een probleem dat mensen op hogere verdiepingen niet hebben, maar waar rekening mee moet worden gehouden als gasten op de begane grond zijn (de kamerprijs is niet minder). Het personeel lijkt jong en onervaren, maar met een behoorlijke training en management kan zo veel worden verbeterd. Ik verwachtte beter van een Alpine Elements-vakantie.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2020
Kamertip: Avoid the ground floor due to night staff cleaning
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel enigszins gedateerd en kamers niet groot, hoewel perfect passend tenzij u voorstelt om de dagen in uw kamer door te brengen. Personeel was zeer behulpzaam, vooral de chef-kok, Sara, die een speciale inspanning leverde om elke ochtend voedselkeuzes met de familie te bespreken. Eten was geweldig - niet weelderig maar van goede kwaliteit en over het algemeen gezond. Uitstekende kinder- en vegetarische opties ook.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Het is nu 4 jaar geleden dat ik op een bergsnowboard was en de laatste keer ook met igoski / Alpine Elements.

IgoSki - Reserveren is heel eenvoudig en je krijgt de vorige week een telefoontje van je vertegenwoordiger om te controleren of alles in orde is. Heel vroeg vliegen op zondagochtend en laat terug woensdag betekent echt dat je het meeste haalt uit je tijd op de bergen.

Overdracht - Helaas was dit een beetje chaotisch omdat we naar het verkeerde gedeelte van de luchthaven van Genève werden gestuurd om te wachten om opgehaald te worden (en we waren niet de enige). Dus toen we werden gevonden, gaf iedereen in onze coach ons kwaad voor de vertraging. De coach was ook ondraaglijk heet.

Hotel - Chalet Philibert is prachtig! Elk van de kamers is door een functie in plaats van een nummer genoemd en hoewel onze slaapkamer niet groot was, was het schoon en comfortabel. De badkamer was echter enorm in vergelijking. Hoewel we de eerste dag (vanwege een enorme sneeuwval) niet op ons balkon konden komen, zorgde Alex ervoor dat het zo snel mogelijk werd gewist. Er is een opslagruimte voor apparatuur en schoenen in de kelder en een verwarmd buitenbad plus een binnensauna en een jacuzzi.

Locatie - de skibussen stoppen heel dichtbij en je kunt ze gebruiken om zowel de Pleney-lift te bereiken als naar Avoriaz. Het vinden van je weg naar de stad is de eerste keer lastig aangezien er een kortere weg is, dus zorg ervoor dat je naar de receptie vraagt bij de receptie!

Medewerkers - Het Alpine Elements-team werkt heel hard. Onze vertegenwoordiger was persoonlijk aanwezig en beschikbaar via sms en hij loste lessen op korte termijn op zonder enige moeite. Alle wachtende / bar personeel was erg vriendelijk en de hotel manager leek oprecht willen dat je geniet van je verblijf.

Eten - helaas was dit het enige teleurstellende gebied hoewel er gratis warme drankjes beschikbaar zijn de hele tijd! Ik ben me ervan bewust dat de menu's voor het seizoen en voedsel worden voorbereid dat aan strikte kostenrichtlijnen wordt voorbereid. Dus terwijl een poging tot luxe (5 -gangen maaltijden) is er waren slechts enkele gangen ik echt vond (vegetarische tartiflette en lemon taart). De gekruide pompoensoep was bijvoorbeeld vreselijk. Ontbijten waren erg basic en dit was de enige ski-plek waar ik heb verbleven waar de Franse stokken niet vers leken.

Dus, zou ik opnieuw in Chalet Philibert verblijven? Ja zeker. . . het hotel en de locatie wogen mijn problemen met het eten.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.