Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Huilo Huilo Montana Magica Lodge

Kamer/suite (12)
3 personen bekijken dit hotel
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 221
Hotels.comUS$ 221
Orbitz.comUS$ 221
TravelocityUS$ 221
Hotwire.comUS$ 221
ZenHotels.comUS$ 268
Bovenstaande prijzen worden aangeboden door partners voor één kamer met variabele bezettingsregels zoals verstrekt door de gelegenheid en bevatten niet alle belastingen en toeslagen. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... hun lokale handwerk, en een goede lokale partner. De kamer was mooi, het personeel was heerlijk, en de omgeving is...
Language Weaver
... de prachtige melkweg. Anyway nacht die we hadden een leuke kamer. Echt rustiek, enige kleine problemen zoals het warm/koud...
Language Weaver
... gedecoreerd. Via een spiraaltrap naar boven. De luxe slaapkamer is echter niet erg royaal en het uitzicht is bijna niets,...
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Hot tub
Schoonmaakservice
Haardroger
Wasservice
Telefoon
Bagageopslag
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Rookvrije kamers
Alle kamervoorzieningen bekijken (11)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Hoewel een beetje verleden's prime, dit was de meest unieke hotel dat ik ooit heb verbleven! Er is een hele complex van hotels, restaurants, lounges, open haarden, wandelpaden en zelfs een microbrouwerij. Het eten op het terrein is een beetje prijzig, maar ze waren erg leuk om aan mijn vegetarische man tegen een korting op het buffet. Veel medewerkers voor u klaar om u te helpen met excursies en activiteiten suggesties. Ze werken met de lokale gemeenschappen te huur hun jeugd, verkopen hun lokale handwerk, en een goede lokale partner. De kamer was mooi, het personeel was heerlijk, en de omgeving is prachtig, dat maakte het lekkend dak, afgesloten balkons, en beperkte toegang - die zou ook zijn want we waren er buiten het seizoen. Ik zou niet terug gaan, maar ik ben blij dat ik ging!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2016Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Ik stervende was er heen te gaan want ik zag het op Pinterest , mijn echtgenoot gevonden en geboekt voor ons op onze reis naar Chili. Wandelen de deuren het was alsof pixies was gegaan en de plaats. Het was zo schattig!! Ik heb nog nooit zoiets gezien. Omdat we in het laagseizoen was veel rustiger, die ik vond, de receptioniste was een echte sweety, geen echte Engelse (hoewel ze was learning) ze zag hoe opgewonden ik was en vertelde mijn echtgenoot dat zij niet had gezien iedereen zo enthousiast als een klein kind mijn ogen verlicht. we verbleven een nacht in Montana en de andere nacht in de verbindingsplaatjes hotel, we zaten in het executive suite de volgende nacht die was zó mooi! We boven de bomen en kon zien de prachtige melkweg. Anyway nacht die we hadden een leuke kamer. Echt rustiek, enige kleine problemen zoals het warm/koud water in de douche, we gingen naar de bar en had hapjes en de huilo huilo cocktail! Yum! De ceviche is de beste die ik heb gehad. Dus de volgende dag gingen we voor het bos lopen, zo mooi. Dan wilden we gebruik maken van de spa, het was niet geweldig, het werd onderhouden zodat we stoorde, maar niet zozeer omdat we gingen naar termijn als geometrica die was ongelooflijk. Terug kwam, had de heerlijk buffet diner en naar bed voor een goede nachtrust! De receptioniste naam is Joanie (misschien Onjuiste spelling) maar ze de beste! Knuffel haar! Ik heb!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2016Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Het complex heeft drie hotels. De Montagna Magica Lodge, de Northofagus Hotel & Spa, en de Nawelpi Lodge. Deze beoordeling gaat over Montagna Magica met de waterval buiten over het gebouw.
Alles binnen is van hout gemaakt of betimmerd met natuurlijke stukken stammen en planken en takken decoraties, geweldig. Alsof je in een sprookjes gebouw komt. De kamers in de toren zijn net Hobbit holen, ook alles met hout in natuurlijke vormen gedecoreerd. Via een spiraaltrap naar boven.
De luxe slaapkamer is echter niet erg royaal en het uitzicht is bijna niets, want een raampje is van melkglas en het andere kijkgat keek uit op een dak ernaast. Dit is zo vanwege die waterval natuurlijk.
De kluis was erg leuk weggewerkt, maar ook de badkamer was krap.
Helaas werkte de wastafel niet, ontbraken er lampen en andere details. Het kon niet snel gerepareerd worden. Een andere kamer was niet beschikbaar in dit hotel omdat het hoogseizoen was, tenzij we meer betaalden. Gezien de prijs voelden we daar weinig voor.
Na een tijdje wachten kwam er in het andere hotel een kamer vrij omdat daar een verkeerde boeking was gemaakt. Gelukkig konden we naar het Nothofagus Hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2016Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: De kamers zijn niet erg ruim en hebben weinig uitzicht.
Bekijk meer kamertips
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleef hier voor 3 nachten in MM en beleefden een geweldige tijd doen de avonturen op bieden.
Op het moment dat de luifel XL was open te gebruiken en was zo opwindend. Hoewel niet alle activiteiten beschikbaar wegens weersomstandigheden zijn, was er nog genoeg een we de fietsen door het bos genoten maar kon niet aan het eind van de fietstocht kajak vanwege de sterke wind, wat begrijpelijk is te doen.
De restaurant service was niet erg attent. Het ontbijtbuffet was voldoende en de a la carte maaltijden waren heerlijk met prachtig presentatie, maar op een maaltijd die we vonden een föhn & waren alleen bood een gratis drankje aan de bar, die was echt niet genoeg compensatie als we al hadden betaald voor de all inclusive pakket van maaltijden, drankjes en activiteiten.
Bovendien hebben de schoner van de kamer op elke dag niet ooit vult de zeepjes, crèmes dus ik receptie tweemaal voor deze producten moesten vragen. De kamer waarin we verbleven was fantastisch en het meubilair was uniek en het bed was comfortabel. Begrijpelijkerwijs de ramen zijn vuil, wanneer gezien de vorm van het gebouw en water komt neer het gebouw alle dag en nacht ( net als een echte mountain) dus te genieten van het uitzicht gingen we naar de Roof top uitkijken en de bovenbar balkon.
Algemeen zou ik teruggaan naar dit lodge zoals de locatie is echt Magisch, toch hoop ik dat zij daar te verbeteren klantenservice naar een 5 -sterren standaard.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2012Reistype: Reisde met vrienden
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 Maart; Magic Mountain ( dd) receptie, de MM Bar en MM Restaurant zijn buiten gebruik en er is een signaal te zeggen inchecken in het aangrenzende hotel. Ik ben gezien kamer dd A5 - het heeft een bad en ik ben dankbaar voor dat; ( de meeste, zo niet alle MM kamers hebben een bad) de bad water is nauwelijks warm genoeg en ik heb aan te vullen de bad na 15 minuten met warm water. De kamer zelf is afgeleefd - de doucheruimte heeft wat schimmel, het tapijt is over het algemeen in goede staat en schoon maar in verschillende gebieden door muren / deuren is geruïneerd ( makkelijk door een strook van hout over de top gewoontegetrouw wijzigen). De 3 ramen in mijn kamer zijn vies en kijken uit op de tunnel tussen de gebouwen en de service parkeerterrein, bovendien buiten mijn kamer is een generator ( misschien voor verwarming) dus niet een goede kamer - waarschijnlijk andere kamer in MM is beter, maar ik zou ook vermijden kamers 4 en 6 .
Ik ga naar de receptie en proberen om mijn kamer veranderd, maar hun Engels is ontoereikend en na een ontmoeting met de schoonmaakster in mijn kamer ( die heeft geen Engels) ik opgeven.
Het voelt alsof 20 tot 30 gasten zijn eigenlijk in het hele resort en ontbijt lijkt te worden aangelegd voor 20 ; meer gasten arriveren op de donderdag en blijkbaar bezetting oploopt tot 80 gasten ( maximaal 180 ).
Zwerfafval - Deze ochtend ontmoetten ik het personeel van de receptie manager en liepen met hem rond het MM parkeerterrein en liet hem al het strooisel dat er al weken of maanden waren geweest. Receptie personeel vertelde me vele andere gasten ook over het strooisel geklaagd hadden. De manager zei dat hij zou het probleem van vanavond kunnen oplossen en de meeste van de rommel hadden verzameld, maar 20 % gebleven - ik liet de 20 % naar de receptie 's avonds personeel; het was er nog steeds toen ik de volgende dag uitgecheckt. Waarom moet Chilenen of hotel gasten zorg over Huilo Huilo wanneer het management en de medewerkers niet over het strooisel schelen! Aangezien er waren verschillende Gids personeel blijkbaar doet geen werk voor enkele of alle vandaag waarom heeft ze schoon de paden van zwerfafval.
Service in het restaurant - In het restaurant vanavond chef-kok weer goed eten geproduceerd, niet uitstekend maar voldoende. Ik moest gaan en vinden het restaurant manager om vier tafels rond mij gevist gerechten waar de gasten al het restaurant had achtergelaten. Gisteravond in wanhoop ging ik naar de bar mijn eten bestellen als niemand enige belangstelling in mijn bestelling aan tafel liet nemen naar plek! De serveersters zijn vriendelijk en bereid om maar gebrek aan opleiding en management toezicht. De 8 minuten herten video in het restaurant vanavond speelde - hetzelfde als laatste nacht - het hotel alleen nog een acht minuten video? Zelfs het restaurant manager was niet in staat om de video veranderd! De muziek in de restaurant vanavond was weer onhoorbaar ondanks verzoeken om het op een redelijk niveau.
Aan de positieve kant het Resort architectuur innovatief is, zijn de Spa en het zwembad erg goed; schoonmaak- en eten zijn goed. De omgeving ( exclusief de rommel) is prachtig.
Samenvatting - over het algemeen voldoet het niet goed genoeg en dat is negeert hoe duur is. Het ontbreekt aan aandacht voor detail, gerafeld tapijten in mijn slaapkamer, geen rommel rondom buiten, toegewezen een slaapkamer in MM wanneer het hotel bijna leeg is ( 1e nacht) uitzicht op de service parkeerterrein en door de generatoren! Ondanks Magic Mountain bijna volledig bezet vanavond ( 2e nacht), zijn de metrostations MM2 receptie, bar en restaurant nog gesloten, waarom? Duidelijk zijn Magic Mountain gasten niet gewaardeerd. Om nog erger, heb ik een aanzienlijk probleem met het wetsontwerp dat ik nog naar een oplossing'm.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2013Reistype: Reisde alleen
Kamertip: Don't accept room 4, 5 or 6 in Magic Mountain - room 5 being the worst
Bekijk meer kamertips
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12