Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Residence Le Cristal de l'Alpe

Kamer/suite (7)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Hotels.com
Booking.com
Expedia.com
ZenHotels.com
Hotwire.com
Bovenstaande prijzen worden aangeboden door partners voor één kamer met variabele bezettingsregels zoals verstrekt door de gelegenheid en bevatten niet alle belastingen en toeslagen. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
We verbleven hier voor een week in januari. De kamer die we kregen was fantastisch en was meer dan twee niveaus. Zoals anderen...
Google
We verbleven in een appartement voor 10 (slechts 4 van ons) maar we wilden veel ruimte dus betaald aanzienlijk meer voor. Interne...
Google
... we vertrokken, zijn we helaas een tas met geld binnen in de kamer vergeten. We belden meteen de receptie en de receptie...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Hot tub
Kitchenette
Haardroger
Geluidsdichte kamers
Telefoon
Koelkast in kamer
Vaatwasser
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Keukengerei
Alle kamervoorzieningen bekijken (18)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
We verbleven hier voor een week in januari. De kamer die we kregen was fantastisch en was meer dan twee niveaus.

Zoals anderen al hebben gezegd, het is een echt doolhof van een plaats en het duurt een dag of twee om je weg te vinden.

Het ligt op ongeveer 100 meter van de skilift.

De faciliteiten van zowel de kamer als het hotel waren zeer goed.

We zouden hier weer blijven.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven in een appartement voor 10 (slechts 4 van ons) maar we wilden veel ruimte dus betaald aanzienlijk meer voor.

Internet: erg slecht. Slechts 3 wachtwoorden in een appartement voor 10 - dus slechts 3 gebruikers op elk willekeurig moment; kocht een extra wachtwoord voor 30 euro. Internet was vreselijk - basisfuncties zoals het verzenden van een e-mail kan een uur duren.

Appartement - redelijk maar moet worden bijgewerkt - meubilair is moe en niet zoals de foto's. Simpele dingen zoals de banken - geen kussens, dus moest je eraan denken kussens naar beneden te brengen om ze comfortabeler te maken.

Onderhoud - Vaatwasser werkte niet. Geopend op de eerste nacht en deur was gebroken en het viel zwaar op mijn been. Het was niet vastgesteld tot donderdagavond. Het gebouw heeft 1 onderhoudsmens en toen hij het 'repareerde' had hij geen tijd om na te gaan of het echt werkte. Het 's ochtends melden leverde geen resultaten op - moest het elke dag opnieuw achtervolgen als hij terugkeerde van het skiën. We kregen een briefje van het management waarin stond dat we 'met de hand moesten wassen'. He bedankt! !

Geen Britse tv, hoewel ik dit heb gecontroleerd voor het boeken. Ze hebben het in het verleden gehad omdat de kanaalnummers in Groot-Brittannië zijn gecasticuleerd naar de tv-standaard.

Gym - dochter traint voor marathon dus wilde lopende machine gebruiken - het zat in stukjes op de vloer - onderhoud man te druk om het te repareren.

Opbouw van het gebouw - OMG! ! ! De residentie is een reeks gekoppelde gebouwen - de route naar ons appartement betrof 2 liften, sjokkende door de kleedkamer van ski's, gebruikmakend van deurcodes, onthouden waar je toegang tot hebt / de gang naar de receptie verlaten. Ik heb het tenslotte 'gekraakt' rond donderdag - heel veel (en ik bedoel veel) van andere mensen ook verloren in het gebouw - gewoon verschrikkelijk. Andere mensen hebben dit probleem aan de orde gesteld - geen poging om de route duidelijk naar en van de receptie te markeren

Bins - vond ze uiteindelijk - een aantal duidelijke instructies over deze en andere kwesties zou nuttig zijn. Veiligheid - het gebouw is een 'konijn warren' - ik weet niet zeker waar de instructies werden getoond voor het evacueren van het gebouw in een brand? Het was zeker niet in het appartement. Er is slechts één wasmachine en één droger voor het hele gebouw - niet acceptabel.

Locatie - supermarkt ligt op 50 meter afstand. Het skileven is een ellendige 500 meter op een glooiende weg. Ugh! !

Levering van eten - werd per e-mail verzekerd dat dit in appartement zou worden gedaan voordat we aankwamen. We kwamen om 6 uur aan. 15 uur en alle voedselpakketten voor aankomende gasten waren bij de receptie. God weet hoe lang ze daar zijn geweest. Arme oude onderhoudsman bracht uiteindelijk dozen naar appartement (we hadden een grote bestelling). Andere gasten met kleinere bestellingen moesten de hunne dragen. Het lijkt erop dat ze niet genoeg personeel hebben om deze service te bieden.

We waren in een appartement voor 10 - er waren slechts 2 middelgrote pannen en een kleinere melkpan. Er waren een paar open pyrexschotels. Er waren geen opscheplepels - we haalden alles eruit met een spatel.

Eindschoonmaak - is er een ander type vakantie (behalve de Franse skikettingen) waar u de keuken moet schoonmaken, de bedden moet verwijderen, enz.? Er wordt ook verwacht dat je de inventaris bij aankomst controleert - elk glas, heel bord enz. Belachelijk. Deze kater van hostelling voor jongeren moet gaan. Het maakt ongetwijfeld deel uit van hun bedrijfsmodel om kosten te besparen. 4 - ster? Ik denk het niet.

Deze plaats is OK op sommige niveaus, maar ik ben zeer verrast dat het de 4-Sterren beoordeling heeft. Er is te veel dat verbetering behoeft; we zouden niet teruggaan of gebruik deze keten in een ander resort.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven in deze residentie in maart 2018. Toen we vertrokken, zijn we helaas een tas met geld binnen in de kamer vergeten. We belden meteen de receptie en de receptie bevestigde dat ze de portemonnee hadden en dat deze bij ons zou worden gepost. De receptie bevestigde dat er geld in de beurs zat. Ze bevestigden ook de hoeveelheid geld in de portemonnee. Volgens het personeel van de receptie staat het Franse postkantoor schijnbaar niet toe dat euro's per post worden verzonden. Er was Britse Ponden in de handtas die werd verzonden. We zijn dubieus - als Britse ponden per post kunnen worden verstuurd, waarom kunnen geen euro's per post worden verzonden? De receptie verzekerde ons dat het geld via een bankoverschrijving zou worden verzonden. De tas werd bij ons gepost zonder de euro maar met de ponden. Het is nu bijna 3 maanden geleden sinds ons verblijf, we hebben het geld nog niet ontvangen. We hebben ze nu bij verschillende gelegenheden achtervolgd. Aanvankelijk waren we ervan verzekerd dat het geld zal worden verzonden. Nu wordt ons verteld dat de manager (de heer DELATTRE) vertrokken is. Ondanks dat Personllay door de heer DELATTRE is verzekerd, heeft hij kennelijk de nieuwe manager niet over ons geïnformeerd. We wachten nog steeds op het overmaken van het geld. We zijn geschokt door de service en wat alleen maar als diefstal door het hotel kan worden omschreven.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2018Reistype: Reisde met familie
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Over het algemeen ok gezien het is in een skigebied maar niet goedkoop en ik verwachtte iets beter.
Check-in-kronkelig traag en de routebeschrijving naar de kamer volstrekt ontoereikend - moest eigenlijk door de gang gaan, door een gecodeerde deur langs een andere gang, een lift hoger voor vlooien, een andere gang door, gecodeerde deur, door de kofferruimte, langs een andere gang , nog een lift op maat voor vlooien en eindelijk daar.
Eenmaal daar was het appartement een goede maat en goed uitgerust, warm water de hele tijd en zeer comfortabele bedden.
Bestelde brood drie ochtenden en kreeg nooit één keer de juiste volgorde, moest ook gaan ophalen bij de receptie elke keer, dus moest ik elke keer mijn richtingvaardigheden testen door het doolhof - niet gemakkelijk!
Ging naar zwembad en het was geweldig, zwembad geweldige temperatuur en bubbelbaden net wat je nodig hebt na dagen skiën. Niet bemand, dus wees voorzichtig met jonge kinderen.
Echt handig supermarkt onder de residentie en ongeveer 5 minuten lopen naar het centrum lift naar de hellingen.
Een groot nadeel is dat de bagageruimte twee trappen vanaf straatniveau naar beneden valt - marteling met kleintjes met ski-uitrusting zowel voor als na het skiën.
Deze plek is duur, maar oké. Echt, echt slecht ontwerp overal voor vervoer in de woning.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Fantastisch complex in het centrum van Alpe D'Huez. Heel mooi en proper appartement met twee slaapkamers, badkamer en douchekamer. Smaakvol ingericht. Alles is aanwezig (oven, vaatwasmachine, servies,...) Het complex heeft een eigen ondergrondse parking, zwembad, wellness en fitness. Enige minpuntjes: de receptie is slechts beperkt open, handdoeken voor het zwembad zelf te voorzien, ontvangst is afstandelijk en inchecken kan pas vanaf 17u, uitchecken ten laatste om 10u.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van RomHUEZ2017, Directeur général bij Residence Le Cristal de l'Alpe
Gereageerd op 4 apr. 2018
Hallo

Bedankt voor je leuke reactie.

tot binnenkort ,

Best regards
Romain DELATTRE
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.