Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hotel Savoia e Campana

Kamer/suite (110)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Hotels.com
ZenHotels.com
Expedia.com
Booking.com
eDreams
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... Eigenaren doen hun best voor een aangenaam verblijf. Kamer en badkamer voldoen en zijn zeker niet te klein daarbij...
... heb toen geprobeerd om te zien of we onze boeking naar een kamer met drie bedden konden veranderen tegen een hogere prijs...
Google
We waren overbeladen voor onze kamer aan het einde van ons verblijf hoewel de prijs hadden we afgesproken om online goedkoper...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Kluisje
Bureau
Haardroger
Wasservice
Telefoon
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Alle kamervoorzieningen bekijken (18)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Hotel staat op randje van het centrum, alles is daarbij op loopafstand.
Eigenaren doen hun best voor een aangenaam verblijf. Kamer en badkamer voldoen en zijn zeker niet te klein daarbij wordt alles netjes schoon gehouden en verschoond. prijs/kwaliteit is voor ons in orde.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Wij (mijn ouders, vrouw en dochter en ikzelf) kwamen aan bij het hotel, moe en uitkijken naar de laatste 2 dagen in Italië in Montecatini voordat we naar huis gingen. We boekten 2 x tweepersoonskamers met 1 kinderen Crip. Toen we onze kamers kregen zagen we slechts 2 x tweepersoonsbedden. We gingen naar de receptie van een van de eigenaren en vroegen over het als we boekten met een crip, zijn antwoorden waren; ze hadden dat niet en dat hij op de boeking had gereageerd. com ze hadden het niet.

Mijn ouders hebben hierover geen informatie ontvangen bij beide boeken. com of het hotel.
Ik heb toen geprobeerd om te zien of we onze boeking naar een kamer met drie bedden konden veranderen tegen een hogere prijs van ongeveer 85 euro voor het verblijf aangezien deze kamer beschikbaar was, het hotel weigerde dit te doen om een ​​of andere reden die ik niet begrijp. Zijn reden was; je had dat vanaf het begin moeten bestellen.

Ik heb contact opgenomen met de boeking. ze namen vervolgens contact op met het hotel, maar ze kregen hetzelfde bericht en de eigenaar hing de telefoon op.

De eigenaars van het hotel zijn niet van plan te onderhandelen met of een deal te sluiten die alle delen ten goede komt, ik heb geprobeerd fatsoenlijk te zijn en probeer rechtstreeks een deal met hen te sluiten en te beweren dat ze een deal hebben geaccepteerd die niet voldoet aan wat we nodig hebben. Ze maken het eenvoudigweg niet uit.

Mijn ouders hebben het hotel eerder gebruikt en verwachtten niet dat deze plek een probleem was, maar het is de laatste keer dat ze het willen gebruiken en mijn vrouw en ik zullen dit hotel nooit meer gebruiken of het aan niemand aanraden.

We vonden nieuwe accommodaties dicht bij Lucca in plaats van Montecatini. Dus kozen we ervoor om te betalen voor het hotel en vertrekken, anders zouden we geïrriteerd zijn voor de resterende 2 dagen van onze vakantie.

Triest een hotel kan zo ontbreken van elke vorm van service.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We waren overbeladen voor onze kamer aan het einde van ons verblijf hoewel de prijs hadden we afgesproken om online goedkoper was. Gratis ontbijt was erg basic en wist niet geschikt voor veganisten en miste vers fruit. Kortom het hotel is gedateerd en niet goed onderhouden, er is een dakterras maar geen enkele ligstoel in zicht voor zonnebaden, net tafels en stoelen voor rokers. Meer verwacht voor dit soort prijs. Zullen vermijden in de toekomst.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2016Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We kwamen uit Pisa verblijven hier één nacht na onze tour van Toscane. Het personeel (eigenlijk een van de eigenaren) was zeer gastvrij en we werden geïnformeerd over de omgeving gratis parkeren. Check-in was snel en eenvoudig. Kamer was erg leuk, behoorlijke tweepersoonsbed. Badkamer was goed, zeer ruim en zeer schoon. Ontbijtbuffet was uitgebreid, volop keuze voor iedereen. Maar het meest van al, we voelden ons zeer welkom, iets wat je niet krijgt in veel hotels vandaag. Uitstekende waarde, zeker een aanrader.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2016Reistype: Reisde met een partner
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel is door uiterst vriendelijk en leuke mensen die echt wenst u een perfect verblijf geslaagd - ze zelfs herinneren waar u en uw kamernummer ! De locatie is geweldig en ontbijt is goed! Een aanrader !!! :)
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2015Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige