Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Garda Palace Hotel

Kamer/suite (19)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Nustay.com
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... selectie van gebak, fruit, onder andere was. minpunten; de kamer was verouderd en had behoefte aan een serieuze...
Google
... mooie foto's bij het boeken. com. Toen we aankwamen en de kamer klaar was, zag het er totaal anders uit. Normaal gesproken...
Google
... prijs door een van de sites, maar zeker niet de normale prijs waard  (tenzij u een betere kamer krijgt = nog hogere prijs). .
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Bubbelbad
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Bureau
Haardroger
Wasservice
Inloopdouche
Telefoon
Alle kamervoorzieningen bekijken (34)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik heb dit hotel toevallig geboekt, op het laatste moment, niet-restitueerbare deal ter gelegenheid van mijn 5-jarig huwelijk. Tjonge, heb ik daar spijt van gehad! Ik mailde het hotel van tevoren om hen te vertellen dat ik het hotel had geboekt om mijn verjaardag te vieren en ik keek ernaar uit om daar te blijven. Toen we aankwamen, op de dag van ons jubileum, vertelde ik hen dat ik graag aanbevelingen had voor een leuke jubileummaaltijd. De receptioniste deed enkele suggesties, maar geen enkele keer zei ze zelfs felicitaties. Alle andere hotels waar ik heb verbleven, proberen zelfs speciale gelegenheden te herdenken met een felicitatie, een kaartje of een glas champagne. Dit hotel miste het hoge niveau van klantenservice dat wordt verwacht.

Het positieve aan het hotel is dat het op een redelijk mooie locatie ligt, naast een aantal leuke restaurants en ze bieden gratis fietsverhuur (die ik niet heb gebruikt). De buitenkant van het hotel ziet er mooi uit, met een jacuzzi op het dak (die ik niet kon gebruiken). Een van de receptionisten was zeer behulpzaam, terwijl een andere dame (met lange verzorgde nagels) niet welkom was en een gezicht had alsof ze met rust gelaten wilde worden wanneer we haar vragen stelden. Een andere mooie kwaliteit van het hotel was het ontbijt, waar er een mooie selectie van gebak, fruit, onder andere was.

minpunten; de kamer was verouderd en had behoefte aan een serieuze modernisering. Er moet wat leven aan de kamers worden toegevoegd met wat foto's, een mooi hoofdeinde voor de bedden, hogere bedden. Het leek alsof het het slaapgedeelte van een hostel was. De kamer was ook klein. Ten tweede was het personeel niet de gelukkigste of vriendelijkste. Het hotel miste de extraatjes om gasten zich speciaal te laten voelen. Er was bijvoorbeeld geen hotelbrochure in de kamers, telefoongids of informatie over de hoteldiensten die ze in de kamer aanbieden. Om toe te voegen, toen we incheckten, gaf de receptionist geen informatie over waar bepaalde plaatsen in het hotel te vinden. Ze vertelde ons net waar onze kamer was.

Over het algemeen was het geen vreselijke ervaring, maar het hotel leek niet al te veel moeite te doen om gasten blij te maken en ik vond de kamer zeker klein, claustrofisch en ongemakkelijk. Naar mijn eerlijke mening leek het niet te passen bij de standaard van een 4 * hotel en ik zal niet teruggaan. Ik heb dit hotel toevallig geboekt, op het laatste moment, niet-restitueerbare deal ter gelegenheid van mijn 5-jarig huwelijk. Tjonge, heb ik daar spijt van gehad! Ik mailde het hotel van tevoren om hen te vertellen dat ik het hotel had geboekt om mijn verjaardag te vieren en ik keek ernaar uit om daar te blijven. Toen we aankwamen, op de dag van ons jubileum, vertelde ik hen dat ik graag aanbevelingen had voor een leuke verjaardag. De receptioniste deed enkele suggesties, maar geen enkele keer zei ze zelfs felicitaties. Alle andere hotels waar ik heb verbleven, proberen zelfs speciale gelegenheden te herdenken met een felicitatie, een kaartje of een glas champagne. Dit hotel miste het hoge niveau van klantenservice dat wordt verwacht.

Het positieve aan het hotel is dat het op een redelijk mooie locatie ligt, naast een aantal leuke restaurants en ze bieden gratis fietsverhuur (die ik niet heb gebruikt). De buitenkant van het hotel ziet er mooi uit, met een jacuzzi op het dak (die ik niet kon gebruiken). Een van de receptionisten was zeer behulpzaam, terwijl een andere dame (met lange verzorgde nagels) niet welkom was en een gezicht had alsof ze met rust gelaten wilde worden wanneer we haar vragen stelden. Een andere mooie kwaliteit van het hotel was het ontbijt, waar er een mooie selectie van gebak, fruit, onder andere was.

minpunten; de kamer was verouderd en had behoefte aan een serieuze modernisering. Er moet wat leven aan de kamers worden toegevoegd met wat foto's, een mooi hoofdeinde voor de bedden, hogere bedden. Het leek alsof het het slaapgedeelte van een hostel was. De kamer was ook klein. Ten tweede was het personeel niet de gelukkigste of vriendelijkste. Het hotel miste de extraatjes om gasten zich speciaal te laten voelen.

Over het algemeen was het geen vreselijke ervaring, maar het hotel leek niet al te veel moeite te doen om gasten blij te maken en ik vond de kamer zeker klein, claustrofisch en ongemakkelijk. Naar mijn eerlijke mening leek het niet te passen bij de standaard van een 4 * hotel en ik zal niet teruggaan.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We bezochten dit hotel drie dagen omdat we het Gardameer wilden bezoeken. De locatie is perfect; je kunt te voet naar het meer gaan. Ik boekte de standaard tweepersoonskamer, want ik zag de mooie foto's bij het boeken. com. Toen we aankwamen en de kamer klaar was, zag het er totaal anders uit. Normaal gesproken zou ik niets zeggen als er een klein verschil is tussen de foto's en de kamers zelf, maar het verschil was te groot. Dus gingen we naar de receptie en toonden de foto's van de boeking en legden uit dat we niet tevreden waren over de kamer die we kregen. Bij boeking was de kamer erg groot, met een bank, een balkon, parket en zag het er gewoon heel goed uit. En we kregen het tegenovergestelde (zie foto hieronder). De vrouw bij de receptie probeerde uit te leggen dat dit is wat we geboekt hadden en ze kon niets doen. Ze plaatsten duidelijk foto's van een vierpersoonskamer als een dubbele kamer bij het boeken; dit is wat ze zei. Toen begrepen we dat ze twee soorten standaardkamers hebben; oudere kamers en vervolgens nieuwe kamers. Ik moet zeggen dat ze onmiddellijk een oplossing probeerde te vinden en ons vertelde dat we de volgende dag van kamer konden veranderen en een kamer met parket konden krijgen. Dit hebben we besloten. De tweede kamer die we kregen was meer wat we hadden verwacht! We hadden meer ruimte, parket, het bed was groter en ook nieuw! Misschien als je hier een kamer boekt, vertel dan meteen bij het boeken dat je een nieuwe wilt, anders zul je dezelfde situatie hebben. Het personeel is erg vriendelijk en staat altijd tot je beschikking! Het ontbijt is erg goed, veel keuze met fruit, brood, gebak, vruchtensappen, wat je maar wilt. Het enige wat ze konden doen, is etiketten op de sappen en op de cakes aanbrengen, zodat mensen weten wat ze nemen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Geef een betere indruk in de promotionele afbeeldingen
dan in het echte leven.
We hebben een zolderkamer, geen idee waarom Italianen blijven bestaan
door ons die te geven wanneer mijn zoon en ik 5 '10 tot 6 voet zijn,
niet echt dwergen?
Een merkwaardige weerspiegeling, het gebouw is 4 verdiepingen, maar lift
gaat naar de 9e verdieping, een beetje eng, of. . .
Parkeergarage is voor 3 kleine auto's, meer niet.
Een grote auto en hij is vol, dus reken op parkeren in de weg of
geniet van een wandeling vanaf een afgelegen parkeerplaats. .
Misschien de moeite waard wat we ervoor hebben betaald, een goedkope prijs door
een van de sites, maar zeker niet de normale prijs waard
 (tenzij u een betere kamer krijgt = nog hogere prijs). .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het Garda-paleis was tot nu toe een van mijn beste hotelervaringen.
De kamers zijn schoon en gezellig, het personeel is erg vriendelijk en attent.
Het ontbijt verdient een speciale lof: het heeft alles wat je maar kunt wensen. Het eten is vers en van een zeer goede kwaliteit.
Het hotel heeft een groot en rustig terras op de tweede verdieping, waar u heerlijk buiten uw kamer kunt ontspannen of tijd met vrienden kunt doorbrengen.
 Ik zal hier zeker nog een keer terugkomen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.