Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over het zwembad
bij TH CORVARA – GREIF HOTEL

Zwembad & strand (8)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van zwembadbeoordeling
... en een goede kast waar veel kan ingestopt worden. Het zwembad was geweldig, zowel binnen als buiten lekker warm water....
We genoten van ons verblijf in nieuwjaar 2018. Het personeel in het hotel was zeer professioneel en gastvrij en er is zeker een fa...
Google
... en serveerde ons een prachtige maaltijd om 11. 00 uur. Het zwembad is schoon en de jacuzzi en buitenruimte met waterstralen...
Google
Uitgelichte zwembadvoorzieningen
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Sauna
Zwembad-/strandlakens

Beoordelingen waarin zwembad genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Een familie hotel met animatie voor kinderen, wel wordt er veel Italiaanse gesproken terwijl en verschillende Europeanen gelogeerd zijn. Het eten is in buffet vorm borden worden er niet warm gehouden zodat je aan je tafel komt je eten al lauw is. De laatste dag was het lekkerste. Het dessert buffet was geweldig. Onze kamer was klein maar proper en een goede kast waar veel kan ingestopt worden. Het zwembad was geweldig, zowel binnen als buiten lekker warm water. Vergeet je badmuts niet, het is verplicht! De ski kamer is zeer klein voor zoveel volk. De shuttle is geweldig
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We genoten van ons verblijf in nieuwjaar 2018. Het personeel in het hotel was zeer professioneel en gastvrij en er is zeker een familie gevoel over het hotel. De kamers zijn ruim en hebben een prachtig uitzicht op de bergen en de spa was echt ontspannend. Het eten is goed (niet de beste die we in Zuid-Tirol hebben gehad, maar nog steeds goed). Vooral het eten dat ze voor het feest van de NYE opdeden was uitstekend.

Het hotel is geschikt voor gezinnen met kinderen, wat een negatief kan zijn als je met z'n tweeën gaat, vooral omdat de ontspannende zwembadbeleving enigszins geruïneerd is door kinderen (hoewel dit in alle eerlijkheid te verwachten is tijdens het vakantieseizoen). Aan de andere kant zijn ze heel geschikt voor mensen met jonge kinderen. Het enige andere kleine punt is dat de inrichting van het hotel een beetje gedateerd is.

Anders is dit een geweldig hotel en we hebben echt genoten van onze tijd daar. We zouden dit hotel zeker aanbevelen aan anderen, vooral die met een jong gezin.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleef een week in juni bij de Hillwalking Group in Hotel Grief. Onze vlucht was vertraagd maar het personeel begroette ons hartelijk bij aankomst en serveerde ons een prachtige maaltijd om 11. 00 uur. Het zwembad is schoon en de jacuzzi en buitenruimte met waterstralen is geweldig, zo verfrissend na een dag wandelen. Vriendelijk personeel. Bedankt Theresa
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2018Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik was hier onlangs met een wandelgroep en had een geweldige tijd. Het management en het personeel waren voorbeeldig behulpzaam en vriendelijk en zeer behulpzaam. We kwamen erg laat na 1 uur aan [problemen met de luchtvaartmaatschappij] maar het personeel stond te wachten alsof we normaal aankwamen, hielpen ons bij het inchecken, hielpen ons met de bagage en hadden verbazingwekkend genoeg een uitgebreid buffet voor ons om goed te eten en de bar was nog steeds Open. Een van die dagen dat het allemaal goed was op het einde. Het eten gedurende de week vertoonde het volledige scala aan regionale gerechten, goed gekookt en smaakvol en veel van alles. De jonge medewerkers waren behulpzaam, charmant en intelligent met een zeer goede beheersing van de Engelse taal. mooie lokale wijnselectie alle die we probeerden dronken zeer goed en vertegenwoordigde een goede prijs-kwaliteitverhouding. [maar dan zijn we thuis gewend aan wijnprijzen in onze restaurants] De bar was redelijk goed gevuld en produceerde enkele zeer stijlvolle cocktails (tegen een prijs natuurlijk). De hoofd barman was deskundig en vriendelijk en getraind in zijn jonge assistent zo goed in de week.
Ze hebben een prachtig zwembad met een mooie temperatuur met veel waterpartijen en een jacuzzi. De andere [wat leek te zijn uitgebreid] diensten van het wellness-centrum waren niet open en die meer geschikt zijn voor hun winterhandel.
De kamers waren een beetje standaard, maar prima, het zou beter zijn geweest als de 3e inzet die niet vereist was, was weggenomen, het balkon een beetje nodig had en in ons geval niet bevorderlijk was om buiten te zitten omdat het de achterkant van de gebouw. maar de berg was duidelijk zichtbaar.
Zou blij zijn om terug te keren als onze reizen nemen weer in die richting is. Het is een beetje een afstand van de luchthaven als we terug gaan skiën.
Corvara is een mooie stijlvolle stad, onberispelijk en zeer veel gehouden in de stijl die van een Tiroolse stad wordt verwacht.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven hier in februari 2018, maar hebben nog maar net de kans gekregen om mijn beoordeling te posten (hoewel ik het direct daarna schreef).

Ik heb gemengde meningen over dit hotel, er zijn enkele goede punten en een aantal slechte punten! Ik zal proberen zo evenwichtig mogelijk te zijn.

Voor ons verblijf stuurden we onze ski-tas via DHL en het hotelpersoneel was zeer behulpzaam in alle e-mailcorrespondentie en opslaan onze ski-tas voor ons gratis die uitstekend was.

Aankomst / inchecken:

We kwamen aan met de auto en er zijn tal van parkeerplaatsen aan de voorkant van het hotel en ze hebben ook een garage indien nodig.

Het check-in proces was eenvoudig en we kregen al snel onze kamersleutels (we verbleven in een Superior kamer die in het nieuwere deel van het hotel is).

Toen we naar onze kamer liepen, realiseerden we ons dat deze zich op de eerste verdieping naast de liften bevond en wisten meteen dat dit een probleem zou zijn, want zelfs met de deur dicht konden we mensen in de gangen op de begane grond horen.

We gingen voor het avondeten (zie verderop in beoordeling) en vervolgens terug naar onze kamer rond 8. 30 uur om geregeld te worden, omdat we een lange rit hadden gemaakt en wat rust wilden. Zoals vermoed was de kamer zeer luidruchtig!

De 'theatro' is op de begane grond die eigenlijk een kinderdisco / gebied is en het geluid ondraaglijk was! Muziek schettert, kinderen gillen en rennen de trap op en af, net buiten onze kamer, gooien ballen door de gang en zijn over het algemeen onhandelbaar (waar konden de ouders je vragen? In de bar helemaal onbewust!). We gingen naar de receptie en vroegen om verhuisde kamers die ze zeiden dat ze niet konden doen omdat ze geen kamers beschikbaar hadden, maar na een paar strenge woorden en de vraag naar restitutie, gelukkig boden ze ons een alternatieve kamer aan en werden we naar een verdieping verplaatst en verder langs de gang weg van het lawaai. Deze kamer was de broodnodige rust die je verwacht in een hotel. Terwijl dit gebeurde werd de manager gebeld en hij ging ons volledig negeren (ik zou bijna zeggen dat hij zich achterin verborg en een van zijn receptiepersoneel, Roberta, ons liet behandelen - die trouwens briljant was!), in plaats daarvan ging hij de kinderen vertellen dat ze renden en ballen gooiden in de gang, die 30 seconden lang werkte.

slaapkamers:

De Superior-kamers zijn ruim. Ik was teleurgesteld dat onze eerste kamer geen bad had, maar toen we werden verplaatst, deed de tweede kamer dus dit is het waard om in gedachten te houden als je van een bad houdt na een zware dag skiën!

De kamers zijn schoon en mooi ingericht, ze konden wat laden doen, maar geen groot probleem. De badkamers zijn ook ruim en de huishouding is uitstekend. Ze hebben goede ideeën zoals een tandenborstelhouder (niet veel hotels denken aan deze dingen).

Een ding dat ik echter een beetje vreemd vond, is dat ze een behoorlijk milieubewust hotel lijken te zijn, e. g automatische lichten in de gangen, ze doen niet vervanging van de handdoeken tenzij op de grond enz. maar dan zetten ze plastic bekers gewikkeld in plastic in de badkamers voor drinkwater. Dit lijkt een beetje contraproductief als twee kleine glazen veel milieuvriendelijker en minder verspillend zijn!

Zwembad / spa / wellnessruimte:

Het zwembad is mooi en modern, er is een binnen- en buitenzwembad en buiten is ook een jacuzzi. Je moet wel zwemhoeden dragen in de zwembaden en deze zijn te koop voor € 2. 50 elk van de badmeester.

Het wellnesscentrum beschikt over een sauna en een rustige ontspanningsruimte, wat een leuke onderbreking is van het zwembad, dat behoorlijk druk kan zijn. De spa is ook mooi en ik had een rugmassage en gezichtsmassage bij twee gelegenheden, die beide fantastisch zijn!

dineren:

De culinaire ervaring is niet de beste, maar nogmaals, er zijn enkele goede en slechte punten.

Ontbijt - bij het ontbijt kunt u zitten waar u maar wilt en uzelf helpen bij de selectie van warme of koude buffetproducten. De keuze is beperkt, maar ik vind dat in de meeste Europese hotels. Het warme eten is meestal in de buurt van verkoudheid omdat het al een tijdje uit is, dus houd hier gewoon rekening mee. Als je een warme kop thee wilt, veel succes! Het water voor de thee is lauw als het niet aan de kou grenst. Dit was buitengewoon teleurstellend en ik heb dit al in andere recensies gelezen, dus het lijkt erop dat dit waarschijnlijk niet zal veranderen, ondanks dat het iets zo eenvoudigs is!

Avondmaaltijd - u bent een tafel toegewezen aan het begin van uw verblijf en we kregen het advies dat dit onze tafel was voor de duur van ons verblijf, dit was echter niet het geval voor ons en we hadden drie verschillende tafels die enigszins vervelend was. Het eetgedeelte lijkt veel op een kantine, het kan soms erg luid en chaotisch zijn. Er is een buffet waar je zelf aan kunt beginnen, dat bestaat uit salade en een paar warme items. Daarna is er soep van het buffet voor de eerste gang of kun je een van de twee items uit het menu bestellen die aan je tafel worden geserveerd. De tweede gang is vrijwel hetzelfde, een item van het buffet en een paar dat je kunt bestellen voor bediening aan tafel. Ik beveel je bestelt de items geserveerd aan uw tafel als het buffet eten was wisselvallig. Eerste gang was meestal een pastagerecht en dit was altijd heerlijk! Tweede gang gevarieerd en was meestal leuk maar niet veel in kwantiteit.

Dessert is in de vorm van een buffet en heeft meestal een chocoladefontein - de desserttafel zag er altijd indrukwekkend uit!

We kozen ervoor om elke avond te dineren na de eerste 3 nachten - dit werd opgemerkt door het management en Roberta vroeg ons of alles in orde was, wat het was, we probeerden graag andere dingen en plaatsen en de menu's in de hotels kunnen worden vrij beperkt, wat begrijpelijk is als er voor zo'n grote hoeveelheid mensen wordt gekookt.

Hotel Receptie / Bar Gebied:

Dit deel van het hotel kan ik alleen beschrijven als vermoeid. Er zijn vreselijke zwart lederen sofa's en de verlichting is grimmig. We hebben hier geen tijd doorgebracht omdat het niet gastvrij was. Met een paar eenvoudige veranderingen zou dit een veel leukere omgeving kunnen zijn. Het verminderen van de verlichting zou in de eerste plaats een groot verschil maken en het vervangen van de afgrijselijke sofa's door modernere stoelen zou dit gebied volledig veranderen. De bar is beperkt, maar het personeel is uiterst vriendelijk.

Skikamer / skibus:

Er zijn geen kluisjes in de ski-ruimte die we verrassend vonden als we in veel ski-hotels verbleven hebben en ze hebben allemaal kluisjes! Dit zou niet zo erg zijn als een probleem als ze de deur daarbinnen daadwerkelijk als een toegangsdeur als deur gebruiken (het is maar het is in override om gewoon voor iedereen open te stellen!). Iedereen kan in de skiruimte komen en kan er vrij veel lopen! Natuurlijk zijn er overal borden die zeggen dat het hotel geen verantwoordelijkheid accepteert, maar als de deur de hele dag open is, weet ik niet hoe ze dat kunnen zeggen! ! Er is elke dag een skibus die elke 10 minuten rijdt van en naar de skiliften, wat geweldig is omdat het nogal een wandeling is (met name in skischoenen!). Het stopt tussen 11 uur en 2 uur. 30 uur met 3 geplande transfers tussendoor op vaste tijden.

Over het geheel genomen in een ander hotel verbleven
in Corvara is dat een 4 * hotel, Hotel Grief is gewoon niet helemaal nieuw! Ik zou het als meer als een 3 * beoordelen, maar met een paar kleine wijzigingen zou het zo veel beter kunnen! ! We zouden niet opnieuw hier verblijven en zou andere hotels in het gebied erover aanbevelen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2018Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.