Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Pullman Paris La Defense

Kamer/suite (285)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
eDreams
Booking.com
Nustay.com
Prestigia.com
Otel.com
travelup.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... verrassing dus. We kregen een suite en twee drankjes op de kamer. Verder was het personeel erg vriendelijk en het ontbijt...
... via Booking.com. Helemaal niets op aan te merken. Fijne kamer met een tussendeur, zodat er een familie kamer ontstaat,...
Kamer was prima, maar het ontbijtbuffet stelde niks voor. Weinig keuze, alleen tafels voor 8 personen, dus je zit met anderen...
Uitgelichte kamervoorzieningen
Kluisje
De kamer is keurig ingericht en voorzien van waterkoker, minibar, kluisje en strijkplank met strijkijzer.
Minibar
... en keurig uit en voorzien van alle benodigdheden zoals een minibar, strijkplank en waterkoker etc. De badkamer voorzien van...
Wifi
WiFi is perfect en snel.
Alle kamervoorzieningen bekijken (34)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
We hebben heel erg genoten van ons verblijf. We waren verkozen tot 'Guests of the day' een aangename verrassing dus. We kregen een suite en twee drankjes op de kamer. Verder was het personeel erg vriendelijk en het ontbijt lekker en gevarieerd. Een echte aanrader.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van PullmanLaDefense, Responsable relations clients bij Pullman Paris La Defense
Gereageerd op 1 dec. 2019
Dear KevinH4415, We very much appreciate your comments regarding your stay at Pullman Paris La Défense. Thank you for this beautiful note! It is always a pleasure to receive positive feedback concerning our very nice breakfast, and our staff. :-D I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Audrey Foutrel Guest Experience Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Geboekt via Booking.com.
Helemaal niets op aan te merken.
Fijne kamer met een tussendeur, zodat er een familie kamer ontstaat, schoon en lekker rustig.
Bediening bij het ontbijt prima. Je kan alles krijgen wat je maar wilt. Het wordt vers voor je bereid. Heerlijke croissantjes, lekker warm. Veilig hotel, zonder kamer kaartje krijg je de lift niet omhoog. Dicht bij de metro/treinen. Je bent zo in het centrum van Parijs. WiFi is perfect en snel.
Vlakbij is een Westfield winkelcentrum waar je flink kan shoppen. Probeer de spitstijden te vermijden, want dan zijn de metro’s druk. Met een dagkaart mag je ook in de bovengrondse treinen van de RER.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van PullmanLaDefense, Responsable relations clients bij Pullman Paris La Defense
Gereageerd op 20 okt. 2019
Dear EgbertvanderVeen, We very much appreciate your comments regarding your stay at Pullman Paris La Défense. It is always a pleasure to receive positive feedback about our great breakfast and our wonderful location. We are really glad to read that you enjoyed your night with us, in the La Défense area. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Audrey Foutrel Guest Experience Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kamer was prima, maar het ontbijtbuffet stelde niks voor. Weinig keuze, alleen tafels voor 8 personen, dus je zit met anderen aan dezelfde tafel, willen of niet ... Tafels werden niet opgeruimd, als je niet als eerste gaat ontbijten heb je een vuile tafel. De helft van de gasten in het hotel waren onbeschofte snuffende en hoestende chinezen, leuk als je die mee aan tafel krijgt. Als die dan ook nog eens staan te rochelen op het kleine beetje buffet dat er staat is mijn eetlust over. Absoluut geen 5 sterren waard!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van PullmanLaDefense, Responsable relations clients bij Pullman Paris La Defense
Gereageerd op 18 aug. 2019
Dear 494lucasv, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Pullman Paris La Défense. I am sorry that your experience with the breakfast did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Audrey Foutrel Guest Experience Manager Directrice Expérience Client
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Geweldig hotel; nette ruime kamer en een goed ontbijt. Ideale ligging; 5 min loopafstand van de metro en winkelcentrum.
Goede service van het personeel. We werden o.a. geholpen door Bathilde die zelfs Nederlands sprak.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van PullmanLaDefense, Responsable relations clients bij Pullman Paris La Defense
Gereageerd op 4 aug. 2019
Dear SannevM, We very much appreciate your comments regarding your stay at Pullman Paris La Défense. It is always a pleasure to receive positive feedback about our great room and our location. A big thank you for your great comments about Bathilde ! I will share your comments with our her. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Audrey Foutrel Guest Experience Manager Directrice Expérience Client
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
Allereerst ben ik gehandicapt en vertrouw ik op een elektrische rolstoel. In alle opzichten is dit hotel perfect geschikt voor rolstoelgebruikers. De omgeving is echter niet ideaal. Als u in een rolstoel zit, heeft u hulp nodig omdat het winkelcentrum niet goed gefaciliteerd is, omdat u openbare liften moet gebruiken. Als basis is het echter ideaal om verder weg te gaan. Parkeren is een kinderspel, met veel ruimtes en het personeel is zeer gastvrij en beleefd. De moeite waard om een upgrade voor aankomst aan te vragen, omdat we erin slaagden om een deluxe kamer te krijgen voor de prijs van een meerdere.

De kamers zijn perfect formaat, zeer schoon en zeer goed onderhouden, en we hebben een prachtig uitzicht op de La Défense, zoals blijkt uit de foto's.

Room service is snel en vriendelijk, het eten is goed gepresenteerd, een beetje prijzig, maar je betaalt voor wat je krijgt. Heerlijk.
Ik adviseer om naar beneden te gaan voor het ontbijt in plaats van het naar de kamer afgeleverd als de keuzes enorm zijn!

We hebben hier nog geen avondmaaltijd gehad, maar als de rest van het menu even hoogwaardig is als al het andere, dan zou het een traktatie voor de smaakpapillen moeten zijn.

Er is niet veel meer dat ik kan zeggen. . . een 5-sterrenhotel met 5-sterren- en 5-sterrenpresentatie.

Ik wil echter graag een speciale vermelding voor Daniel maken. Hij diende onze roomservice op een dag en onmiddellijk namen we een lust aan hem. Zijn vrolijke flamboyance en energie vingen. Hij herinnerde ons ons bij het ontbijt de volgende dag en niets was teveel moeite. Ik kan zeggen dat hij de meest gedenkwaardige persoon is die we hebben ontmoet. Hij maakte ons verblijf 10 keer beter en het hotel heeft veel geluk dat iemand zo attent en verrukkelijk en ronduit hilarisch is! Bedankt Daniel voor het maken van ons verblijf een ervaring die we nooit zullen vergeten! En we vergeven je dat je ons voor Amerikanen aangezien:)

Bedankt Hotel Pullman La Defense. Je hebt onze reis naar Parijs tot een geweldige ervaring gemaakt.

Ik beveel dit hotel van harte aan!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige