Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over het zwembad
bij Urban Hotel Grantham

Zwembad & strand (16)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van zwembadbeoordeling
... van de rook van de vorige bezoekers. Het hotel biedt een zwembad, spa, sauna en stoombad; precies wat we nodig hadden van...
Language Weaver
... en ging om te proberen de recreatieve voorzieningen. Het zwembad hoewel klein was prima, hoewel de kluisjes in de...
Language Weaver
... en comfortabel. Faciliteiten in het hotel waren geweldig, zwembad en kleedkamers waren schoon , de Jacuzzi was een beetje...
Language Weaver
Uitgelichte zwembadvoorzieningen
Binnenzwembad
Verwarmd zwembad
Sauna

Beoordelingen waarin zwembad genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We kwamen in het Urban Hotel Grantham gelet online geboekt via een zoekmachine. We werden opgewacht door de receptioniste, John, die was een zeer vriendelijk gezicht positief na onze lange reis van Cumbria.

Hij was in staat om zeer snel verhelpen een probleem waar één van de kamers die we geboekt hadden het residu van de rook van de vorige bezoekers.

Het hotel biedt een zwembad, spa, sauna en stoombad; precies wat we nodig hadden van een vermoeiende reis. Echter, ze hadden opraken van handdoeken en we moesten bieden we vanuit onze kamer. Nogmaals, een korte opmerking met John en nieuwe handdoeken werden verstrekt.

De volgende ochtend werden we begroet met een vriendelijk gezicht om ons te verwelkomen op het inclusieve ontbijt. We werden gevraagd of dit was onze eerste keer in het hotel, we zeiden " ja " , en kregen te horen om een tafel te vinden en onszelf om te eten - dat was het, geen begeleiding over wat we moeten doen. Nogmaals, gelukkig, de vorige nacht, John legde ontbijt. Hadden we niet ingelicht, zouden niet geweten hebben wat te doen.

Het ontbijt was echter erg lekker en vullend met een buffet met veel keuze uit gebakken eten, vleeswaren, kaas, vruchtensappen, yoghurt, gebak en ontbijtgranen. Vergeet niet wat je ook doet ga naar de kamer waar de koffiemachine is, ze snel vertellen dat dit voor de conferentieruimte en dat de koffiekan is wat je kunt gebruiken. Een voorbeeld waarbij het zou leuk geweest zijn om te weten bij de start.

Toen we terugkwamen voor onze tweede nacht, we moesten veranderen de koffiemokken in de kamer als de vervanging niet goed gewassen.

De bedden waren comfortabel en de kamers waren ruim voldoende in de ruimte.

Ik kan niet klagen over het personeel als ze waren zo behulpzaam als ze kunnen zijn. Ze waren erg verontschuldigend voor de problemen die we hadden, maar ik voelde dat ze waren misschien onderbezet en onder druk, er waren pizzadozen, bestek en glazen op de vloer buiten sommige kamers voor het grootste deel van de dag. John was uitstekend, evenals de barman die zeer vriendelijk maakte enkele warme melk voor onze jongste dochter bij haar bedtijd.

Ik denk dat het hotel is onlangs van eigenaar veranderd en is nu onafhankelijk beheerd. Ik zou aanraden dat ze nu investeren in renovatie omdat het ziet er moe, aftands in sommige plaatsen zoals peuken op de grond bij de hoofdingang en tegels ontbreekt in het zwembad trappen en we vonden sommige gebarsten tegels in de badkamer.

Het heeft veel te bieden, maar het heeft veel te overwegen om te winnen verdere zaken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit hotel geboekt via boeking. com, groene flash over hotel geotonde afbeelding inclusief ontbijt. Kosten was £ 69 voor zaterdagavond verblijf. E-mail bevestiging van boeking. com verklaard ontbijt kost £ 14 . 95 pppnight. Ook verklaarde zij dat kinderen kon niet worden ondergebracht (geen probleem voor ons, maar later wordt geconstateerd dat er valse claim) .
Ik belde het hotel een paar minuten na boeking aan de all-inclusive ontbijt detail en werd verteld dat alle verblijfsduren inclusief ontbijt. Helaas niet vragen om naam van het staflid. We checkten in met geen probleem, vonden onze kamer op de begane grond en ging om te proberen de recreatieve voorzieningen. Het zwembad hoewel klein was prima, hoewel de kluisjes in de kleedkamer hadden geen sloten. Een andere gast vertelde me dat een slot kon worden verkregen van de dame aan de balie. Ik had al haar vroeg of ik had een medaille voor het bedienen van de locker maar kreeg te horen dat er geen ik niet!
Onze kamer was voldoende en schoon. Het kingsize bed was schoon en comfortabel met genoeg kussens. De verlichting was zeer zachte lampen alleen zonder overhead plafondverlichting bespaar één klein licht bij de deur. De badkamer was schoon maar armaturen waren moe. Het bad tegels surround had behoefte aan douchetegels moeten verbeterd en de hoofddouche water was erg warm en temperatuurregeling zeer wisselvallig. De batterijen in onze TV-afstandsbediening werden gehouden in met kleefband en werkte niet. De föhn voorzien kwam op voor ongeveer 3 seconden en snijd dan uit. Na een minuut of zo zou doen. Geen reserve was verkrijgbaar bij de receptie. De kamer had geen radiatoren of airconditioning, maar er was een kleine convector kachel in één hoek. De ramen kunnen worden geopend breed, maar op de begane grond is dit niet ideaal voor beveiliging.
We hadden een diner in de avond, er waren slechts een paar andere mensen in het restaurant toen we binnenkwamen. We kregen onze menu's en wachtten en wachtten. Andere gasten kwamen binnen en zaten na ons. Hun bestellingen werden genomen en eten geleverd voordat we kregen zelfs op bestelling. We kunnen net zo goed zijn onzichtbaar. Het enige dat hield ons vanaf was dat we honger hadden. We uiteindelijk wat besteld 30 minuten na binnenkomst hadden toen een lange wachttijd voor ons eten. Mijn soep was nauwelijks warm maar was tenminste lekker.
Het menu aangegeven dat hamburgers waren beschikbaar met glutenvrije broodjes die ik besteld en ook verdubbeld omhoog voor een extra £ 2 . 50 . Weer na een lange wachttijd onze hoofdgerechten werden geleverd. Ik kreeg te horen dat mijn hamburger zou geen conventionele hamburger maar twee sneetjes minuten biefstuk. De handgesneden frieten geadverteerd waren vervangen door wat leek te kijken en proeven zoals oven chips, terwijl mijn vrouw kreeg de handgesneden exemplaren.
De maaltijd was anders aangenaam en bevredigend. Het personeel leek niet te weten wat ze aan het doen waren en slechts één van de servers, een jongedame die had alleen daar werkte voor een week had elke interactie met ons.
We gingen naar het ontbijt op zondag om 7 . 45 in een bijna lege restaurant. Vroeg de receptioniste ons kamernummer dan liet ons weten dat we moesten betalen voor het ontbijt!
Ik legde uit dat ik had opgevraagd dit op boeken maar kreeg te horen dat onze kamer prijs ontbijt was niet inbegrepen. Ze belden voor de dienstdoende manager en na enkele uitleg die hij ontbijt aangeboden zonder extra kosten. Het ontbijtbuffet was typisch van die beschikbaar is op alle Holiday Inn Express hotels. Roerei, bonen, worst, tomaat, spek etc. met granen, fruit, vleeswaren en croissant. Zeker niet het £ 14 . 95 kosten.
Moeten we Grantham weer zouden we hier weer verblijven.
Mijn advies zou zijn om gebruik Premier Inn of Holiday Inn Express in voorkeur indien zij beschikbaar zijn in deze prijsklasse.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met een partner
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven hier twee nachten , de kamer was een beetje klein voor 4 van ons en liever een tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden voor een familiekamer dan 2 tweepersoonsbedden maar de kamer was schoon en comfortabel. Faciliteiten in het hotel waren geweldig, zwembad en kleedkamers waren schoon , de Jacuzzi was een beetje aan de warme kant voor ons , alle medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was heerlijk en de avond menu zag er goed, hoewel we hadden andere regelingen . Het hotel ligt op 25 minuten lopen van Grantham town centre. Zou weer
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik ben van Grantham maar wonen in York dus we bezoeken familie vaak. Dit is de eerste keer dat we verbleven in dit hotel. We boekten de familiekamer die een geweldige prijs in £ 81 worden&worden. De receptie ziet er echt mooi evenals de eethoek. De kamers lijken een beetje verouderd maar prima, de badkamer was erg leuk. Had mijn stap kinderen met ons die hebben genoten van het zwembad. Helaas had ik een vreselijke nachten slapen vanwege het feit dat onze kamer was naast een buitenruimte waar mensen waren luid schreeuwen en zingen tot 3 . 30:00 uur en na dat ze waren dichtslaande deuren omdat ze terug naar hun kamers. Ik begrijp wel dat je geen controle gasten gedrag ik weet waarom een familiekamer kennelijk bestemd zijn voor kinderen zou zijn gebaseerd. Vervolgens hebben We kregen allemaal gewekt om 7 uur door het brandalarm. Er zijn verschillende tekenen de nadruk leggen op het belang van het sluiten van de deur van de badkamer zodat niet de rookmelders dus het is natuurlijk een veelvoorkomend probleem. Twee dingen echt stoorde aan dit, ten eerste in het geval van een gemeenschappelijke optreden wijzig vervolgens de melders! ! ! Er is geen behoefte aan een rookmelder in een hotel om te detecteren stoom dus gewoon om save iedereen veel gedoe! ! Ten tweede waren we niet te horen wat er gaande was op enig punt dus had er al een vuur dat is betreffende! Ik ben een vuur warden, het is allemaal voor een valse alarm te real! Personeel leek erg zelfgenoegzaam. Ontbijt was goed, de gekookte was leuk maar de broodjes waren allemaal verbrand (hopelijk zullen we hen gevangen op een off dag? ) en het bedienend personeel was echt verschrikkelijk, ik vroeg om wat meer glazen en de serveerster zuchtten bij mij! ! Een ander bijna stuurde mijn man's plaat gevuld met eten vliegen en niet zozeer als hun excuses. Al met al goedkoop en vrolijk, maar ruimte voor verbetering.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven onlangs 2 nachten met je en waren onder de indruk van al het personeel dat we ontmoetten - behulpzaam en vriendelijk. We aten in de bar een nacht en we kunnen het gember toegetakeld fish & chips, ze waren heerlijk!
Kamers waren schoon en comfortabel, en het ontbijt buffet was erg goed.
Zwembad, sauna & jacuzzi (een beetje aan de warme kant! ) waren goed voor ontspanning.
Een beetje buiten - van - stad, maar lokale taxibedrijven waren zeer efficiënt. We zouden nog een keer.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde met familie
Kamertip: More light in front-facing rooms
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige