Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Imperial Riding School Renaissance Vienna Hotel

Kamer/suite (281)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
eDreams
Nustay.com
Otel.com
Prestigia.com
FindHotel
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... en leek vooraf op de hoogte te zijn van alle verzoeken! Kamer goed uitgerust en smaakvol ingericht. Gevraagde...
Google
Deze recensie beoordeelt vooral de kamer. Ik weet niet wat voor andere faciliteiten ze hebben en of ze aardig zijn of niet. Ik...
Google
... gedaan om ervoor te zorgen dat eventuele schade aan de kamer kon worden gedekt. . . hoewel het nemen van kaartgegevens...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Bureau
Haardroger
Geluidsdichte kamers
Telefoon
Internet
Alle kamervoorzieningen bekijken (21)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Hotel ligt in een van de betere wijken van Wenen, gemakkelijk bereikbaar met de tram of een taxi van € 11,00 vanaf het centraal station. Museumdistrict binnen handbereik van hotel.

Check-in was naadloos. Marcus bood een onberispelijke service en leek vooraf op de hoogte te zijn van alle verzoeken!

Kamer goed uitgerust en smaakvol ingericht. Gevraagde voorzieningen werden vooraf geleverd en een kleine traktatie werd kort na het inchecken naar de kamer gebracht.

Had een diner in het hotel - goede service en goed eten.

Zou op elk moment terugkeren! !
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze recensie beoordeelt vooral de kamer. Ik weet niet wat voor andere faciliteiten ze hebben en of ze aardig zijn of niet. Ik verbleef 6 nachten en het doel van dit verblijf was om een mooie privékamer te hebben waar ik me kan terugtrekken en ontspannen. Deze kamer voldeed niet aan dat doel. Ik wil eerlijk zijn, dus hier zijn de punten die ik goed vond: ze lieten me vroeg inchecken en hoewel het personeel niet altijd de antwoorden op je vragen weet, waren ze altijd erg beleefd en professioneel.

Ik was in Wenen voor de begrafenis van mijn vader. Ik wilde niet bij familie blijven omdat ik een privékamer wilde hebben waar ik me 's avonds terug kan trekken waar niemand me stoort en ik me niet aan een schema of huisregels hoef te houden.

Toen ik incheckte, werd mij het doel van mijn verblijf gevraagd en ik vertelde het hen. Het personeel bij de receptie had duidelijk geen idee hoe hierop te reageren. Het was "Oh sorry, hier is je kamersleutel, een prettig verblijf." Zoals nu bij Marriott gebruikelijk is, was de Gold-status absoluut waardeloos, behalve het krijgen van nog een paar punten. Ik vroeg naar een kamer-upgrade en de receptie zei dat dit iets is wat de beste kamer is die we momenteel hebben voor dit tarief. Ik checkte online en zag verschillende betere kamers beschikbaar, maar ik denk dat er iets was dat ik miste. . .

Parkeren in de garage is ongeveer EUR 30 per nacht en de receptie zei dat aangezien ik 6 nachten verblijf, de maandelijkse pas goedkoper is dan individuele nachten. Leuke touch, maar later kwam ik erachter dat het niet al te moeilijk is om parkeerplaatsen langs de weg achter het hotel te vinden voor gratis overnachten, maar dit werd niet vermeld toen ik incheckte en ik had al de maandelijkse parkeerkaart. Misschien mis ik nog iets. . .

Ik vermoed dat andere kamers vergelijkbaar zijn, maar ik kan natuurlijk alleen maar spreken met de kamer waarin ik verbleef. De kamer die ik had was absoluut afschuwelijk. De laatste keer dat het werk zag was waarschijnlijk halverwege de jaren 90 of zo en dat was duidelijk te zien. Het voelde een beetje als een verouderde hotelkamer in de Sovjet-Unie. De plafonds waren ook laag waardoor het nog deprimerender werd. Het tapijt was vlek bereden in alle denkbare kleuren en ik weet zeker dat er iets leefde daar. De tv was nauwelijks groter dan het scherm van mijn mobiele telefoon en had even oude bedieningselementen en functionaliteit. Geen van de moderne voorzieningen die je tegenwoordig in de meeste hotels gewend bent, is in deze kamer beschikbaar. Geen USB-poorten, geen radio die op uw telefoon kan worden aangesloten (zeker niet de tv), geen koffiezetapparaat, enz. Ze hebben ook nog steeds een volledig gevulde en super te dure minibar (ik weet niet meer wanneer ik voor het laatst was zag een van die). Ik moest er spullen uithalen zodat ik mijn eigen waterflessen erin kon doen.

Het laken had een behoorlijk grote vlek erop (zie bijgevoegde foto). Waarschijnlijk van de vorige gast, omdat ik erachter kwam dat ze maar één keer per week van blad wisselen. Ik vermoed dat het een 'groen' initiatief is, maar ik heb hier nergens een melding van gezien. Ik arriveerde op dinsdag en de eerste keer dat ze de lakens verwisselden, was op zondag. Omdat mijn laken deze grote vlek had, was het gemakkelijk om bij te houden wanneer het werd veranderd. Eenmalige roomservice kwam helemaal niet, ook al belde ik ze rond 15.00 uur nadat ze die dag nog niet waren gekomen. "We sturen meteen iemand" betekent blijkbaar iets anders in dit hotel.

Het uitzicht vanuit het hotel was een kwartier leuk. Ik zag een klein beetje van de Russisch-orthodoxe kerk, wat best leuk is. De rest van het uitzicht was het treinstation aan de overkant van de straat en naakte oude mensen zonnen zichzelf in de tuin van de "health club" die ook op het terrein is (geen zwembad voor zover ik kon zien).

De centrale AC, zoals al het andere, is verouderd en behoorlijk luid, maar omdat dit Europa was, was ik blij dat ik er zelfs een had. Het bed was ook redelijk comfortabel. De dagen dat ik bleef was het behoorlijk warm, dus ik kon kiezen tussen gewekt worden door de airco of 's nachts te warm zijn, maar de paar keer dat ik in slaap viel, was het bed comfortabel.

De badkamer was klein, maar ok. Er was geen alleenstaande douche, alleen een badkuip met een glazen scheidingswand. De installatie was niet goed (ik denk dat retro-fit) omdat elke keer dat ik een douche nam, er een klein zwembad in de hele badkamer ontstond. De plafonds waren zelfs lager in de badkamer, dus ik voelde me een reus als ik onder de douche bijna mijn hoofd tegen het plafond sloeg.

Mijn tarief was exclusief ontbijt en als zelfstandige optie is dit EUR 28 per dag. Ik vroeg de receptie of ik punten kon gebruiken die bevestigend werden beantwoord, maar ze wist niet hoeveel punten (het is een verrassing). Ik heb later een bericht gestuurd via de Marriott-app en ontdekte dat het 8000 punten per persoon per ontbijt was, dus ik gaf die optie door en kreeg ontbijt voor EUR 4 van een nabijgelegen koffiebar en supermarkt.

Al met al een teleurstellend verblijf dat mijn toch al depressieve stemming (om voor de hand liggende redenen) nog depressiever maakte.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Kamertip: Ask for a room that doesn't look on the train station and the naked old people
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het hotel is gunstig gelegen nabij het treinstation, waardoor reizen van en naar de luchthaven snel, goedkoop en gemakkelijk is. Er zijn ook een aantal kleine lokale winkels (waaronder een Aldi) in de buurt. Het personeel is vriendelijk en het hotel schoon.

De kamers zijn eenvoudig en hebben nood aan renovatie, maar prima, en het ijverige schoonmaakpersoneel kan een leugen maken - bijna onmogelijk (hoewel ik het ten zeerste op prijs stel dat ze werk hebben te doen). De bar is klein en duur, maar goed gevuld en het eten is eenvoudig maar smakelijk.

Het zwembad was enorm teleurstellend en weerspiegelt geenszins de afbeeldingen op de website van het hotel. Het hotel biedt een kleine, slecht onderhouden tuin met oud, gammel en ineffectief zwembadmeubilair en een klein zwembad. De sportschool was klein maar fijn.

Het meest teleurstellende was dat het hotel bij aankomst een 'aanbetaling' van € 350 (blijkbaar € 50 per dag) had gedaan, schijnbaar gedaan om ervoor te zorgen dat eventuele schade aan de kamer kon worden gedekt. . . hoewel het nemen van kaartgegevens en een nominale aanbetaling standaard is, vonden we het opgenomen bedrag onbetaalbaar en willekeurig en het ergste van alles een totale verrassing.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het hotel was leuk, een rustige die perfect was voor onze behoeften. Ik was erg blij met het personeel bij de receptie. Als mijn eerste keer in Wenen, waren ze erg behulpzaam in het wijzen op aanwijzingen en tips. Mijn vrouw en oudere zoon checkten in een business suite en dachten dat het misschien comfortabeler was met een tweede kamer. Datzelfde behulpzame personeel vond een nabijgelegen kamer en gaf me een zeer mooie prijs voor de kamer. Ik kan niet genoeg leuke dingen zeggen over het hotel en het personeel. Het is waar dat het interieur waarschijnlijk toe is aan enkele updates, maar het was niet zo vervelend.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Kamertip: The superior floor seemed to be updated, but the lower floors were still well kept.
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We brachten 2 nachten door in het Imperial Riding hotel als onderdeel van een stedentrip. Het hotel zelf was erg leuk, grote kamers, schoon met alles wat je nodig hebt. We hadden clubkamers dus hadden niet het gebruik van de club kamer faciliteiten die altijd snacks en drankjes beschikbaar hadden, wat erg handig was. Er was een klein zwembad en een aantal bars en restaurants. Het hotelpersoneel was geweldig vanaf het inchecken. We kwamen aan rond 11. 30 (check-in was 14. 00) ze hielden onze tassen en we worden aangemoedigd om te profiteren van de club kamer. Elk lid van het personeel dat we behandelden was super vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel is redelijk gemakkelijk om bij alle belangrijke bezienswaardigheden te komen.

Dit is een geweldig hotel
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige