Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Holiday Inn Lisbon

Kamer/suite (323)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
eDreams
Booking.com
Otel.com
Nustay.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Items werden uit mijn kamer gehaald. Het personeel keek ernaar, maar gaf me het gevoel dat het nooit in het hotel gebeurt en...
Google
... over het hotel. De receptie was zeer servicegericht, de kamer was schoon en vrij ruim. Groot pluspunt voor de twee...
Google
Dit hotel ligt in een woonwijk, maar op een goedkope Uber-rit van 10 - 15 minuten van het historische centrum en op 15 - 20 minute...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Verduisterende gordijnen
Bureau
Haardroger
Wasservice
Slaapbank
Alle kamervoorzieningen bekijken (35)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Items werden uit mijn kamer gehaald. Het personeel keek ernaar, maar gaf me het gevoel dat het nooit in het hotel gebeurt en niet geïnteresseerd was in terugbetaling of erkenning ervan.
Zeker mijn vakantie hier verpest! Zal niet opnieuw boeken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven 1 nacht in Holiday Inn Lissabon en ik heb alleen maar goede dingen te zeggen over het hotel. De receptie was zeer servicegericht, de kamer was schoon en vrij ruim. Groot pluspunt voor de twee bedden, dus we hoefden niet te delen (zou veronderstellen dat elk bed 120 cm was). Minus voor de kussens, we hadden 4! elk om uit te kiezen, maar ze waren allemaal erg hard en te hoog voor de nek.
We hadden geen ontbijt, dus dat kunnen we niet beoordelen.
Het zwembad was klein, maar leuk, met een klein zwembad en veel ligbedden ernaast. Het bevond zich aan het ene uiteinde van het dak en de bar aan de andere kant.
De metro ligt op slechts een paar minuten van het hotel, dus de locatie was goed en het voelde als een veilige en goede buurt.
Dit hotel aanbevelen als u een goed middenklasse hotel wilt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit hotel ligt in een woonwijk, maar op een goedkope Uber-rit van 10 - 15 minuten van het historische centrum en op 15 - 20 minuten van de luchthaven. Metrostation ligt op 15 minuten loopafstand.

Ik heb de Spire-status en kreeg een upgrade naar de familiekamer. We hebben twee dubbele bedden. Windows was snel - kon geen geluid van buiten horen.

Ontbijtbuffet had verscheidenheid aan eten - fruit, yoghurt, kaas, vruchtensappen, eieren.

Hotel is een goede keuze voor gezinnen, want er is een buitenzwembad en een zonneterras op een dak.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
.
We hebben eerder in dit hotel verbleven, maar het was vrij lang geleden, dus we waren benieuwd hoe het hotel is geëvolueerd.
.
Het hotel heeft een zeer centrale locatie in Lissabon met enkele bezienswaardigheden op loopafstand. De metrolijnen zijn ook niet ver weg.
Het personeel bij de receptie was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer was zeer redelijk in gebied evenals de badkamer waar men nuttige voorzieningen kon vinden.
.
Het ontbijtbuffet was heel mooi, met veel vers fruit, koud en warm eten en een ruime keuze aan brood. De snoepjes, waaronder de ‘pastel de nata’, waren aanwezig en erg lekker. De gebruikelijke ochtenddrankjes waren voldoende en naar eigen inzicht.
.
We besloten om in het hotel te dineren omdat we kaartjes voor het theater hadden en we strikt op tijd moesten aankomen. En het was een hele leuke verrassing!
Op de eerste avond hadden we het Chef's Menu van de dag, inclusief een krabsoep, een kipgerecht en een chocoladedessert. De brij van de soep was helder en helder en de krab ravioli super; de kipfilet was goed gekookt maar sappig en de saus voegde de babygroenten en de kip samen; de chocoladetaart had een aantal dunne lagen, was erg soepel en vergezeld van een basilicum sorbet vrij fris en leuk om de maaltijd af te maken ...
Op de tweede avond was het diner alleen ‘a la carte’ en hadden we twee vleesgerechten: een mooie middelgrote / zeldzame stok met groenten en een kleine hoeveelheid friet en een leuke en smakelijke kleine varkensstaak met babygroenten. Als dessert probeerden we een kaascake van rood fruit en een appeltaart met vanillesorbet.
Wat wijn betreft, hadden we twee standaardwijnen van het restaurant - 'vinho de casa' -, het 'Terras do Crato Branco' van 'Alentejo' op de eerste nacht en de 'P rola Branco' van 'Douro' op de tweede nacht. Omdat de eerste een beetje te citroen voor ons was, gaven we de voorkeur aan de tweede die zachter op de mond was.
Twee nachten en twee geweldige diners die onze verwachtingen overtroffen!
.
We hebben onze auto deze keer niet naar Lissabon gebracht, maar we hebben de parkeerplaats van het hotel op de onderste verdiepingen van het gebouw gecontroleerd, die een goede ingang heeft en vier parkeerverdiepingen met goede plaatsen voor de voertuigen.
.
Al met al een geweldig weekend in een mooi hotel met een goed restaurant. Een ervaring om te herhalen en een hotel om aan te bevelen!
.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Geboekt met IHG Priority punten met bijbetaling. Wij kregen een ruime kamer (801) met prima badkamer. Alles werkte naar behoren en een klein probleem in de badkamer was binnen een uur opgelost, Hierbij wil ik toch mensen die het onderhoud verzorgen speciaal bedanken. Ontbijt was goed, vriendelijk personeel, speciaal aan de balie met het boeken van HOHO tickets, maar het was gewoon goed wat deze mensen deden en op het personeel op het dakterras, met prima wijnsuggesties.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Er was geen uitzicht op de kamer (801) waar wij verblijven, maar uitzicht is niet belangrijk op...
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige